Dat was gister.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:44 schreef komrad het volgende:
Volgens procyclingstats is Mathieu 3e geworden
Een soort Jesse Klaver dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PCS is een beetje traag vandaag.
De eigenaar is een beetje te druk met zichzelf aftrekken voor de spiegel.
Een soort journalist die graag metaforen gebruikt vooral.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Thomas rijdt normaal gesproken Route du Sud, Henao zie ik wel starten in Zwitserland ja , zal daar dan Poels vervangen die de beoogde kopman was.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is afwachten wat Sky brengt, wat dat ploegje in de Dauphiné is niet veel soeps. Als die naar Zwitserland komen met Henao en Thomas, dan ja, berg je maar.
Winnen zelfs, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
Gaat Betancur eigenlijk ook de Tour rijden?
Eerder zei je nog dat het onwijs kut was.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:06 schreef wimderon het volgende:
Nou VELON, bedankt voor dit geweldige spektakel!
twitter:tom_dumoulin twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 18:10:09I will not race the coming two days, I'll be replaced by @RSinkeldam. Time for some rest for me. I feel like I need that...
reageer retweet
Waarom nou weer naar Lotto Jumbo. Als hij dan toch zonodig naar een Nederlandse ploeg moet zie ik hem liever bij Sunweb.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:26 schreef forzaudinese het volgende:
Ik las dat de ploeg van Dylan van Baarle geldzorgen heeft voor volgend seizoen, voor Lotto Jumbo de kans om hem te halen zou ik zeggen. Dan kan van Baarle meteen zijn tijdrit veder verbeteren bij Lotto Jumbo.
Sunweb is niet Nederlandsquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom nou weer naar Lotto Jumbo. Als hij dan toch zonodig naar een Nederlandse ploeg moet zie ik hem liever bij Sunweb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |