Heel netjes ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eekhoff 10e. Wat heeft die een eerste beloftenjaar zeg
En Nando dan? Met zijn baanervaring ?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Betancur gaat morgen ook alle sprints winnen.
Dat was gister.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:44 schreef komrad het volgende:
Volgens procyclingstats is Mathieu 3e geworden
Een soort Jesse Klaver dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PCS is een beetje traag vandaag.
De eigenaar is een beetje te druk met zichzelf aftrekken voor de spiegel.
Een soort journalist die graag metaforen gebruikt vooral.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Thomas rijdt normaal gesproken Route du Sud, Henao zie ik wel starten in Zwitserland ja , zal daar dan Poels vervangen die de beoogde kopman was.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is afwachten wat Sky brengt, wat dat ploegje in de Dauphiné is niet veel soeps. Als die naar Zwitserland komen met Henao en Thomas, dan ja, berg je maar.
Winnen zelfs, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
Gaat Betancur eigenlijk ook de Tour rijden?
Eerder zei je nog dat het onwijs kut was.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:06 schreef wimderon het volgende:
Nou VELON, bedankt voor dit geweldige spektakel!
twitter:tom_dumoulin twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 18:10:09I will not race the coming two days, I'll be replaced by @RSinkeldam. Time for some rest for me. I feel like I need that...
reageer retweet
Waarom nou weer naar Lotto Jumbo. Als hij dan toch zonodig naar een Nederlandse ploeg moet zie ik hem liever bij Sunweb.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:26 schreef forzaudinese het volgende:
Ik las dat de ploeg van Dylan van Baarle geldzorgen heeft voor volgend seizoen, voor Lotto Jumbo de kans om hem te halen zou ik zeggen. Dan kan van Baarle meteen zijn tijdrit veder verbeteren bij Lotto Jumbo.
Sunweb is niet Nederlandsquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom nou weer naar Lotto Jumbo. Als hij dan toch zonodig naar een Nederlandse ploeg moet zie ik hem liever bij Sunweb.
Die zijn officieel niet Nederlands hequote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom nou weer naar Lotto Jumbo. Als hij dan toch zonodig naar een Nederlandse ploeg moet zie ik hem liever bij Sunweb.
Van Baarle kan tijdrijden dus daar kan hij mooi in verbeteren bij Lotto Jumbo en in de klassiekers kan hij een goed koppel vormen met Lars Boom. Geen van beiden heeft dan de druk van het kopmanschap.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:35 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Van Baarle kan tijdrijden dus daar kan hij mooi in verbeteren bij Lotto Jumbo en in de klassiekers kan hij een goed koppel vormen met Lar Boom. Geen van beiden heeft dan de druk van het kopmanschap.
Met slecht weer kan Lars Boom altijd verassen dat hebben we een paar jaar geleden in de TDF gezien.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]contract van Boom moeten ze zo snel mogelijk verscheuren
quote:
Ik weet het..ik wilde het nog tussen haakjes zetten, maar op mijn telefoon vergeten. Het is gewoon een Noord-West Europese ploeg met een Nederlandse roots.quote:
Je bedoelt dat Van Baarle het falen van Boom moet opvangen. Dan beter kopman bij Sunweb. Als we dan verder vooruit kijken, ook iemand die van waarde kan zijn voor een kopman in grote rondes.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:35 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Van Baarle kan tijdrijden dus daar kan hij mooi in verbeteren bij Lotto Jumbo en in de klassiekers kan hij een goed koppel vormen met Lars Boom. Geen van beiden heeft dan de druk van het kopmanschap.
Hij kan buiten de klassiekers ook van waarde zijn voor kopman Groenewegen in de aanloop naar de sprints.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Van Baarle het falen van Boom moet opvangen. Dan beter kopman bij Sunweb. Als we dan verder vooruit kijken, ook iemand die van waarde kan zijn voor een kopman in grote rondes.
Niemand zegt dat Boom het goed gedaan heeft dit jaar maar we weten allemaal dat hij het kan want 2 jaar geleden was hij toch 4e in Roubaix en dat niet eens met slecht weer.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een goed koppel met Boom, maar natuurlijk.
Van Baarle gaat dan dus volgend jaar ook in geen enkele klassieker de finish halen.
En wat heeft hij sindsdien allemaal gepresteerd?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:55 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Niemand zegt dat Boom het goed gedaan heeft dit jaar maar we weten allemaal dat hij het kan want 2 jaar geleden was hij toch 4e in Roubaix en dat niet eens met slecht weer.
Grootste fout uit zijn loopbaan is dat hij naar Astana is gegaan, afgelopen winter is hij weer meer veldritten gaan rijden van een uur omdat hij dat zo leuk vind maar hij kan beter trainingstochtjes van 7 uur gaan maken komende winter ! Want ook dit jaar zag hij er sterk uit in Parijs Roubaix tot 200 km en daarna ging het licht uit,quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En wat heeft hij sindsdien allemaal gepresteerd?
Ja door Betancur dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
We worden gewoon keihard in de maling genomen, dat kan niet anders.
Ja, wat zag hij er weer sterk uit he.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:04 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Grootste fout uit zijn loopbaan is dat hij naar Astana is gegaan, afgelopen winter is hij weer meer veldritten gaan rijden van een uur omdat hij dat zo leuk vind maar hij kan beter trainingstochtjes van 7 uur gaan maken komende winter ! Want ook dit jaar zag hij er sterk uit in Parijs Roubaix tot 200 km en daarna ging het licht uit,
Waarom trainingstochten van 7 uur? Is dat niet een beetje lang?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:04 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Grootste fout uit zijn loopbaan is dat hij naar Astana is gegaan, afgelopen winter is hij weer meer veldritten gaan rijden van een uur omdat hij dat zo leuk vind maar hij kan beter trainingstochtjes van 7 uur gaan maken komende winter ! Want ook dit jaar zag hij er sterk uit in Parijs Roubaix tot 200 km en daarna ging het licht uit,
Tot dat de echte finale begon ik weet het.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, wat zag hij er weer sterk uit he.
Op dat moment kon hij bij Astana meer verdienen. Prima keuze dus om daar te cashen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:04 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Je bent het toch wel met mijn eens dat het aantrekken van Lars Boom een kapitale blunder is geweest van Lotto Jumbo? Hem een dik contract voor twee jaar geven, terwijl hij al jaren niet presteert en terwijl je ook weet dat hij niet leeft voor de sport.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:18 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Tot dat de echte finale begon ik weet het.
Geen idee wat voor contract hij heeft. Maar wie hebben ze dan moeten halen? Het is niet dat voor de klassiekers veel goede andere Nederlandse opties waren. Het is ook gewoon een budgetkwestie. Ik denk namelijk niet eens dat Boom zoveel verdient na zijn jaren bij Astana. Als ze hem wel een riant salaris hebben gegeven, zijn ze inderdaad gek ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent het toch wel met mijn eens dat het aantrekken van Lars Boom een kapitale blunder is geweest van Lotto Jumbo? Hem een dik contract voor twee jaar geven, terwijl hij al jaren niet presteert en terwijl je ook weet dat hij niet leeft voor de sport.
Weggegooid geld, terwijl ze helemaal niet zoveel geld hebben. Niet zo handig allemaal.
Niet opgewassen tegen Betancur.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:31 schreef Columbiafan het volgende:
Hammers series vandaag gemist. Hoef heeft m'n mannetje Lennard K. het gedaan?
Ze geven zelf aan dat de focus niet meer bij de klassiekers ligt, dan hadden ze mijns inziens Boom helemaal niet moeten halen. Ik had het dan een beter idee gevonden om nog een extra knecht voor Kruijswijk of Groenewegen te halen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen idee wat voor contract hij heeft. Maar wie hebben ze dan moeten halen? Het is niet dat voor de klassiekers veel goede andere Nederlandse opties waren. Het is ook gewoon een budgetkwestie. Ik denk namelijk niet eens dat Boom zoveel verdient na zijn jaren bij Astana. Als ze hem wel een riant salaris hebben gegeven, zijn ze inderdaad gek ja.
Dat hoopten ze natuurlijk met Boom te bereiken. Het was een gokje, maar ze dachten op een simpele manier zowel het gat voor de klassiekers te dichten als direct een extra knecht voor Groenewegen binnen te halen. Waarom Boom niet in die trein zit, snap ik ook niet. Hij is iemand die vrij makkelijk door het peloton stuurt en hij is een hardrijder. Dan heb je meer aan hem dan aan fucking Maarten Wynants ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze geven zelf aan dat de focus niet meer bij de klassiekers ligt, dan hadden ze mijns inziens Boom helemaal niet moeten halen. Ik had het dan een beter idee gevonden om nog een extra knecht voor Kruijswijk of Groenewegen te halen.
Dit is dan wel weer heel teleurstellend nieuws.twitter:tds twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 16:11:34Change in @TeamSunweb 's provisional riders list @tds : Georg Preidler @PREIDI to replace Wilco Kelderman @W1lcokelderman reageer retweet
Maar ze kennen Boom toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hoopten ze natuurlijk met Boom te bereiken. Het was een gokje, maar ze dachten op een simpele manier zowel het gat voor de klassiekers te dichten als direct een extra knecht voor Groenewegen binnen te halen. Waarom Boom niet in die trein zit, snap ik ook niet. Hij is iemand die vrij makkelijk door het peloton stuurt en hij is een hardrijder. Dan heb je meer aan hem dan aan fucking Maarten Wynants ofzo.
zat er wel in natuurlijk. Sunweb gaat schroeien in de Vueltaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:45 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is dan wel weer heel teleurstellend nieuws.twitter:tds twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 16:11:34Change in @TeamSunweb 's provisional riders list @tds : Georg Preidler @PREIDI to replace Wilco Kelderman @W1lcokelderman reageer retweet
Kom nou toch. Heb hem vandaag één rondje hard zien koersen (eerste), daarna reed ie er weer de kantjes vanaf. Vanaf rondje 6 ofzo zat Lars alweer in de teambus.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:30 schreef forzaudinese het volgende:
Lars Boom moet het gewoon hebben van uitschieters, opeens kan hij er staan zoals in die etappe in de TDF met slecht weer. Het zou me ook niks verbazen als hij eind deze maand uit het niets het rood wit blauw gaat pakken.
Man, wat was dit slecht. Als je langs de kant stond was het gewoon niet te volgen, tenzij je bij de finish stond.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Concept van Hammer Series is wel aardig alleen de informatievoorziening moet veel beter.
Savoie Mont-Blanc dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Bernal waarschijnlijk toch niet in Girobio.
Snel gefriendzoned.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:01 schreef Columbiafan het volgende:
http://m.nieuwsblad.be/cn(...)campaign=twitterfeed
als tv kijker zijn we gewoon verwend. Als ik langs de koers sta volg ik deze ook meestal via Twitter of website. Op die manier te volgen. Of dachten jullie dat er van km 0 tot de finish iemand met een tv naast je staatquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Man, wat was dit slecht. Als je langs de kant stond was het gewoon niet te volgen, tenzij je bij de finish stond.
Met mobiel allemaal lastige apps downloaden om maar iets te zien te krijgen van een tussenstand. Zelfs op de Twitter van de Hammerseries liet men amper iets los en verwees men door naar die strontapp.
Ach ik heb weer een middagje lekker live top wielrennen gezien, altijd mooi.
Serieus? Is toch geen slechte renner.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Begreep van speaker net dat dit laatste profjaar van sinkeldam is
twitter:tom_dumoulin twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 16:10:08Ok. No doubt about it. This is so much fun to watch! #hammerseries #sprintrace reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |