Live op NPO1.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees van alles over shorttrackJoris, maar waar horen jullie die?
Op L1 hoor ik gewoon twee L1-commentatoren
Ik ben een stream van de NOS aan het bekijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees van alles over shorttrackJoris, maar waar horen jullie die?
Op L1 hoor ik gewoon twee L1-commentatoren
Als ik Tom was zou ik 11 ronden lachend rondrijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Bananito doet Tom kraken, wat een gezicht.
Oh, dan is het wel revolutionair inderdaad, die Hammer Series. Met een service en op gravel en zonder fietsen enzo.quote:
NOS stream johquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel revolutionair inderdaad, die Hammer Series. Met een service en op gravel en zonder fietsen enzo.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand tussenstand? Waardeloos om dit te volgen zo op de berg
Zijn groeicurve gaat een mooie bergetappe worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vallei is ten einde.
Vijf etappezeges (minimaal), 21 dagen leider en eindwinst in de Tour levert een mooie +/- 1300 CQ op.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vallei is ten einde.
Zwitserland.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:56 schreef Momo... het volgende:
Wat gaat Carlos rijden in de komende weken?
Dwars door het Hageland.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:56 schreef Momo... het volgende:
Wat gaat Carlos rijden in de komende weken?
Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Betancur speelt er mee, het is oprecht zielig voor de rest.
Hij gaat met 10 minuten voorsprong aankomen op de Rettenbachferner.quote:
Dit wordt wel een beetje vermoeiend, zijn er geen andere mooie klimmen waar ze aan kunnen komen?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat met 10 minuten voorsprong aankomen op de Rettenbachferner.
Het leek mij een mooie opgave voor Ion met dat niet zo bijzondere veld en Miguel die 0,0 ritme heeft. Wat is zijn grootste uitdager, Jarlinson of zo? Zegt veel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat met 10 minuten voorsprong aankomen op de Rettenbachferner.
Dat wil hij wel, maar die zekerheid is er (nog) niet. Voorlopig is het Vuelta, maar met deze vorm kan er van alles veranderen.quote:
Sölden legt ieder jaar een flinke zak met geld op tafel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit wordt wel een beetje vermoeiend, zijn er geen andere mooie klimmen waar ze aan kunnen komen?
Tom. En Kruijswijk?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het leek mij een mooie opgave voor Ion met dat niet zo bijzondere veld en Miguel die 0,0 ritme heeft. Wat is zijn grootste uitdager, Jarlinson of zo? Zegt veel.
Lijkt me stug dat Tom na al die feesten en partijen en barbecues goed is, maar hij mag me verbazen.quote:
Concept is leuk maar vrij onoverzichtelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het maar een kutkoers eigenlijk.
wimderon is dit met me eens.
wel goed dat ze andere dingen proberen. Maar ze moeten echt de informatie verbeterenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het maar een kutkoers eigenlijk.
wimderon is dit met me eens.
Ik vind het maar onzin eigenlijk. Als ik een puntenkoers wil zien ga ik wel naar baanwielrennen kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Concept is leuk maar vrij onoverzichtelijk
Naar mijn idee was de neutralisatie te kort. Bij start moesten ze door een klein poortje en daar werden de verschillen al gemaakt. had eerst even rustig een groot groep moeten zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzin eigenlijk. Als ik een puntenkoers wil zien ga ik wel naar baanwielrennen kijken.
Dit scenario is ook gewoon bagger. Na 10 kilometer rijden er een paar renners weg en dat was de koers dan.
Er gaat een team winnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt er nog een etappewinnaar aangewezen straks?
Op dit moment is het eerder té overzichtelijk. Het is een constante herhaling van zettenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Concept is leuk maar vrij onoverzichtelijk
Ik sta er ook, maar is niet te volgen qua tussenstand. Enige locatie waar geluid is is op de Vaalserberg. Geen wagen voor de koers uit etc. Dus je moet het hebben van de eigenlijke koers.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:08 schreef DeLuna het volgende:
Voor het publiek is het natuurlijk leuk dat ze meerdere keren langskomen
behalve als de koplopers zich opblazen en het peloton zou terug komen, ben je alle punten kwijt als je stil komt te staanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzin eigenlijk. Als ik een puntenkoers wil zien ga ik wel naar baanwielrennen kijken.
Dit scenario is ook gewoon bagger. Na 10 kilometer rijden er een paar renners weg en dat was de koers dan.
Waarom starten er eigenlijk weinig 'namen' daar? Mooi parcours om de benen te testen wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het leek mij een mooie opgave voor Ion met dat niet zo bijzondere veld en Miguel die 0,0 ritme heeft. Wat is zijn grootste uitdager, Jarlinson of zo? Zegt veel.
Oh echt? Hier op tv hoor je constant de speaker.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik sta er ook, maar is niet te volgen qua tussenstand. Enige locatie waar geluid is is op de Vaalserberg. Geen wagen voor de koers uit etc. Dus je moet het hebben van de eigenlijke koers.
Die overigens netjes 'Kemna' zegt, wat Columbiafan leuk zal vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh echt? Hier op tv hoor je constant de speaker.
Echt wel, want op L1 hoor je die ook gewoon de hele tijdquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik zeg overigens 'op tv' maar dat is het natuurlijk niet.
Barbero.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Movistar nog een leuke sprinter mee voor morgen?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt wel, want op L1 hoor je die ook gewoon de hele tijd
Maar hij heeft alsnog een baaldag.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die overigens netjes 'Kemna' zegt, wat Columbiafan leuk zal vinden.
twitter:tds twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 16:11:34Change in @TeamSunweb 's provisional riders list @tds : Georg Preidler @PREIDI to replace Wilco Kelderman @W1lcokelderman reageer retweet
Wie is het eigenlijk? Hij komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:17 schreef jaykop het volgende:
Volgens mij vindt de commentator het maar saai allemaal
Hij doet wel vaak samenvattingen van wielrennen. Maar verder ken ik hem ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie is het eigenlijk? Hij komt me bekend voor.
De L1-commentator was net zo enthousiast over Tomquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:19 schreef DeLuna het volgende:
JorisZag toch al van ver aankomen dat Dumoulin dat niet ging redden
Carlos Förstemann.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een paardenbenen heeft hij staan.
Wow.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een paardenbenen heeft hij staan.
Ik kijk er al naar uit als hij echt op de weg gaat rijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu is tweede geworden in Boucles de la Mayenne.
Sprint van het peloton gewonnen, alleen die dekselse Le Bon moest zo nodig in de aanval gaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu is tweede geworden in Boucles de la Mayenne.
Eekhoff 10e. Wat heeft die een eerste beloftenjaar zegquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sprint van het peloton gewonnen, alleen die dekselse Le Bon moest zo nodig in de aanval gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |