Niet zo gek gedacht, wan het stoort enorm.quote:
Ging door z'n enkel in de tweede setquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, Pouille ziet er vies uit. Heeft liggen uitsloven denk ik.
Nee die bij de mannen is lekker realistischquote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die poll tussenstand bij de vrouwen
Staat gewoon op de sitequote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is Delpo - Murray morgen?
Nouquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Staat gewoon op de site en je hebt mazzel want de exacte begintijd is bekend
Nog even gecheckt. Ik keek scheel. Exacte tijd is niet bekend want het is niet de eerste wedstrijd van de dag op die baan, excuus voor het foutief informeren.quote:
Welke wedstrijd dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nog even gecheckt. Ik keek scheel. Exacte tijd is niet bekend want het is niet de eerste wedstrijd van de dag op die baan, excuus voor het foutief informeren.
Eerste wedstrijd is cornet radwanska. Hoeveelste wedstrijd van de dag MUR DPO is, kom je misschien zelf wel uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke wedstrijd dan?
Zie er wel naar uit, Delpo is altijd wel mooi
Als je gewoon antwoord had gegeven was je minder overgekomen als een .....quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd is cornet radwanska. Hoeveelste wedstrijd van de dag MUR DPO is, kom je misschien zelf wel uit.
Alvast veel plezier morgen toegewenst. Dat Del Potro mogen winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |