Live op NPO1.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees van alles over shorttrackJoris, maar waar horen jullie die?
Op L1 hoor ik gewoon twee L1-commentatoren
Ik ben een stream van de NOS aan het bekijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees van alles over shorttrackJoris, maar waar horen jullie die?
Op L1 hoor ik gewoon twee L1-commentatoren
Als ik Tom was zou ik 11 ronden lachend rondrijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Bananito doet Tom kraken, wat een gezicht.
Oh, dan is het wel revolutionair inderdaad, die Hammer Series. Met een service en op gravel en zonder fietsen enzo.quote:
NOS stream johquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel revolutionair inderdaad, die Hammer Series. Met een service en op gravel en zonder fietsen enzo.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand tussenstand? Waardeloos om dit te volgen zo op de berg
Zijn groeicurve gaat een mooie bergetappe worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vallei is ten einde.
Vijf etappezeges (minimaal), 21 dagen leider en eindwinst in de Tour levert een mooie +/- 1300 CQ op.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vallei is ten einde.
Zwitserland.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:56 schreef Momo... het volgende:
Wat gaat Carlos rijden in de komende weken?
Dwars door het Hageland.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:56 schreef Momo... het volgende:
Wat gaat Carlos rijden in de komende weken?
Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Betancur speelt er mee, het is oprecht zielig voor de rest.
Hij gaat met 10 minuten voorsprong aankomen op de Rettenbachferner.quote:
Dit wordt wel een beetje vermoeiend, zijn er geen andere mooie klimmen waar ze aan kunnen komen?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat met 10 minuten voorsprong aankomen op de Rettenbachferner.
Het leek mij een mooie opgave voor Ion met dat niet zo bijzondere veld en Miguel die 0,0 ritme heeft. Wat is zijn grootste uitdager, Jarlinson of zo? Zegt veel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat met 10 minuten voorsprong aankomen op de Rettenbachferner.
Dat wil hij wel, maar die zekerheid is er (nog) niet. Voorlopig is het Vuelta, maar met deze vorm kan er van alles veranderen.quote:
Sölden legt ieder jaar een flinke zak met geld op tafel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit wordt wel een beetje vermoeiend, zijn er geen andere mooie klimmen waar ze aan kunnen komen?
Tom. En Kruijswijk?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het leek mij een mooie opgave voor Ion met dat niet zo bijzondere veld en Miguel die 0,0 ritme heeft. Wat is zijn grootste uitdager, Jarlinson of zo? Zegt veel.
Lijkt me stug dat Tom na al die feesten en partijen en barbecues goed is, maar hij mag me verbazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |