quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
Hi
Het is groen en zit op een hek?
VERF !!!!
Hahahahahaha
Ik kan je wel een pakketje gevenquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:46 schreef xcachet het volgende:
Hopelijk is mijn pakketje bezorgd als ik thuis kom.
Zo hallo heyquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Slet. Sloerie. Hoer. Del. Makkelijk stuk neukvlees
Haha, heb je die brief niet gekregen?quote:
Dat jij dat nou eet voor lunch, betekent niet dat ik dat ook doequote:
nee zij heeft dat gegetenquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gras is groen en een cirkel is rond
ik at patat met mayonaisequote:Op donderdag 1 juni 2017 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij dat nou eet voor lunch, betekent niet dat ik dat ook doe
Ja, dat zeg je nu, maar daarnet zei je nogquote:
quote:
ik gaf antwoord voor jou schele merriequote:Op donderdag 1 juni 2017 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu, maar daarnet zei je nog
[..]
Ja, dat zeg je nu maar daarnet zei je nogquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik gaf antwoord voor jou schele merrie
quote:
Ik zou daar echt nooit aan meedoen. Ruim ook nooit de poep van mijn honden op. Betaal gvd niet voor jan lul hondenbelasting.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, heb je die brief niet gekregen?Had gisteren volgens mij brief in de brievenbus dat er in onze wijk veel last wordt ondervonden van hondenpoep. Met brief kreeg je uitnodiging om samen rondje te lopen door de wijk om het probleem te bekijken.. Poepbezichtigingenloop
![]()
Ze doen ook meteen rondje schoonmaken. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik hier wel altijd graag aan mee doe eigenlijk. Niet die poep maar schoonmaakrondjes met buurtgenoten vind ik wel nice.
Bah van die mensen die honden op de stoep laten poepen echt als ik er ooit achter kom wie het doet schijt ik op een nacht voor hun deur en stop ik er een vlag inquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou daar echt nooit aan meedoen. Ruim ook nooit de poep van mijn honden op. Betaal gvd niet voor jan lul hondenbelasting.
Ik doe da altijd wel (opruimen dan, hondenbelasting betalen niet)quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou daar echt nooit aan meedoen. Ruim ook nooit de poep van mijn honden op. Betaal gvd niet voor jan lul hondenbelasting.
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik doe da altijd wel (opruimen dan, hondenbelasting betalen niet)
quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo is dat vriend.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |