Het ziet er naar uit dat Ripple een tweede pump krijgt. Wat gaan we zien deze week, 40, 50, 60 cent?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:39 schreef Mand het volgende:
[..]
Jep, en Google heeft geīnvesteerd in Ripple. Interledger (ILP) zal het protocol worden zoals HTTP. Geld en Crypto zal over het internet verstuurd worden doormiddel van XRP. #XRPthestandard
Poeh, lastig. Er zijn veel mensen ingestapt boven de 30 cent bij de vorige pump. Ik denk dat er een aantal mensen zijn die hun geld daar pakken. 40 cent zou makkelijk doorbroken kunnen worden, 50 cent zal moeilijk worden met de feiten die ik nu heb. Dus ik zeg 35/40 zal komende weken de nieuwe stabiele bodem gaan worden. Ik blijf van mening dat de mensen geen idee hebben waarin ze investeren dus pakken snel hun winst want dat is aanlokkelijk. Eigenlijk moeten we al op 70 cent zitten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:01 schreef ZetaOS het volgende:
laatste topic onderwerp vorige reeks:
[..]
Het ziet er naar uit dat Ripple een tweede pump krijgt. Wat gaan we zien deze week, 40, 50, 60 cent?
Wat markets aangeklikt, hier lijkt het in orde.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 07:57 schreef roislecxe het volgende:
Cryptopia ligt plat?
Hij laadt de pagina's hier niet. (Trades, balances, markets enz)
Kijk zo op het werk wel evenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 07:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat markets aangeklikt, hier lijkt het in orde.
Herstart je modem
Ik hoop dat dat het isquote:Op vrijdag 2 juni 2017 08:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kijk zo op het werk wel even
Waarschijnlijk kan m'n kleine scherm hier m'n aantal BTC niet meer vertonen
Volgende week 3kquote:Op vrijdag 2 juni 2017 09:08 schreef Faazz het volgende:
Wat denken jullie over BTC?
Na een flinke pump op Huobi nu een mooi opgaande wedge (1h). Ziet er veelbelovend uit maar heb het vaak gezien dat het in dit patroon naar beneden uitbreekt en we zo weer tussen 2000 - 2100 zitten.
Google heeft ondertussen een raket gelanceerd, die golfbrekers op de maan gaat aanleggenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 09:08 schreef NatteBever het volgende:
Dit schijnt er nu op de maan aan de hand te zijn #WAVES
[ afbeelding ]
We gaan terug naar 1400.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 09:08 schreef Faazz het volgende:
Na een flinke pump op Huobi nu een mooi opgaande wedge (1h). Ziet er veelbelovend uit maar heb het vaak gezien dat het in dit patroon naar beneden uitbreekt en we zo weer tussen 2000 - 2100 zitten.
Als het geld niet nodig hebt zou ik het lekker laten staan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 09:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zit te twijfelen om 1 BTC uit te betalen in euro's vandaag, heb ongeveer 4 BTC in totaal. Of toch maarf HODL, keuzes, keuzes....
Don't jump the pump was ooit mijn motto. Er in gaan tijdens een dump en met marginale winst uitstappen zodra het een paar pips gestegen is...quote:
quote:
Op zich niet nodig, maar heb zo'n gevoel dat het dit weekend weer wat zakt, dus dan koop ik weer terug op een dip.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 09:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het geld niet nodig hebt zou ik het lekker laten staan.
Das sowieso les 1 in het leven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 09:50 schreef TimKuik het volgende:
Is het niet mogelijk een bot te schrijven die precies het tegenovergestelde doet als Nattekat? Dan zijn we allemaal binnen de kortste keren rijk
Ik heb daar dinsdag al uitgebreid over bericht met een mogelijk scenario naar beneje vanaf 2400-2450.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 09:08 schreef Faazz het volgende:
Nee dan bereikt hij de top om vervolgens als ik terug kom met 50% gezakt te zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik heb daar dinsdag al uitgebreid over bericht met een mogelijk scenario naar beneje vanaf 2400-2450.
Maar dat is een scenario puur op TA gebaseerd. De keren dat mijn TA afwijkt van Brombeers' verwachtingen, heeft hij meestal gelijk. Sowieso in de gaten houden wanneer hij op vakantie gaat.
Dan gaat BTC normaliter moon
Nice. Waar te koop?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:33 schreef Maikuuul het volgende:
Verge gaat weer de goede kant op
https://coinmarketcap.com/currencies/verge/
Gekocht voor 0.00000009 btc ps
Ergens in juni zullen ze ook gebruik maken van de smart contracts
Moon.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Waves
Wat was die voorspelling hier ook alweer?
Google zit overal in met zijn vette vingers.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:49 schreef S95Sedan het volgende:
Google nu in bat en ripple?
Welke is de volgende?
Google zit in ETH, BTC, BAT, XRP, ETC, LTC, WAVES, NMC, NVC, DSH, APX, DGB, STRAT en nog 4 andere coins vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:49 schreef S95Sedan het volgende:
Google nu in bat en ripple?
Welke is de volgende?
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Google zit in ETH, BTC, BAT, XRP, ETC, LTC, WAVES, NMC, NVC, DSH, APX, DGB, STRAT en nog 4 andere coins vermoed ik zo.
Alleen astronauten met ticket naar Moon mogen erin.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:11 schreef S95Sedan het volgende:
Dat bitcoin netwerk slaat ook nergens op.
Soms duurt het een eeuw voordat een transactie doorkomt en een andere keer dan is het bijna direct...
NOu nou nou nouquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:11 schreef S95Sedan het volgende:
Dat bitcoin netwerk slaat ook nergens op.
Ik heb al BTC, het ging om een transactie van de ene naar de andere walletquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:17 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Alleen astronauten met ticket naar Moon mogen erin.
Daarom staat die zo hoog, niemand kan snel z'n BTC verhandelen.quote:
Met een beetje hoge fee gaat het wel binnen een half uur, maar blijft soms irritant.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb al BTC, het ging om een transactie van de ene naar de andere wallet
[..]
Daarom staat die zo hoog, niemand kan snel z'n BTC verhandelen.
Heb eigenlijk altijd dezelfde fee dus daar zou het niet aan mogen liggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Met een beetje hoge fee gaat het wel binnen een half uur, maar blijft soms irritant.
Genot, OMNI ook in de lift, alleen m'n ETH blijft beetje achter, maar die heb ik gewoon te duur gekochtquote:
welneequote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:47 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Genot, OMNI ook in de lift, alleen m'n ETH blijft beetje achter, maar die heb ik gewoon te duur gekocht
Zonder de voorloop getallen is moeilijk in te schatten wat je rendementen zijn geweest, vooral omdat de grafiek niet is opgesteld met 0 als bodem. Als je niet wilt laten weten wat de absolute getallen zijn, zeer begrijpelijk, zou je ook de startdatum op 1 kunnen zetten en vervolgens met een factor daarvan kunnen werken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:23 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Mei was geld-print maandLinks mijn BTC pot (in stappen van 0.5 BTC), rechts de waarde in USD (in stappen van 5000 EUR). Begonnen met bijhouden op 6-4-2017.
MaGNet doet dit in 1 lunch pauze, maar toch zeer tevreden.
Ik zag 0.001402 op de pagina staan, dacht even dat je rijk wasquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:33 schreef Maikuuul het volgende:
Verge gaat weer de goede kant op
https://coinmarketcap.com/currencies/verge/
Gekocht voor 0.00000009 btc ps
Ergens in juni zullen ze ook gebruik maken van de smart contracts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Daadwerkelijk geloven in XRP in plaats van gewoon meerijden op de Pump&Dumps van de XRP/STR founderquote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:48 schreef Mand het volgende:
Dus als het interledger protocol door de volgende bedrijven in gebruik genomen gaat worden. Denk aan Facebook, Apple, MasterCard, AirBnB, Intel, Samsung etc.
En mocht het een officieel W3C standaard gaan worden..
https://twitter.com/AvinashBurra/status/870268039488557057
En daarmee kun je dan over het internet geld / crypto versturen richting banken en elkaar via webbrowsers? En neem dan specifiek XRP als "counterparty risk free" Omdat dit onderdeel van het protocol mag zijn. Wat denk je dat de waarde van XRP kan gaan doen in de toekomst? Al schiet elke alt coin de hoogte in en allemaal gemiddeld 25 euro per coin waard. De dekkende waarde van XRP zal dan altijd hoger moeten zijn. En gaat dat lukken? Ja, we praten hier over een nieuwe toekomstige standaard. Dus is het goed voor het ECO systeem dat er elke dag nieuwe soorten coins bij komen? Voor Ripple wel ja.
Chris Larsen, oud Ripple CEO kan dit het allemaal het beste uitleggen. Is een iets ouder filmpje, maar geeft goed weer wat de huidige problemen zijn van het huidige financieel systeem.
De feiten niet op orde hebben: ')quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Daadwerkelijk geloven in XRP in plaats van gewoon meerijden op de Pump&Dumps van de XRP/STR founder
Ik had ze toendertijd ingewisseld voor dgb (met slechts 20%winst verkocht) als ik ze had laten staan hadk 3k winst gehad (maar dat is achteraf altijd).quote:
Heb je de XRP evangelist weer. Niet veel van je gehoord toen XRP na de laatste pump weer in elkaar zakte als een natte krant!quote:
Gewoon aan Mand vragen. Maar wees wel snel want als XRP weer daalt dan post hij niet.quote:
Als je klaar bent met de pump, dan moet je toch even tijd maken om te gaan genieten van je geld.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb je de XRP evangelist weer. Niet veel van je gehoord toen XRP na de laatste pump weer in elkaar zakte als een natte krant!
Daadwerkelijk geloven dat XRP de nieuwe dollar wordt![]()
Die in elkaar geknutselde slide.![]()
![]()
Gulden![]()
![]()
Ik stel alleen maar uiterst originele en goede vragen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Stel je alleen maar dit soort vragen?
Wacht even... pak even mn glazen bol erbij
Je moet het grotere plaatje zien. Het is nu btc opsparen en pas wat over 4~5 jaar wat mee doen.quote:
XRP is een gateway token, dus de nieuwe dollar zal het niet worden. Maar een manier om dolalrs te versturen kan zeker wel!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb je de XRP evangelist weer. Niet veel van je gehoord toen XRP na de laatste pump weer in elkaar zakte als een natte krant!
Daadwerkelijk geloven dat XRP de nieuwe dollar wordt![]()
Neequote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:41 schreef VeX- het volgende:
Ik verwacht wel (en hoop) dat Waves in het weekend gedumpt gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |