Dagplan? Drgl hierquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:56 schreef Litpho het volgende:
Met het inleggen van treinen in Donna ben ik er nog meer van overtuigd dat de kaalslag van wissels bij Utrecht een stom idee is. Wist niet dat het mogelijk was.
Nee, die kon mij geen overstap op een handig tijdstip aanbieden op mijn terugreis.quote:
En de wil te investeren in een oplossing met geringere CO2-uitstoot. Niet alles hoeft in eerste instantie financieel voordeel op te leveren.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 09:56 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De optelsom van niet meer voor diesel te hoeven betalen en extra de bovenleiding aan te leggen kwam positief uit de bus. Daarmee is bovenleiding ook zonder versnelling voordelig.
En ook niet op lange termijn. Het is een van de grootste consumenten van energie van Nederland, het goede voorbeeld geven lijkt me wel zo netjes, helemaal met de overheid als enige aandeelhouder van beide partijen en met de Duitse overheid als grootaandeelhouder van een andere spoorwegonderneming. Fijnstofreductie alleen al zou genoeg moeten zijn. Eén dode minder is trouwens meer dan 2 miljoen theoretische euros bespaard dus dat. Enzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
En de wil te investeren in een oplossing met geringere CO2-uitstoot. Niet alles hoeft in eerste instantie financieel voordeel op te leveren.
goeie zaak!quote:Spoorbeheerder ProRail wil het aantal
vertragingen op het spoor terugbrengen
door wisselstoringen te voorspellen.Van
sommige typen wissels is met 70 tot 90
procent zekerheid te zeggen wanneer het
misgaat,zegt ProRail.
Sensoren op de wissels geven informatie
door over het stroomverbruik,warmte en
trillingen van de wissels.Door die info
te analyseren kan worden voorspeld waar
en wanneer een storing optreedt.
ProRail stuurt vanaf deze maand alvast
monteurs zodra er aanwijzingen zijn dat
het dreigt mis te gaan.ProRail zegt dat
het aantal vertragingen mogelijk met
bijna de helft kan afnemen.
Ehhh... komt die er?quote:In de toekomst komt er al een sneltrein van Enschede naar Emmen
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand uit Emmen of omgeving is een petitie gestart om meer spoor in het noorden te krijgen.
Ik had op zijn minst gepleit voor een aansluiting op de Emslandstreckequote:
Ontwikkeling. Maar ook dan sturen ze je op een cursus plannen zodat je niet al te veel ontwikkelt wat in de praktijk niet te gebruiken is .quote:
De "Attraktie Express"! Reed met die naam al in de zomer van '94quote:
Heel goedquote:Op zondag 4 juni 2017 09:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ontwikkeling. Maar ook dan sturen ze je op een cursus plannen zodat je niet al te veel ontwikkelt wat in de praktijk niet te gebruiken is .
Out-of-the-box suggesties zijn uit den boze?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ontwikkeling. Maar ook dan sturen ze je op een cursus plannen zodat je niet al te veel ontwikkelt wat in de praktijk niet te gebruiken is .
hoe is de huidige dienstregeling erdoorheen geglipt dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ontwikkeling. Maar ook dan sturen ze je op een cursus plannen zodat je niet al te veel ontwikkelt wat in de praktijk niet te gebruiken is .
Het gaat om de bruikbaarheid van het gereedschap. Wat mensen er dan vervolgens mee doen, tja, je kan een schroevendraaier ook misbruiken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe is de huidige dienstregeling erdoorheen geglipt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |