quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja dat was het.Die vind ik eigenlijk leuker dan covfefe.
Die is inderdaad erg leuk.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze inhaker was anders episch.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Verjaardagskadootje voor Monoquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:02 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een spelletje![]()
POL / [Voorspeltopic] Uitslag General Election UK 2017
Fascisten in elkaar trappen, altijd goed.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat nog interessant worden
Spammer.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:02 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een spelletje![]()
POL / [Voorspeltopic] Uitslag General Election UK 2017
Je hebt het leven wel goed voor elkaar remlof. Niet te veel werken, beetje chillen, eigen huisje, af en toe beetje je meisje prikken en lekker eten in Italië.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:00 schreef remlof het volgende:
Zo, na mijn driedaagse werkweek nu weer vier dagen weekend.
Je hoort mij dan ook zelden klagen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt het leven wel goed voor elkaar remlof. Niet te veel werken, beetje chillen, eigen huisje, af en toe beetje je meisje prikken en lekker eten in Italië.
Alsof jij in staat bent jezelf in elkaar te trappen, lamzak.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Fascisten in elkaar trappen, altijd goed.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Fascisten in elkaar trappen, altijd goed.
Zo kan het leven voor iedereen zijn, als de PvdA een absolute meerderheid krijgt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt het leven wel goed voor elkaar remlof. Niet te veel werken, beetje chillen, eigen huisje, af en toe beetje je meisje prikken en lekker eten in Italië.
Zelfs dat is een positieve post.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:16 schreef Kaas- het volgende:
Whehe en ik had dit bericht serieus nog niet gezien
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |