quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
Hi
Het is groen en zit op een hek?
VERF !!!!
Hahahahahaha
Ik kan je wel een pakketje gevenquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:46 schreef xcachet het volgende:
Hopelijk is mijn pakketje bezorgd als ik thuis kom.
Zo hallo heyquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Slet. Sloerie. Hoer. Del. Makkelijk stuk neukvlees
Haha, heb je die brief niet gekregen?quote:
Dat jij dat nou eet voor lunch, betekent niet dat ik dat ook doequote:
nee zij heeft dat gegetenquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gras is groen en een cirkel is rond
ik at patat met mayonaisequote:Op donderdag 1 juni 2017 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij dat nou eet voor lunch, betekent niet dat ik dat ook doe
Ja, dat zeg je nu, maar daarnet zei je nogquote:
quote:
ik gaf antwoord voor jou schele merriequote:Op donderdag 1 juni 2017 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu, maar daarnet zei je nog
[..]
Ja, dat zeg je nu maar daarnet zei je nogquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik gaf antwoord voor jou schele merrie
quote:
Ik zou daar echt nooit aan meedoen. Ruim ook nooit de poep van mijn honden op. Betaal gvd niet voor jan lul hondenbelasting.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, heb je die brief niet gekregen?Had gisteren volgens mij brief in de brievenbus dat er in onze wijk veel last wordt ondervonden van hondenpoep. Met brief kreeg je uitnodiging om samen rondje te lopen door de wijk om het probleem te bekijken.. Poepbezichtigingenloop
![]()
Ze doen ook meteen rondje schoonmaken. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik hier wel altijd graag aan mee doe eigenlijk. Niet die poep maar schoonmaakrondjes met buurtgenoten vind ik wel nice.
Bah van die mensen die honden op de stoep laten poepen echt als ik er ooit achter kom wie het doet schijt ik op een nacht voor hun deur en stop ik er een vlag inquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou daar echt nooit aan meedoen. Ruim ook nooit de poep van mijn honden op. Betaal gvd niet voor jan lul hondenbelasting.
Ik doe da altijd wel (opruimen dan, hondenbelasting betalen niet)quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou daar echt nooit aan meedoen. Ruim ook nooit de poep van mijn honden op. Betaal gvd niet voor jan lul hondenbelasting.
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik doe da altijd wel (opruimen dan, hondenbelasting betalen niet)
quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo is dat vriend.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke, ik heb graag een schone wereld maar ieder zn dingquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
is hartstikke natuurlijk johquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, ik heb graag een schone wereld maar ieder zn ding
Nee juist niet, paar rotte appels wordt ook jouw wereld vies vanquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je niet buiten komt hoef je ook de vuiligheid niet te aanschouwen. Leer van mijn tips.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
boerderij met dieren?! of aardappelenquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
Oh ik zou de poep van mijn honden wel opruimen, maar mijn ouders hebben een boerderij met afgezet stuk voor de honden dus ze hoeven de straat niet op
jawel dringt gewoon door, is zo sterkquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je niet buiten komt hoef je ook de vuiligheid niet te aanschouwen. Leer van mijn tips.
je bent een wijs man, tarreldisquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je niet buiten komt hoef je ook de vuiligheid niet te aanschouwen. Leer van mijn tips.
TLquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zosk ziet zijn honden gewoon als voedsel
ohhhhhhh omdat hij chinees is natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zosk ziet zijn honden gewoon als voedsel
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ohhhhhhh omdat hij chinees is natuurlijk
Haha snap jequote:Op donderdag 1 juni 2017 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ohhhhhhh omdat hij chinees is natuurlijk
Lijkt net alsof ze zich niet achter haar oren gewassen heeftquote:
je ziet toch duidelijk dat het op het oor is? of wat bedoel jequote:Op donderdag 1 juni 2017 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze zich niet achter haar oren gewassen heeft
ik ook, maar denk dat het irl zo klein is dat mensen zeggen van 'heee zit iets op je oor.. oh wacht het is een tat'quote:
Ik vind het in mijn gedeelte best meevallen met de poepquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, heb je die brief niet gekregen?Had gisteren volgens mij brief in de brievenbus dat er in onze wijk veel last wordt ondervonden van hondenpoep. Met brief kreeg je uitnodiging om samen rondje te lopen door de wijk om het probleem te bekijken.. Poepbezichtigingenloop
![]()
Ze doen ook meteen rondje schoonmaken. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik hier wel altijd graag aan mee doe eigenlijk. Niet die poep maar schoonmaakrondjes met buurtgenoten vind ik wel nice.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze zich niet achter haar oren gewassen heeft
Ik vind het eigenlijk ook meevallen.. Maarja, weet jij veel misschien heeft zeikomaatje duizend klachten gedaan ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het in mijn gedeelte best meevallen met de poep![]()
Ondanks drie honden van de benedenbuurman, die ruimt het nu wel netjes op
Vriendin van mij adverteert momenteel met veel oortattoos..... Heb jij daar interesse in?quote:
wel interesse maar lange termijn echt, durf nog niet aan zichtbare of redelijk zichtbare tats te beginnenquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Vriendin van mij adverteert momenteel met veel oortattoos..... Heb jij daar interesse in?
le nou tattoo
heb je wel een niet zichtbare?quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel interesse maar lange termijn echt, durf nog niet aan zichtbare of redelijk zichtbare tats te beginnen
Ik las eikelquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar stelt echt niks voor, drie ministreepjes op mn enkel
Ik ben wel een zeikerdquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook meevallen.. Maarja, weet jij veel misschien heeft zeikomaatje duizend klachten gedaan ofzo
Wat moet ik me voorstellen bij een fiets met houten huisquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel een zeikerd
Op het parkeerterrein staat nu een fiets met een houten huisje.
WEG ERMEE
drie steepjes op je eikel kan een fantastische tat wordenquote:
waarom? is er niet genoeg plek? en wat is houtenhuisjequote:Op donderdag 1 juni 2017 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel een zeikerd
Op het parkeerterrein staat nu een fiets met een houten huisje.
WEG ERMEE
Ja, maar ik vind het er dus uitzien alsof ze daar viezigheid heeft en vergeten is dat weg te wassen..quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je ziet toch duidelijk dat het op het oor is? of wat bedoel je
ohquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het er dus uitzien alsof ze daar viezigheid heeft en vergeten is dat weg te wassen..
"Even scannen"quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie steepjes op je eikel kan een fantastische tat worden
Ik heb een helix.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst deze nog
En dan wil ik nog helix halverwege oor ofzo, en dan minitattoo ergens binnenkant hand denkik
Ik heb twee helixen, tegelijk laten zetten, nooit problemen gehadquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een helix.
2x gehad, de eerste ging vervelend doen en die heb ik dicht laten groeien.
De 2e heeft een jaar lang geëtterd en nu is hij alleen onrustig als m'n weerstand laag is.
Moeilijk piercings
Ja, een soort duofiets met op de plek van een bagagedrager een houten huisquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:29 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een fiets met houten huis
even gegevens opvragen altijd nicequote:
Oh, ik had helix (godverdomme uitgedaan en toen vergetenquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een helix.
2x gehad, de eerste ging vervelend doen en die heb ik dicht laten groeien.
De 2e heeft een jaar lang geëtterd en nu is hij alleen onrustig als m'n weerstand laag is.
Moeilijk piercings
Watquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een soort duofiets met op de plek van een bagagedrager een houten huisik weet ook niet waarom die dingen gemaakt worden, maar iemand wilde er van af
Nou het staat op een openbare parkeerplek, er is wel genoeg plek, maar deze is gewoon gedumpt. Naast de residentie apotheek (weet je wel?).quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie steepjes op je eikel kan een fantastische tat worden
[..]
waarom? is er niet genoeg plek? en wat is houtenhuisje
Mij boeit dat niet zoquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook dat nog eens ja, goed punt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:11 schreef Catkiller het volgende:
Als je stoere vechthonden hebt staat het ook niet als je met een zakje en een schepje er achteraan loopt.
Ahh, yesyes. Nouja denk niet dat iedereen nu van alles gaat dumpen hoor. Hoop ik. Maar dat is wel slecht ja. Mischien neemt iemand hem mee?quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het staat op een openbare parkeerplek, er is wel genoeg plek, maar deze is gewoon gedumpt. Naast de residentie apotheek (weet je wel?).
Als iedereen nu vanalles gaat dumpen dan is het hek van de dam ...
Ja, die mensen gebruiken vast drugsquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:34 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
WatVogelhuis op de bagagedrager ofzo?
Oh ja, deed ik vroeger ook wel eens. Maar drugs zijn slecht! Maken alles kapot.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die mensen gebruiken vast drugs
Er rijdt weleens een wit busje langs die de buurt rondgaat voor witgoedquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, yesyes. Nouja denk niet dat iedereen nu van alles gaat dumpen hoor. Hoop ik. Maar dat is wel slecht ja. Mischien neemt iemand hem mee?
Had afspraak met grofvuil voor koelkastje, die was ook weg de volgende ochtend. Ding helemaal verrot en naar de tyfus maar ok.
Of onderdelenquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er rijdt weleens een wit busje langs die de buurt rondgaat voor witgoedze hebben hem vast meegenomen omdat ie ergens nog wat waard is
Ja... het ging goed totdat ik met m'n oor tegen de schouder van iemand aanliep en dat was in de Lidlquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb twee helixen, tegelijk laten zetten, nooit problemen gehadHoor het wel heel vaak, dat mensen met een helix veel ontstekingen hebben enzo
dp is gek op witgoedquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er rijdt weleens een wit busje langs die de buurt rondgaat voor witgoedze hebben hem vast meegenomen omdat ie ergens nog wat waard is
Het deed mij al pijn bij de gedachtequote:Op donderdag 1 juni 2017 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja... het ging goed totdat ik met m'n oor tegen de schouder van iemand aanliep en dat was in de Lidl
Dit weet in nog, omdat het onwijs veel pijn deed
Echt, volgens mij is dat veel meer werk dan wat het uiteindelijk oplevert maar yo als zij dat willen primaaa. Beetje jammer van grofvuildienst dat ze langskomen alleen..quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
1e laten schieten bij de juwelier toen ik 12 was of zo .. en de 2e laten schieten.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
even gegevens opvragen altijd nice
[..]
Oh, ik had helix (godverdomme uitgedaan en toen vergeten) maar die ging wel ok.. Had je hem laten piercen of schieten? En piercings in kraakbeen moet je eigenlijk echt 3 maanden lang minimaal 1x per dag zoutoplossing doen, dat doet volgens mij niemand
ja godverdomme potvis, ik weet wel wta een helix is, DNA is een helixquote:
oh kutshit je bent eerderquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja godverdomme potvis, ik weet wel wta een helix is, DNA is een helix
maar volgens mij bedoelen jullie dat niet
IK ZAL NOG EENS INTERESSE TONEN
twee keer laten schieten dus of moest er ergens piercen staan? Nouja schieten is hartstikke fout, moet gewoon piercen zijn met kraakbeen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1e laten schieten bij de juwelier toen ik 12 was of zo .. en de 2e laten schieten.
De tweede heb ik verzorgd met antibacteriële zeep en speciaal grof zeezout en toen liep ik tegen iemand z'n schouder
quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh kutshit je bent eerder
oke leukPOTVIS haha
uienringetje
Oeps, tweede keer laten piercen ja en schieten was wel fout, maar daar kwamen "ze" later mee.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee keer laten schieten dus of moest er ergens piercen staan? Nouja schieten is hartstikke fout, moet gewoon piercen zijn met kraakbeen.
Ja dat is niet slim he
ik wil ook even laten zien dat ik wat weetquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeg ik, een dubbele zelfs, whatson en crick
ahhh, mja vroeger deden ze best gemakkelijk over schieten. Mn neuspiercing is ook nog geschotenquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps, tweede keer laten piercen ja en schieten was wel fout, maar daar kwamen "ze" later mee.
wat heb je aan een bril als je blind bentquote:Liefde maakt blind, heb n hoop brillen
Hier ook. Tats er in. Helix ook. Beiden zitten nou niet echt lekker geplaatst. Denk dat ik neus opnieuw laat piercen. Heb wel zin om daar een piercing te dragen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook even laten zien dat ik wat weet
[..]
ahhh, mja vroeger deden ze best gemakkelijk over schieten. Mn neuspiercing is ook nog geschoten![]()
wel lekker goedkoop..
Heb je nu nog iets?
Hier schat, mijn eerste neusring. Mag je hebben als aandenken wanneer ik dood ben.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:56 schreef maffehenkie het volgende:
Maar hoe leg je dat uit als je 80 bent en kleinkinderen hebt? Nou?
(Trollllllolol)
1 Helix en 3 (quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook even laten zien dat ik wat weet
[..]
ahhh, mja vroeger deden ze best gemakkelijk over schieten. Mn neuspiercing is ook nog geschoten![]()
wel lekker goedkoop..
Heb je nu nog iets?
Maar die tattoos kun je niet zomaar weggeven, en je zit er he leven lang aan vastquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hier schat, mijn eerste neusring. Mag je hebben als aandenken wanneer ik dood ben.
Ja. Zelf weten. Boeit die kleinkinderen niet denk ik. Anders gewoon een paar stiften geven en in laten kleuren.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:58 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Maar die tattoos kun je niet zomaar weggeven, en je zit er he leven lang aan vast
Ok bedanktquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:58 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Maar die tattoos kun je niet zomaar weggeven, en je zit er he leven lang aan vast
tats er in wat?quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hier ook. Tats er in. Helix ook. Beiden zitten nou niet echt lekker geplaatst. Denk dat ik neus opnieuw laat piercen. Heb wel zin om daar een piercing te dragen.
Je schrijft een post hiervoor dat je tats erin hebtquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Zelf weten. Boeit die kleinkinderen niet denk ik. Anders gewoon een paar stiften geven en in laten kleuren.
Heb zelf geen tatts, vind huiden te mooi en puur voor permanente plaatjes.
Dit klopt toch nietquote:Wij piercen elke woensdag, vrijdag en zondag van 13:00 tot 18:00. Dit doen wij niet op andere dagen omdat het tijdens het piercen vaak enorm druk is. Als we dit iedere dag zouden doen, hebben we onvoldoende ruimte van alle mensen die Dutch Ink bezoeken.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klopt toch nietals het mega druk met zeven dagen open, dan ga je toch niet maar drie dagen open. Dan kun je nooit alle klanten helpen die een piercing willen op die dagen toch?
Sowieso niet echt logisch om bij drukte te zeggen ok we beperken dan het piercen, dan neem je toch gewoon nog een piercer aan.. anders mis je winst
.
sjongejongejonge
wat is tattoovolk nou weerquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:03 schreef maffehenkie het volgende:
[..]wat een domme redenatie ja. Zegt dat iets over tattoo volk?
.. ok maar geef even antwoord want geen idee waar je t over hebtquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh, als je het hardop zegt komt het duidelijker over dan geschreven ja.
ik vraag niet om een voorbeeldquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:04 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Afrikanen met rituele scartattoos bijvoorbeeld
Wat maffehenkie zegt. Pats, boem, erin met dat ding. Het schieten dus.quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. ok maar geef even antwoord want geen idee waar je t over hebt
oh ik krijg geen antwoord okequote:Op donderdag 1 juni 2017 14:05 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ben je gewoon aan trollen nou of niet?
Aaaah ok. Wel kut als het dan ook gewoon niet goed geplaatst is los van ontstekingen enzoquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat maffehenkie zegt. Pats, boem, erin met dat ding. Het schieten dus.
Biemquote:
Ja, hij is nog open. Maar weinig mensen hebben het nog maar opgemerkt (Hey er zit een gaasje in je neusquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik krijg geen antwoord oke
[..]
Aaaah ok. Wel kut als het dan ook gewoon niet goed geplaatst is los van ontstekingen enzo. Zie je bij jou trouwens dat je neuspiericng had? zo'n stipje
Ja gewoon tattoovolk weet ik veel. Asovolk. Niet allemaal natuurlijk. Maar asovolk zet wel relatief vaak (grote) tattoos en tribals enzoquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik krijg geen antwoord oke
[..]
Aaaah ok. Wel kut als het dan ook gewoon niet goed geplaatst is los van ontstekingen enzo. Zie je bij jou trouwens dat je neuspiericng had? zo'n stipje
Hellow is een soort lage onderwereld hoop dat je daar nooit komt!quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:13 schreef goodtripbob het volgende:
Hooi is gedroogd gras dus ik doe wel
Gelukkigquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben weer bedaard lieve vrienden. Ik heb mijzelf een time-out gegeven en even wat wat er gedronken en ik ben niet meer zo boos.
Ohh, apart dat het open blijft bij jou wel.. Gelukkig wel dat het bijna niet opvalt, zou toch jammer zijnquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, hij is nog open. Maar weinig mensen hebben het nog maar opgemerkt (Hey er zit een gaasje in je neus). Nu heb ik ook sproetjes dus het valt sowieso niet op. Gaatjes groeien bij mij nooit dicht.
Wil hem echt 2 mm dichter bij mijn gezicht hebben, en ietsje lager zodat er een klein ringetje in kan.
Ik zit wel in de underground.... Maar niet de echte slechte onderwereld. Gewoon muziek en kraken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:14 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Hellow is een soort lage onderwereld hoop dat je daar nooit komt!
Ja dat is de bovenonderwereldquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:15 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik zit wel in de underground.... Maar niet de echte slechte onderwereld. Gewoon muziek en kraken.
Anders mag je altijd op mij afreagerenquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben weer bedaard lieve vrienden. Ik heb mijzelf een time-out gegeven en even wat wat er gedronken en ik ben niet meer zo boos.
Hoe lang geleden is dat? Ik had hem in groep zevenquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, apart dat het open blijft bij jou wel.. Gelukkig wel dat het bijna niet opvalt, zou toch jammer zijn.
Ohhhja, dat vind ik best stom dat ze bij neuspiercing niet van te voren vragen of je ringetje of knopje wil. Ik wilde ook ringetje en had het daar echt toevallig over toen ik moest wachten op piercing, en toen zei die 'oooh wil je ringetje dan doe ik m wat lager'is toch stom
All YOU staat beterquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:16 schreef goodtripbob het volgende:
En de muziek kraakt vaak zoals klaas vaak vaak harten raakt maar niet zo vaak als ik.
You all bitches can suck my dick!
Mogen kristallen ook? Zoals de afrikanen ruilde?quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:16 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja dat is de bovenonderwerelddie is prima als je dat wilt ja
Onderonderwereld moet je muntje meenemen onder je tong, zegeltje is niet genoeg
Nee moet echt een muntje zijn anders kom je de styx niet over en blijf je aan de saaie kant van de onderwereld. Soort vagevuurquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:17 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mogen kristallen ook? Zoals de afrikanen ruilde?
En op Myrr?quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Anders mag je altijd op mij afreageren
Ik lees het graag terug in de KLB SC!quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Van mij mag je bijna alles, ik weet alleen niet hoe myrr daarover denkt...
Ah, vond tattoovolk beetje apart benaming aangezien zo veel mensen tatoeages hebben tegenwoordig. Valt echt niks over te zeggen of in hokjes te plaatsenquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:12 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja gewoon tattoovolk weet ik veel. Asovolk. Niet allemaal natuurlijk. Maar asovolk zet wel relatief vaak (grote) tattoos en tribals enzo
uhh 10 jaar geleden ongeveer, toen was ik 14/15. Maar ik was een blij hippie meisje, had ook eckte eckte dreads op mn 14equote:Op donderdag 1 juni 2017 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is dat? Ik had hem in groep zeventoen deden ze het nog voor 12 gulden bij de random juwelier.
Dat is al aardig rachet, laat staan een ring.
Goed. Ik weet nu niet zo goed in welke zaak ik hem zal laten zetten. Enige succesvolle piercing die ik heb is door Gaby gedaan.
Mwah..quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, vond tattoovolk beetje apart benaming aangezien zo veel mensen tatoeages hebben tegenwoordig. Valt echt niks over te zeggen of in hokjes te plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:25 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Mwah..Leuke foto en nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Weet ik niet. Als je had gelezen (quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als je had gelezen () had je gezien dat ik schreef niet alle tattoomensen zijn aso's, maar wel relatief veel aso's die tattoos zetten. Dat is alles
Is dat een verkapte excuses? Geaccepteerdquote:
ik heb een tribaltattooquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:29 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Is dat een verkapte excuses? Geaccepteerd
Trouwens, de redenatie kan soms wél andersom gedaan worden: tribalvolk is wel per definitie asovolk![]()
Mag gewoon hoorquote:
kan soms wel - per definitiequote:Op donderdag 1 juni 2017 14:29 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Is dat een verkapte excuses? Geaccepteerd
Trouwens, de redenatie kan soms wél andersom gedaan worden: tribalvolk is wel per definitie asovolk![]()
het was een leugen van mijquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:31 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Mag gewoon hoor
haha jullie denken mij weer te laten flippen hier, maar dat gaat niet meer gebeuren
Neehee je leest weer verkeerdquote:
de redenatie kan soms per definitie, ohja duidelijk nu snap ik hetquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:34 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Neehee je leest weer verkeerd
Laatste keer dat ik iets uitgebreid uitleg:
tribal is een SOORT tattoo. Dus in het algemeen geldt de regel 'tattoo = aso' NIET. Maar er is een uitzondering: tribaltattoo = aso mag WEL.
Om het nog duidelijker te maken:
Neem auto's.
Auto's zijn niet altijd groot.
Je kunt niet zeggen: alle auto's zijn groot.
Trouwens, de redenatie kan soms wél andersom gedaan worden: vrachtwagens zijn wel per definitie groot
NEE LEES NOU EENS MANMANMANquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de redenatie kan soms per definitie, ohja duidelijk nu snap ik het
Nee, je snapt er geen hol vanquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:36 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik heb wel gelijk
haha leuke kloon Crack_quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, je snapt er geen hol van
Okdoeiquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:37 schreef maffehenkie het volgende:
Ik ga maar weer even uitloggen zelfs als ik me gedraag kunnen jullie me niet gedragen en gaan jullie me opfokken
Zo'n eenzijdige miscommunicatie heb ik zelden gezien, heerlijkquote:
uiteraardquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Heren, ik ben er weer. Moest even wat werk verzetten zodat ik nog geloofwaardig blijf hier
Toch wel fijn als de doekoes blijven binnenstromen natuurlijkquote:
quote:
Tijdverdrijf en scheelt weer een dagboek kopen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:58 schreef maffehenkie het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op fok? Wat zoek je hier of wat vind je hier?
Heeeuuuy frips heeft een vriendjequote:
Mja soms ook wel tijdVERDRIJF of niet? Dat het tijd verdrijft die je eigenlijk nodig hebt?quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijdverdrijf en scheelt weer een dagboek kopen.
Ik heb een supermanquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:00 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Heeeuuuy frips heeft een vriendje
Afleiding. Niks. Leuke mensen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:58 schreef maffehenkie het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op fok? Wat zoek je hier of wat vind je hier?
Dat dus echt nooit. Het is geen verslaving.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:00 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Mja soms ook wel tijdVERDRIJF of niet? Dat het tijd verdrijft die je eigenlijk nodig hebt?
quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijdverdrijf en scheelt weer een dagboek kopen.
Dat gevoel herken ik.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:04 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja maar soms is ze te lief dan voel ik me schuldig
Mama's
quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:04 schreef rival het volgende:
Here i come to save the day!
Ohnee das mighty mouse he
Heb je hekel aan je ma dan?quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Onbekend hier.![]()
Maar ik vermoed dat dat sowieso wel meer een zonen ding is?
quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:08 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Haha nee maar ben hier zure ironie gewend dus moest even iets helder krijgen
Ik ook!quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Heren, ik ben er weer. Moest even wat werk verzetten zodat ik nog geloofwaardig blijf hier
Een kort broekje van een dunne stof, gewoon lekker voor als het weer 30 graden is. En een tshirt met flamingo's erop.quote:
Nicequote:Op donderdag 1 juni 2017 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een kort broekje van een dunne stof, gewoon lekker voor als het weer 30 graden is. En een tshirt met flamingo's erop.
Business Controller.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk kampioen?
Meer flamingo's!quote:
Controller ken ik wel, dat gebruik ik bij mijn Xbox. Maar de correlatie tussen controller en business ontgaat mijquote:
GOALquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een kort broekje van een dunne stof, gewoon lekker voor als het weer 30 graden is. En een tshirt met flamingo's erop.
Heb eigenlijk een hekel aan blote benen met mijn dikke benen maar ja boeiend ook. Er lopen dikkere mensen rond.quote:
echt veel mensen hebben problemen met benen. Benen en buikquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb eigenlijk een hekel aan blote benen met mijn dikke benen maar ja boeiend ook. Er lopen dikkere mensen rond.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb eigenlijk een hekel aan blote benen met mijn dikke benen maar ja boeiend ook. Er lopen dikkere mensen rond.
Mijn bff heeft een gigantische opblaasflamingo.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Is de hype nu van ananas naar flamingo gegaan?
Geen idee, heb vorig jaar een dekbedovertrek gekocht met allemaal flamingo'squote:Op donderdag 1 juni 2017 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Is de hype nu van ananas naar flamingo gegaan?
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:00 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Mja soms ook wel tijdVERDRIJF of niet? Dat het tijd verdrijft die je eigenlijk nodig hebt?
Je mag dan de hele dag met mijn joystick spelenquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Controller ken ik wel, dat gebruik ik bij mijn Xbox. Maar de correlatie tussen controller en business ontgaat mij
Heb je leuke spelletjes?quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag dan de hele dag met mijn joystick spelen
Wij vrouwen lijken allemaal zo'n obsessie te hebben voor bovenbenen he. Maar ik zat laatst eens te denken. Zonder fatsoenlijke bovenbenen geen reet. Dan kun je beter wat stevigere bovenbenen hebben en gewoon lekker sporten.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Absoluut!quote:
Ja maar een reet is ook overrated (hahaha).quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wij vrouwen lijken allemaal zo'n obsessie te hebben voor bovenbenen he. Maar ik zat laatst eens te denken. Zonder fatsoenlijke bovenbenen geen reet. Dan kun je beter wat stevigere bovenbenen hebben en gewoon lekker sporten.
Sportschool kontjesquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wij vrouwen lijken allemaal zo'n obsessie te hebben voor bovenbenen he. Maar ik zat laatst eens te denken. Zonder fatsoenlijke bovenbenen geen reet. Dan kun je beter wat stevigere bovenbenen hebben en gewoon lekker sporten.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn bff heeft een gigantische opblaasflamingo.
Ik zou wel zo'n roze flamingo in de tuin willen.misschien kan ik er wel zelf een maken.
ohja volgens mij had ik die wel keer gezien met Kuroi eropquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, heb vorig jaar een dekbedovertrek gekocht met allemaal flamingo's
quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:26 schreef Crack_ het volgende:
ohja volgens mij had ik die wel keer gezien met Kuroi erop
Koop een grotere kledingkast.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Luxe probleem. Ik heb de laatste maanden zoveel nieuwe kleding gekocht (voor mijn doen is het wel veel) dat mijn mini kledingkastje een beetje vol begint te raken.
Stuur een deel naar mij.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Luxe probleem. Ik heb de laatste maanden zoveel nieuwe kleding gekocht (voor mijn doen is het wel veel) dat mijn mini kledingkastje een beetje vol begint te raken.
Wie was da ook alweer met die opblaasdildo?quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn bff heeft een gigantische opblaasflamingo.
Ik zou wel zo'n roze flamingo in de tuin willen.misschien kan ik er wel zelf een maken.
okquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:04 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja maar soms is ze te lief dan voel ik me schuldig
Mama's
ohh jij bent zo'n irritante zak die begint te stuiteren als ik een investering heb gedaan en daar niet eerst 3 offertes voor het vergeleken.quote:
dat roep je al een week. elke dag.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:42 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
haha nee kon er gister misschien om lachen maar ben nu normaal
nee ik neem me voor te stoppen maar dan bedenk ik me, ik kan ook gewoon normaal doen, en dat probeer ik dan. Maar dan laat ik me opnaaien door jullie. maar nu niet meerquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat roep je al een week. elke dag.
niet zo onzeker joh, over 20 jaar wou je dat je er zo uitzag als je er nu uitzietquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gedragen kan je er nog goed geld aan verdienen op marktplaats. Ruimt zowel je kledingkast op als dat je een extra bron van inkomsten hebtquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:29 schreef Amarantha het volgende:
allang gedaan, wat een rustquote:
door wiequote:
Dacht dat wij matties 4 life warenquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zat als eerste in mijn filter
ik bedoel het meer in de zin van, ik zou niet weten waarom dus neequote:Op donderdag 1 juni 2017 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dan nieuwsgierig naar
kale koppen niet te stoppenquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dacht dat wij matties 4 life waren
Ik was nog wel van plan om uit solidariteit mijn kop kaal te scheren voor je
Rare metafoor voor een penis.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:17 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb een flamingo tussen de benen zo hebben we allemaal wat
Nee dat niet, maar wel degene die je aan de boom opknoopt als je t aangevraagde budget overschrijftquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ohh jij bent zo'n irritante zak die begint te stuiteren als ik een investering heb gedaan en daar niet eerst 3 offertes voor het vergeleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |