abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2017 @ 23:39:03 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_171387521
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve de huidige Amerikaanse president. Die mag zich melden in de NWS SC.
pi_171387596
quote:
Macron: The U.S. is turning its back on the world, but France is not turning its back on the U.S.
Cute O+
pi_171387709
Mocht het nou met dat juridische gedoe niet lukken, dan word ik inspectie-drone-bestuurder.

http://nos.nl/artikel/217(...)e-parkeergarage.html
pi_171387743
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi
pi_171387753
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi
Eigenlijk was er maar één twin towers.
pi_171387757
De stijging van de zeespiegel is best wel beperkt vergeleken met de stormvloed die een beetje tropische orkaan met zich meeneemt. Dat gaat om meerdere meters tegenover tientallen centimeters zeespiegelstijging. :P Bovendien komt het gevaar van overstromingen bij tropische orkanen vooral voort uit de asociale neerslagsommen, die nemen wel sterk toe door de klimaatverandering is de verwachting.
pi_171387781
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:47 schreef Kowloon het volgende:
De stijging van de zeespiegel is best wel beperkt vergeleken met de stormvloed die een beetje tropische orkaan met zich meeneemt. Dat gaat om meerdere meters tegenover tientallen centimeters zeespiegelstijging. :P Bovendien komt het gevaar van overstromingen bij tropische orkanen vooral voort uit de asociale neerslagsommen.
Maar de een heeft een wat meer langdurig effect dan de ander
pi_171387802
Trouwens, als de poolkappen smelten had dat behalve de zeespiegelstijging ook nog effect op golfstromen?
pi_171387832
En ja hoor, ik lig alweer de hele avond wakker. Dan maar even Fokken om moe te worden.
pi_171387870
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef Kaas- het volgende:
En ja hoor, ik lig alweer de hele avond wakker.
Het is tien voor twaalf opa.
pi_171387887
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens, als de poolkappen smelten had dat behalve de zeespiegelstijging ook nog effect op golfstromen?
Dat zou kunnen.

https://www.scientificame(...)-talk-getting-fresh/
pi_171387917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is tien voor twaalf opa.
Ik dook er net als gisteren lekker om tien uur in.
pi_171387939
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik dook er net als gisteren lekker om tien uur in.
Lekker nuttig als je dan nog twee uur wakker blijft.
pi_171387967
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lekker nuttig als je dan nog twee uur wakker blijft.
Komt doordat ik enkel aan morgen kan denken.

Je klinkt trouwens wat zuurtjes T-cock, maar wellicht lijkt dat alleen zo door internetcommunicatie.
pi_171387987
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Komt doordat ik enkel aan morgen kan denken.

Je klinkt trouwens wat zuurtjes T-cock, maar wellicht lijkt dat alleen zo door internetcommunicatie.
Leren lukt niet, heb nog veel te weinig tijd om zo veel in te doen.

Wat heb jij morgen?
pi_171387995
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Ik weet er het fijne niet van maar ijs bestaat uit zoet water. Als dat ineens in grote hoeveelheden vrij komt zorgt dat voor een lokale verandering van het zoutgehalte en zodoende kunnen zeestromen beïnvloed worden. Zeestromen worden namelijk onder andere aangedreven door verschillen in dichtheid van zeewater.
pi_171388017
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:54 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik weet er het fijne niet van maar ijs bestaat uit zoet water. Als dat ineens in grote hoeveelheden vrij komt zorgt dat voor een lokale verandering van het zoutgehalte en zodoende kunnen zeestromen beïnvloed worden. Zeestromen worden namelijk onder andere aangedreven door verschillen in dichtheid van zeewater.
Over smeltende kappen gesproken, had je deze gezien?

https://www.theguardian.c(...)rctic-shelf-larsen-c

Een van de grootste ijsbergen ooit staat op het punt om los te breken.
pi_171388056
quote:
9s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Leren lukt niet, heb nog veel te weinig tijd om zo veel in te doen.

Wat heb jij morgen?
Oh dat is wel frustrerend haha. Soms als ik dat heb ga ik heel irrationeel dan maar stoppen, omdat het toch niet meer perfect kan worden.

Ik krijg morgen uitslag van m'n sollicitatiegesprek van vandaag en heb er in de middag ook nog eentje. Beiden laatste ronde, dus twee keer erop of eronder.
pi_171388077
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oh dat is wel frustrerend haha. Soms als ik dat heb ga ik heel irrationeel dan maar stoppen, omdat het toch niet meer perfect kan worden.
Dat is hier niet echt een optie want heb nog een tentamen en ook een deadline voor scriptie :')
pi_171388078
quote:
11s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Over smeltende kappen gesproken, had je deze gezien?

https://www.theguardian.c(...)rctic-shelf-larsen-c

[ afbeelding ]

Een van de grootste ijsbergen ooit staat op het punt om los te breken.
Ja, dat heb ik ook meegekregen. Ik ben ook lid van een weerforum ( :@ ), en daar komt dit soort nieuws ook allemaal voorbij. :)
pi_171388094
En succes dan Kaasje.
pi_171388100
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:58 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook meegekregen. Ik ben ook lid van een weerforum ( :@ ), en daar komt dit soort nieuws ook allemaal voorbij. :)
Jij bent ook wel een godse nerd hè. Ruimte en het weer en autosnelwegen en zo.
pi_171388106
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is hier niet echt een optie want heb nog een tentamen en ook een deadline voor scriptie :')
Ga je de scriptie en de studie deze zomer helemaal afronden?
pi_171388118
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:59 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ga je de scriptie en de studie deze zomer helemaal afronden?
Jup. Moet nog één tentamen en veel te veel woorden.
pi_171388125
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij bent ook wel een godse nerd hè. Ruimte en het weer en autosnelwegen en zo.
Hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')