Heb je de XRP evangelist weer. Niet veel van je gehoord toen XRP na de laatste pump weer in elkaar zakte als een natte krant!quote:
Gewoon aan Mand vragen. Maar wees wel snel want als XRP weer daalt dan post hij niet.quote:
Als je klaar bent met de pump, dan moet je toch even tijd maken om te gaan genieten van je geld.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb je de XRP evangelist weer. Niet veel van je gehoord toen XRP na de laatste pump weer in elkaar zakte als een natte krant!
Daadwerkelijk geloven dat XRP de nieuwe dollar wordt![]()
Die in elkaar geknutselde slide.![]()
![]()
Gulden![]()
![]()
Ik stel alleen maar uiterst originele en goede vragen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Stel je alleen maar dit soort vragen?
Wacht even... pak even mn glazen bol erbij
Je moet het grotere plaatje zien. Het is nu btc opsparen en pas wat over 4~5 jaar wat mee doen.quote:
XRP is een gateway token, dus de nieuwe dollar zal het niet worden. Maar een manier om dolalrs te versturen kan zeker wel!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb je de XRP evangelist weer. Niet veel van je gehoord toen XRP na de laatste pump weer in elkaar zakte als een natte krant!
Daadwerkelijk geloven dat XRP de nieuwe dollar wordt![]()
Neequote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:41 schreef VeX- het volgende:
Ik verwacht wel (en hoop) dat Waves in het weekend gedumpt gaat worden.
Inleg?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:28 schreef NatteBever het volgende:
Al ruim $35k winst gemaakt op WAVES tot nu toe![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat jij zou komen nadat hij dat zei
Ah wel met 'grof geld' dus (voor mij danquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:04 schreef NatteBever het volgende:
[..]
4.4 BTC inleg, staat nu op 17.4 BTC
Ik vind het altijd interessant/leuk zulke verhalen over winst. Jaloers, maar geen afgunst, van harte gegund. Ik zit op maar 20 euro winst t.o.v. inleg (155 euro > 175 euro) na een weekquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat jij zou komen nadat hij dat zei
netjes toch!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
. Ik zit op maar 20 euro winst t.o.v. inleg (155 euro > 175 euro) na een week
Ey wie weet straks is Waves de nieuwe Bitcoinquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik huil van binnen dat ik maar 100 waves heb en financieel niet bij machte ben om meer te investeren
Het is een begin, maar ik maak domme beginnersfouten.quote:
Toto wat de neuk ouwe, je was toch te skeer om meubels te kopenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..].
[..]
Ah wel met 'grof geld' dus (voor mij dan)
[..]
Ik vind het altijd interessant/leuk zulke verhalen over winst. Jaloers, maar geen afgunst, van harte gegund. Ik zit op maar 20 euro winst t.o.v. inleg (155 euro > 175 euro) na een week
Koop gewoon elke week voor 5-10 euro. Heb ik ook maanden lang gedaan vorig jaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik huil van binnen dat ik maar 100 waves heb en financieel niet bij machte ben om meer te investeren
Lijkt me stugquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ey wie weet straks is Waves de nieuwe Bitcoin
Zoiets was ik ook al van plan inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop gewoon elke week voor 5-10 euro. Heb ik ook maanden lang gedaan vorig jaar.
Wel ETH en BTC, maar dat kun je ook met Waves doen.
Start er nu mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoiets was ik ook al van plan inderdaad.
Waves wil dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ey wie weet straks is Waves de nieuwe Bitcoin
Dat klopt ja, gelukkig zijn we nu een paar maanden verder en gelukkig werk ik ook gewoon netjes full-timequote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:18 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Toto wat de neuk ouwe, je was toch te skeer om meubels te kopen
Even kijken of het aanhoudtquote:
Ik ook, maar ik heb er dan nog minder; 60 waarvan er 38 van mijn vader zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:15 schreef Fok-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:34 schreef TimKuik het volgende:
Had ik maar waves gekocht tijdens de ICO
Heeft ook een tijdje onder ICO prijs gezeten, ik heb toen lekker bijgekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap echt niet dat die mensen maar 6-10% per jaar hebben, als je op bitfinex $USD uitleend heb je al meer dan dat. Misschien doen ze teveel hun best om risico te vermijden
Spatieboos
Hoe duur waren ze toen?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heeft ook een tijdje onder ICO prijs gezeten, ik heb toen lekker bijgekocht.
Ik snap echt niet dat die mensen maar 6-10% per jaar hebben, als je op bitfinex $USD uitleend heb je al meer dan dat. Misschien doen ze teveel hun best om risico te vermijden
ICO prijs was 35714 Satoshiquote:
Dat zijn leuke prijzen 😮quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ICO prijs was 35714 Satoshi
Toen was BTC ongeveer 450$
0.16-0.20$ denk ik ongeveer
Daarna zakte die nog tot 25000 satoshi ofzo
FlorinCoin.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:46 schreef Scrummie het volgende:
Als jullie nu 100,- kregen om te investeren in welke coin dan ook, wat zouden jullie doen?
Als je een bijna zekere verdubbeling wilt in een maand zou ik voor ICN gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:46 schreef Scrummie het volgende:
Als jullie nu 100,- kregen om te investeren in welke coin dan ook, wat zouden jullie doen?
Ik had er 3900 en verkocht bij 10% winstquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:15 schreef Fok-it het volgende:
Nou het is al in korte tijd met 30 cent gedaald en het is 4,05 dus ik denk dat het zal dalen net onder de 4 dollarquote:
Ah, je dikke duim weer effe uitgezogen?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou het is al in korte tijd met 30 cent gedaald en het is 4,05 dus ik denk dat het zal dalen net onder de 4 dollar
Doen wij dat allemaal niet danquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je dikke duim weer effe uitgezogen?
Ik zeg toch nergens dat het een feit is of wel?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je dikke duim weer effe uitgezogen?
Dat is ook veruit mijn belangrijkste les geweest. Dan verdien je pas écht knaken (met een beetje geluk en stalen ballen op zijn tijd natuurlijk)quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:01 schreef VeX- het volgende:
Had waves gekocht tijdens de ico. Jaar lang genegeerd omdat ik het toch nergens goed kon uitcashen en ik klaar was met crypto.
Inmiddels zie ik dat het toch een heel mooi bedrag is geworden en nu koop ik bij omdat ik er wel meer van verwacht.
Buy en hold is toch wel een van de dingen die ik wijzer ben in cryptoland.
Gulden of BITRUBLE, beiden sterke coins met enorme marketcap en goed dev team!!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:46 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |