Je houdt van mannen met zwart haar dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
De enige serie die ik ooit uitgekeken heb is The Sopranos, en Narcos bijna.
Haha beide wel charismatische karakters in ieder geval, en Narcos nog behoorlijk wat mooie dames ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je houdt van mannen met zwart haar dus.
Oh, ik dacht dat het sloeg op:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet maar jij hebt de TT verzonnen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha beide wel charismatische karakters in ieder geval, en Narcos nog behoorlijk wat mooie dames ook.
Nee, eerder de perceptie van betreffende user in relatie tot de TT.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sloeg op:
[..]
True.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha beide wel charismatische karakters in ieder geval, en Narcos nog behoorlijk wat mooie dames ook.
Maar dat was sarkasties. Ik beschouw mezelf ook niet als intellectueeeeeeelquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, eerder de perceptie van betreffende user in relatie tot de TT.
Dat zijn altijd de ergstequote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dat was sarkasties. Ik beschouw mezelf ook niet als intellectueeeeeeel
Luxe.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
Hm, nou ben ik eigenlijk toch benieuwd wat de maximum snelheid is die Steam downloads kunnen halen, ik zit nu doodleuk op 38MByte per seconde.
Jawel, het oh zo verfoeide Ziggo levert bij mij de volle 300Mbit download snelheid en is ook nog eens stabiel en betrouwbaar voor mij.quote:
Wat ben je aan het downloaden?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
Hm, nou ben ik eigenlijk toch benieuwd wat de maximum snelheid is die Steam downloads kunnen halen, ik zit nu doodleuk op 38MByte per seconde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |