Ja ik ook, vooral omdat ik juist dit gebied vrij grondig uitgekamd heb. Als er in de regio Schaffhausen - Zürich - Liechtenstein - Bodensee al stations zijn die ik nog niet heb, dan zijn ze niet ouder dan een jaar of 5 Vet leuk om te zien wat RA daar dan van maaktquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh jah, die van gisteren ging ik nog ff terugkijken want die leek me heel boeiend. Zwitserland kan ik onderhand wel dromen.
Die andere ouwe sjagrijn uit de Docter, op het hoekje van de bar, je weet wel wie, hij nam Rail Away altijd op als het Zwitserland was, en die ging hij dan aanzetten als ik een keer per maand kwam eten, vond hij leukquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook, vooral omdat ik juist dit gebied vrij grondig uitgekamd heb. Als er in de regio Schaffhausen - Zürich - Liechtenstein - Bodensee al stations zijn die ik nog niet heb, dan zijn ze niet ouder dan een jaar of 5 Vet leuk om te zien wat RA daar dan van maakt
Welkom op 23 mei: https://www.portofrotterd(...)-theemswegtrace-vastquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:44 schreef b2py het volgende:
Ik kan er niets NL's over vinden maar het Theemswegtracé is vastgelegd door de Staatssecretaris: http://www.railjournal.co(...)ine.html?channel=527
Zal jou es anaal laten fixerenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
kap toch eens met die anale fixatie van je man
Is ie wel ruim drie maanden te vroegquote:
Ik wacht inderdaad liever nog even een maand of vierquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is ie wel ruim drie maanden te vroeg
Ik snap niet zo heel goed waarom dat allemaal in de pers moet komen. Het is allemaal al vreselijk voor de alle betrokkenen, speculeren over wie/wat/hoe de dader verder doet hoeven we niet te weten toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:25 schreef toblorone het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)reinfanaat~a9d42e7e/
De vraag is nu welke filmpjes...
Als je kijkt naar de dienstregelingopbouw dan is de ambitie aan de Duitse kant om in Oldenburg een knoop op het halve uur te hebben (al gerealiseerd) en een knoop in Leer op het hele uur (voor de treinen van/naar Münster al gerealiseerd). In Groningen ligt de knoop op kwart over/kwart voor het uur. Voor Groningen - Leer hoef je dus slechts de reistijd onder de 1:15 te krijgen, wat geen grote investering en geen super fancy Friesenbrücke vereist. Maar om Leer - Oldenburg binnen het halfuur te halen, moet dat hele spoor naar 160 km/u geüpgradet worden. Dat kost een vermogen en gaat niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:46 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Plus dat de ambitie voor het beschikbare geld sowieso al absurd was.
quote:19.50-20.25 uur RAIL AWAY (HH)
Serie over markante spoorlijnen.
Griekenland:Thessaloniki-
Alexandropoulis
De spoorlijn tussen Thessaloniki en de
Turkse grens,gebouwd door de Turken
voor het vervoer tussen Istanbul en
Europa,is nog steeds een belangrijke
verbinding in Griekenland.
Langs de indrukwekkende bergen en door
de kloven van de rivier de Nestos
krijgen reizigers een onverwacht beeld
van het land.
Dat is het "idee" nog steeds. Alleen hoeft er tussen Oldenburg en Bremen niks bijzonders aangepast te worden geloof ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het was zelfs Groningen - Bremen in die tijd. Succes daarmee.
Sneltrein Groningen - Winschoten en een snelheidsverhoging tussen Nieuweschans en Weener en je zit al dichtbij je gewenste 75 minuten rijtijd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de dienstregelingopbouw dan is de ambitie aan de Duitse kant om in Oldenburg een knoop op het halve uur te hebben (al gerealiseerd) en een knoop in Leer op het hele uur (voor de treinen van/naar Münster al gerealiseerd). In Groningen ligt de knoop op kwart over/kwart voor het uur. Voor Groningen - Leer hoef je dus slechts de reistijd onder de 1:15 te krijgen, wat geen grote investering en geen super fancy Friesenbrücke vereist. Maar om Leer - Oldenburg binnen het halfuur te halen, moet dat hele spoor naar 160 km/u geüpgradet worden. Dat kost een vermogen en gaat niet snel gebeuren.
Die Wunderline is letterlijk een brug te ver.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:16 schreef b2py het volgende:
Lees het nieuwsbericht van DvhN eens, de post van Klaasje en dan je eigen
En dan?quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:16 schreef b2py het volgende:
Lees het nieuwsbericht van DvhN eens, de post van Klaasje en dan je eigen
Dan weet hij dat de post:quote:
Niet klopt.quote:Sneltrein Groningen - Winschoten en een snelheidsverhoging tussen Nieuweschans en Weener en je zit al dichtbij je gewenste 75 minuten rijtijd.
Lees mijn tweede post eensquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dan weet hij dat de post:
[..]
Niet klopt.
Zo werkt NS toch standaard met nieuwe diensten en producten? Waarom zou je geld uitgeven aan testen als je dat ook gewoon aan je klanten kan overlaten, het is niet alsof die kunnen kiezen voor een concurrent die zijn zaken beter voor elkaar heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:08 schreef James1988 het volgende:
Inmiddels zijn we 10 minuten verder en ik heb alweer een paar dingen gevonden die me doen vermoeden dat niemand eens serieus naar dat ding heeft gekeken voordat het op productie werd gesmeten.
Als je het bij een aanrijding met een persoon hebt over "de oorzaak is gevonden" en "de oorzaak van de storing is opgelost" heb ik daar niet al te positieve associaties bij...
Ik kreeg een paar pushmessages:quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:12 schreef b2py het volgende:
Waar staat dat eigenlijk? Bij mij ziet het er zo uit (aannemende dat het van de storing Tilburg - Breda is)
[ afbeelding ]
Ik geef u Advanced Authentication Framework 5.6, ontwikkeld door het voormalige Authasas in Den Haag:quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:26 schreef James1988 het volgende:
Ja, precies.
Hoe kan het dat men een app met dít soort meldingen in productie gooit? Is er niet getest door de ontwikkelaars, door de testers, of door een pilot-groep? Is er niemand die dacht "Hmmmm, dit staat een beetje raar"?
Ik verwacht dit soort meldingen bij apps van hobbyontwikkelaars, die zo'n ding in in hun eentje ontwikkelen in hun vrije tijd. Niet bij een app van een bedrijf als NS.
Tegenwoordig zit het leeuwendeel van ontwikkeling nog steeds op Innovation Quarter in Den Haag geloof ik, met een paar kleine dingetjes in Bangalore. De vertaling wordt gedaan door Google Translatequote:Op woensdag 7 juni 2017 20:14 schreef James1988 het volgende:
Een verificateur, wauw.
Het is dat je erbij zegt dat het uit Den Haag komt, ik zou gokken op Frankrijk.
Oh ja, stel je voor dat het geld kostquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
De vertaling wordt gedaan door Google Translate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |