Zuurpruim.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:37 schreef 99.999 het volgende:
Wat een bagger weer. Onderdruk dan gewoon de neiging om wat te openen.
Overigens is Amerika in prima gezelschap.twitter:JohnAvlon twitterde op donderdag 01-06-2017 om 12:32:35When they said “America First doesn’t mean America Alone” they meant ‘we’re going to stand with Syria and Nicaragua on Climate Change.‘ reageer retweet
Diep in de schulden komen door de monetaire unie. Vervolgens niet kunnen deleveragen door dezelfde unie. Voor de troost wat broodkruimels krijgen van de voortrekkers van dit alles om koest te blijven. Dit noemen we neo-neo-imperialisme.quote:
En het gros van de FvD "stemmers" mag nog niet eens stemmenquote:Op donderdag 1 juni 2017 10:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik was oprecht verbaasd dat er heel veel GL- en D66-stemmers rondlopen op dit forum. Totdat er mensen begonnen de klooien met de polls stonden die partijen regelmatig bovenaan in de polls (samen met FvD, dat dan weer wel.).
Blijkbaar ondertekende Nicaragua het verdrag niet omdat ze het niet ver genoeg vonden gaan. Dus eigenlijk zit Trump alleen met Assad op één lijn.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is Amerika in prima gezelschap.twitter:JohnAvlon twitterde op donderdag 01-06-2017 om 12:32:35When they said “America First doesn’t mean America Alone” they meant ‘we’re going to stand with Syria and Nicaragua on Climate Change.‘ reageer retweet
Als Trump echt uit het Parijsakkoord wil stappen moet hij eerst nog een hele tijd wachten want er zit een bepaling in het verdrag dat je pas na vier jaar na inwerkingtreding er uit mag of zo. Een oplossing daarvoor is om uit het onderliggende VN-verdrag te stappen want dat kan wel direct. Als de VS dat doet is het het enige land ter wereld wat niet meedoet tegen klimaatverandering.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Bijna iedereen drinkt hier thee.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, volgens mij is er een collega boos op mij. Reden: als wij hier koffie halen, halen we meteen voor iedereen koffie. En je raad het al, deze collega is zo iemand die wel graag meedrinkt, maar zelf nooit haalt. Dus, vanmorgen heb ik voor hem maar eens geen koffie gehaald.
Paar ABN Amro's redden en je bent weer 5-10%punt verder.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan nog zijn er een paar jaar met ruimte in de begroting die benut zal gaan worden.
Dat doet er hier maar eentje. Maar die is niet te beroerd om voor de rest altijd netjes koffie mee te nemen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bijna iedereen drinkt hier thee.
Onze nieuwe automaten zijn om de haverklap kapot. dat is ook naar.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, volgens mij is er een collega boos op mij. Reden: als wij hier koffie halen, halen we meteen voor iedereen koffie. En je raad het al, deze collega is zo iemand die wel graag meedrinkt, maar zelf nooit haalt. Dus, vanmorgen heb ik voor hem maar eens geen koffie gehaald.
kantoor vol Kaasjes of vrouwen?quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bijna iedereen drinkt hier thee.
Tja, je kan er wat ingewikkeld van uitgaan dat je dat in 2019 per definitie moet doenquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Paar ABN Amro's redden en je bent weer 5-10%punt verder.
Weet je zeker dat het een "hem" is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
Iedereen loopt maar gewoon voor zichzelf. Dat kantoorgezeik over wie er koffie moet halen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
Van 50% naar 60% gaan is minder nadelig dan van 59,5% naar 69,5%.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, je kan er wat ingewikkeld van uitgaan dat je dat in 2019 per definitie moet doen
Dat zou ik ook liever doen ja.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iedereen loopt maar gewoon voor zichzelf. Dat kantoorgezeik over wie er koffie moet halen.
Of gewoon koffie halen en die in zijn gezicht smijten.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een "hem" is.
Ik zou zo'n collega gewoon aanspreken met "een cappuccino alsjeblieft".
Lijkt me heel vervelend zo'n kantoorcultuur. Beetje kinderachtig ook.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iedereen loopt maar gewoon voor zichzelf. Dat kantoorgezeik over wie er koffie moet halen.
Ik heb mijzelf buiten die discussie geplaatst. Niemand hoeft voor mij te halen, ik haal voor mijzelf.quote:
Ik vind het kinderachtiger om moeilijk te doen over dat iemand niet opstaat om voor de rest koffie te halen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend zo'n kantoorcultuur. Beetje kinderachtig ook.
Ongetwijfeld. Maar zo gaat er niet geredeneerd worden.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van 50% naar 60% gaan is minder nadelig dan van 59,5% naar 69,5%.
Het is gewoon geen hogere wiskunde: Koffie willen = ook zelf koffie halen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtiger om moeilijk te doen over dat iemand niet opstaat om voor de rest koffie te halen.
Allicht niet. Er is een verschil tussen politiek handelen en wenselijk handelen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar zo gaat er niet geredeneerd worden.
Een hele grote middelvinger in een weiland bij Schiphol neerzetten die vanuit elk vliegtuig dat landt te zien is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allicht niet. Er is een verschil tussen politiek handelen en wenselijk handelen.
Je gaf echter eerder aan dat er betere bestemmingen voor dat geld zijn dan de staatsschuld aflossen.
Wat een micro-agressie dit.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
Dat ging om of bepaalde keuzes goed voor de economie zouden zijn. Volgens Kowloon zou aflossen van de staatsschuld het beste voor de economie zijn. Ik gaf daarop slechts aan dat investeren in onderwijs of infrastructuur wellicht nog beter zou kunnen scoren.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allicht niet. Er is een verschil tussen politiek handelen en wenselijk handelen.
Je gaf echter eerder aan dat er betere bestemmingen voor dat geld zijn dan de staatsschuld aflossen.
Uiteindelijk weten we achteraf pas wat het beste zou zijn geweest voor de staatsschuld.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat ging om of bepaalde keuzes goed voor de economie zouden zijn. Volgens Kowloon zou aflossen van de staatsschuld het beste voor de economie zijn. Ik gaf daarop slechts aan dat investeren in onderwijs of infrastructuur wellicht nog beter zou kunnen scoren.
Correct maar dat lijkt me in een doorkijk naar 2021 geen overdreven realistisch scenario.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten we achteraf pas wat het beste zou zijn geweest voor de staatsschuld.
Als de rente straks richting de 8% gaat kan de ROI daar wel eens hoger bij liggen dan het geld stoppen in (meer) onderwijs of infrastructuur.
Wat gaat er in 2021 gebeuren dan? Rutte III houdt het echt niet zo lang vol.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct maar dat lijkt me in een doorkijk naar 2021 geen overdreven realistisch scenario.
Gelukkig gaan we overheidsschulden niet uitsluitend voor 4 jaar aan.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct maar dat lijkt me in een doorkijk naar 2021 geen overdreven realistisch scenario.
Nou, met dit tempo is het mischien net geformeerd in 2021quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wat gaat er in 2021 gebeuren dan? Rutte III houdt het echt niet zo lang vol.
Dat zei men ook over Rutte II.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Draagt ie een keppeltje?quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
Dat je niet haalt voor mensen die nooit halen, lijkt me logisch. Bij rechten horen ook plichten, zei een wijs man ooit.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend zo'n kantoorcultuur. Beetje kinderachtig ook.
Dat waren dan slechte schattingen. De 2 partijen van Rutte II hadden bij voorbaat al meer kans dan de 4(+) partijen van Rutte III.quote:
Waaaaaaaaaaaat? Schandalig! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat je niet haalt voor mensen die nooit halen, lijkt me logisch. Bij rechten horen ook plichten, zij een wijs man ooit.
Ik haal voor anderen als er weinig mensen in de buurt zijn. Wel zo netjes.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat je niet haalt voor mensen die nooit halen, lijkt me logisch. Bij rechten horen ook plichten, zij een wijs man ooit.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik haal voor anderen als er weinig mensen in de buurt zijn. Wel zo netjes.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik haal voor anderen als er weinig mensen in de buurt zijn. Wel zo netjes.
quote:
Jij had de PvdA en VVD zonder meerderheid in de Eerste Kamer wel vier jaar gegeven ja?quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat waren dan slechte schattingen.
Ik had ze vijf jaar gegeven. Sindsdien weet ik meer over termijnen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij had de PvdA en VVD zonder meerderheid in de Eerste Kamer wel vier jaar gegeven ja?
Je moet linken naar een afbeelding (je linkt nu naar een gallery webpagina). Dan .gif er achter of .jpg als het een stilstaand plaatje is. Overigens is dit een video en geen plaatje.quote:
Mensen die geen zwarte koffie drinken hier worden uberhaupt niet serieus genomenquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:52 schreef Monolith het volgende:
Mensen die cappuccino of anderssoortige kinderkoffie willen halen dat bij ons maar lekker zelf.
Je blijft wel bezig de doelpalen te verschuiven. Wat is nu het punt wat je wilt makenquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we overheidsschulden niet uitsluitend voor 4 jaar aan.
Dat de staatsschuld aflossen niet per definitie minder aantrekkelijk is dan geld stoppen in infra en onderwijs.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig de doelpalen te verschuiven. Wat is nu het punt wat je wilt maken?
Niet veel bijzonders. Vier jaar vooruit proberen te kijken is voor de politiek lange termijnquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Maar voor politici is dat wel het geval. Daar helpt een door jou aangenomen crisis of astronomische rentestijging in 2019 weinig aanquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat de staatsschuld aflossen niet per definitie minder aantrekkelijk is dan geld stoppen in infra en onderwijs.
Weinig anders dan wat ik eerder al zei.
Als ik op die link klik is het een heel ander plaatje. Help me eens Tijger, wil je? Het is het plaatje onderin uit dat GC-topic van me dat ik net opende.quote:
Prima, verdedig het dan als politieke afweging en niet als rationele afweging.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar voor politici is dat wel het geval. Daar helpt een door jou aangenomen crisis of astronomische rentestijging in 2019 weinig aan.
Verschil moet er wezen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:07 schreef GSbrder het volgende:
Mensen bij ons drinken uitsluitend chai tea latte frappuccino's.
Allemaal door de Starbucks-installatie.
rusland vindt dit leukquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:09 schreef Kaas- het volgende:
'EU en China versterken inzet klimaatakkoord nu VS klaar is voor vertrek'
http://nu.nl/klimaat/4737(...)s-klaar-vertrek.html
VS internationale paria
Mensen van wie ik weet dat ze dat doen krijgen van mij goedkope koffie. Ga op mijn studentenbudget geen Nespresso® verspillen als het toch wordt verzopen in suiker en melk. Dan gewoon Senseoprut zuipen als de barbaar die je bent.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mensen die geen zwarte koffie drinken hier worden uberhaupt niet serieus genomen
Geen idee waar dit filmpje vandaan komtquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet linken naar een afbeelding (je linkt nu naar een gallery webpagina). Dan .gif er achter of .jpg als het een stilstaand plaatje is. Overigens is dit een video en geen plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee waar dit filmpje vandaan komt
Dat wilde ik niet laten zien
Tere zieltjes die helemaal in de stress schieten als ze knakworstenkoffie uit thermoskannen moeten drinken.quote:
Nice. Nu nog Roemer op de linker.quote:
Bij die prut kan ik nog wel oogluikend toestaan ja, dat is anders ook gewoon niet weg te krijgenquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mensen van wie ik weet dat ze dat doen krijgen van mij goedkope koffie. Ga op mijn studentenbudget geen Nespresso® verspillen als het toch wordt verzopen in suiker en melk. Dan gewoon Senseoprut zuipen als de barbaar die je bent.
Ik ga ff vragen of ze er vlnr Roemer-Klaver-Asscher van willen maken en dan kunnen we hem nog vaak gebruiken.quote:
Hier krijg je gewoon geen koffie. Tenzij ik je leuk vind dan mag je ook Nespresso.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mensen van wie ik weet dat ze dat doen krijgen van mij goedkope koffie. Ga op mijn studentenbudget geen Nespresso® verspillen als het toch wordt verzopen in suiker en melk. Dan gewoon Senseoprut zuipen als de barbaar die je bent.
Genot.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga ff vragen of ze er vlnr Roemer-Klaver-Asscher van willen maken en dan kunnen we hem nog vaak gebruiken.
Ach, voor zo lekker snel een kopje koffie is het wel prima, maar het is nu niet iets waarvan ik zou zeggen dat ik het voor de smaak zou drinkenquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij die prut kan ik nog wel oogluikend toestaan ja, dat is anders ook gewoon niet weg te krijgen
Ik zie mezelf als tijdelijk niet-liquide miljonair. Ik koop dus niet veel, maar wat ik koop dient doorgaans wel van enige kwaliteit te zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Rijke jongens allemaal, Nespresso is voor de 1%.
Aanbieden? Krijgen ze gewoon. Verschil zal men toch niet kunnen proeven met die lamgeslagen smaakpapillen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:14 schreef GSbrder het volgende:
Alsof Nespresso zo'n godendrank is.
Ik heb ook zo'n ding staan, maar of iemand er nu melk en suiker in mikt of niet, ik ga toch geen 30 cent op een cupje besparen door iemand dan pads aan te bieden?
Eens met Pokkel, drink liever weinig lekkere koffie dan veel slootwater.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Rijke jongens allemaal, Nespresso is voor de 1%.
Ik ben allang blij als m'n moeder de vlizotrap naar zolder weet te vinden.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een kraan thuis, en daar komt water uit. Ik ga mensen toch goddomme geen koffie aanbieden?
Dat kan ook gewoon met een zakje lavendel van 2,95.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat is wel lekker hoor, door een apparaat van een tientje of acht en koffiecupjes van 30 cent jezelf verheven kunnen voelen boven 95% van de wereld
Voor 2,95 kan ik niet in een oldtimer naar de Provence rijden om zelf lavendel te plukken bij een of ander klooster.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon met een zakje lavendel van 2,95.
Over Yvonne Snitjer.twitter:Rana_J01 twitterde op donderdag 01-06-2017 om 13:04:20Update: when asked detained by who/where/why-"The Libyan authorities, because she was taking photos & making videos… https://t.co/8HMCjb5f4d reageer retweet
Van je USB-koffiewarmhouderquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als m'n moeder de vlizotrap naar zolder weet te vinden.
Dan mag ze best een kopje koffie.
Ja ja, kopen van staatsobligaties is toch wel net zo erg als genocide. Bovendien zijn die kopers schuldig aan het wanbeleid van de buschauffeur.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:16 schreef GSbrder het volgende:
Mensen van Goldman Sachs zijn weer eens immoreel Venezuela aan het leegroven (bron).
Volgens de sociale rakkers moeten ze dat niet doen, dan gaan ze tenminste dood van de honger zonder dat iemand er aan kan verdienen.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:16 schreef GSbrder het volgende:
Mensen van Goldman Sachs zijn weer eens immoreel Venezuela aan het leegroven (bron).
Volgens de sociale rakkers moeten ze dat niet doen, dan gaan ze tenminste dood van de honger zonder dat iemand er aan kan verdienen.
Oplossing: geen staatsobligaties kopen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja ja, kopen van staatsobligaties is toch wel net zo erg als genocide. Bovendien zijn die kopers schuldig aan het wanbeleid van de buschauffeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |