Het probleem met gulden is de inflatie van +/-10btc per dag.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:11 schreef NatteBever het volgende:
Gulden is een kansloos project. Welke ontwikkelingen zitten erachter en kunnen we verwachten di jaar of volgend jaar? Tell me tell me.
Yes baby!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:02 schreef Dutchpassion het volgende:
In other news: Waves gaat nog steeds lekker!
Nice. Ik heb er vanmiddag ook nog 320 bijgekochtquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:19 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Heb maar even wat bijgekocht nog!
<3quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:45 schreef corehype het volgende:
Ik zit pas 3 maanden in cryptocurrncy en had nooit verwacht dat ik in een dag al een netto maand salaris kon krijgen
Ik wil jullie allen bedanken en voornamelijk MagNet met WAVES top
Binnenkort op deze tempo de baas de vinger geven
Ik lease wat uit en heb ook WavesGo, samen is het wel leuk bedrag, maar denk wel dat MRT en WavesGo ooit een keer gepumpt worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik draai een node, en die MRT en fees zijn leuk, maar tot nu toe blijft het centen schrapen. Het is nog absoluut geen vetpot.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:54 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Twijfel om ook wat WeTrust aan te schaffen. Vind de fixed supply wel een prettig idee voor long-term holden
Dan vind je ICN misschien nog wel beter want deze supply start bij 100 miljoen en wordt steeds minder dankzij buyback burns.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:54 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Twijfel om ook wat WeTrust aan te schaffen. Vind de fixed supply wel een prettig idee voor long-term holden
ETH is al op de maanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:44 schreef corehype het volgende:
22 ETH omruilen voor Waves?
ETH when to the moon...
Ik zeg uitstappen!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:45 schreef DaMart het volgende:
DGB.
Lijkt me een mooi moment om uit te stappen, of is er aanleiding om een verdere stijging te verwachten?
Ja ach, ik wist ergens wel dat die 0,70ct nog goedkoop was en heb de btc weer in rlc en oa ook wavesgo gestopt. Rlc gaat al lekker.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lease wat uit en heb ook WavesGo, samen is het wel leuk bedrag, maar denk wel dat MRT en WavesGo ooit een keer gepumpt worden.
Een kunstmatige maan misschien. De echte maan is toch echt een stukje verderquote:
Dit idd. ETH heeft dit jaar sowieso de $400 aangetikt (je mag me quotenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een kunstmatige maan misschien. De echte maan is toch echt een stukje verder
Ondertussen zit BAT vast op 14 cent. Ga naar beneden ofzo
Ik zeg niet dat ie nooit naaar Mars zou gaan maar ik vind dit toch best wel moon, vorig jaar dachten dacht ik dat 200$ wel moon was en ik ga niet elke keer mijn moon verhogenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een kunstmatige maan misschien. De echte maan is toch echt een stukje verder
Ondertussen zit BAT vast op 14 cent. Ga naar beneden ofzo
Zie OPquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:03 schreef fukforce het volgende:
Kun je Waves offline bewaren of is dat niet mogelijk???
Offline bewaren? Natuurlijk, je hoeft wallets niet altijd online te hebben, private key gaat er niet vandoor als je uitlogt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:03 schreef fukforce het volgende:
Kun je Waves offline bewaren of is dat niet mogelijk???
Ik snap er niks van ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik heb al een tijdje een Waves lite wallet maar die kan ik dus offline maken door gewoon niet in te loggen en de key hardcopy te bewaren ???quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Offline bewaren? Natuurlijk, je hoeft wallets niet altijd online te hebben, private key gaat er niet vandoor als je uitlogt.
gewoon wallet aan maken en de passphrase enzo opschrijven/kopiėren en dan naar het address sturen.
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:10 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik snap er niks van ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik heb al een tijdje een Waves lite wallet maar die kan ik dus offline maken door gewoon niet in te loggen en de key hardcopy te bewaren ???
Ik denk dat je wat meer over blockchains moet lezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:10 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik snap er niks van ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik heb al een tijdje een Waves lite wallet maar die kan ik dus offline maken door gewoon niet in te loggen en de key hardcopy te bewaren ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |