Cutequote:Macron: The U.S. is turning its back on the world, but France is not turning its back on the U.S.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Eigenlijk was er maar één twin towers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi
Maar de een heeft een wat meer langdurig effect dan de anderquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:47 schreef Kowloon het volgende:
De stijging van de zeespiegel is best wel beperkt vergeleken met de stormvloed die een beetje tropische orkaan met zich meeneemt. Dat gaat om meerdere meters tegenover tientallen centimeters zeespiegelstijging.Bovendien komt het gevaar van overstromingen bij tropische orkanen vooral voort uit de asociale neerslagsommen.
Het is tien voor twaalf opa.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef Kaas- het volgende:
En ja hoor, ik lig alweer de hele avond wakker.
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens, als de poolkappen smelten had dat behalve de zeespiegelstijging ook nog effect op golfstromen?
Lekker nuttig als je dan nog twee uur wakker blijft.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dook er net als gisteren lekker om tien uur in.
Komt doordat ik enkel aan morgen kan denken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker nuttig als je dan nog twee uur wakker blijft.
Leren lukt niet, heb nog veel te weinig tijd om zo veel in te doen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komt doordat ik enkel aan morgen kan denken.
Je klinkt trouwens wat zuurtjes T-cock, maar wellicht lijkt dat alleen zo door internetcommunicatie.
Ik weet er het fijne niet van maar ijs bestaat uit zoet water. Als dat ineens in grote hoeveelheden vrij komt zorgt dat voor een lokale verandering van het zoutgehalte en zodoende kunnen zeestromen beïnvloed worden. Zeestromen worden namelijk onder andere aangedreven door verschillen in dichtheid van zeewater.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens, als de poolkappen smelten had dat behalve de zeespiegelstijging ook nog effect op golfstromen?
Over smeltende kappen gesproken, had je deze gezien?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van maar ijs bestaat uit zoet water. Als dat ineens in grote hoeveelheden vrij komt zorgt dat voor een lokale verandering van het zoutgehalte en zodoende kunnen zeestromen beïnvloed worden. Zeestromen worden namelijk onder andere aangedreven door verschillen in dichtheid van zeewater.
Oh dat is wel frustrerend haha. Soms als ik dat heb ga ik heel irrationeel dan maar stoppen, omdat het toch niet meer perfect kan worden.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leren lukt niet, heb nog veel te weinig tijd om zo veel in te doen.
Wat heb jij morgen?
Dat is hier niet echt een optie want heb nog een tentamen en ook een deadline voor scriptiequote:Op donderdag 1 juni 2017 23:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat is wel frustrerend haha. Soms als ik dat heb ga ik heel irrationeel dan maar stoppen, omdat het toch niet meer perfect kan worden.
Ja, dat heb ik ook meegekregen. Ik ben ook lid van een weerforum (quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over smeltende kappen gesproken, had je deze gezien?
https://www.theguardian.c(...)rctic-shelf-larsen-c
[ afbeelding ]
Een van de grootste ijsbergen ooit staat op het punt om los te breken.
Jij bent ook wel een godse nerd hè. Ruimte en het weer en autosnelwegen en zo.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook meegekregen. Ik ben ook lid van een weerforum (), en daar komt dit soort nieuws ook allemaal voorbij.
Ga je de scriptie en de studie deze zomer helemaal afronden?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is hier niet echt een optie want heb nog een tentamen en ook een deadline voor scriptie
Jup. Moet nog één tentamen en veel te veel woorden.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga je de scriptie en de studie deze zomer helemaal afronden?
Hehe.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een godse nerd hè. Ruimte en het weer en autosnelwegen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |