Budgetgaming?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is ook alweer die site waar je de prijsontwikkelingen van een game kan zien?
Hopelijk met release date dit keerquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
God of war sowieso op de E3.
gowquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
God of war sowieso op de E3.
goh, dat waren vast 2 hele boeiende uurtjesquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Mag lijen dat ze die tekken 7 online mode snel fixen zodat ik kan spelen. Heb de singleplayer al uitgespeeld
Nope heb hem ook alleen gekocht voor de online mode. Maarja als dat niet werkt ben ik er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goh, dat waren vast 2 hele boeiende uurtjes
Dat gingen ze ook patchen als het goed isquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:07 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nope heb hem ook alleen gekocht voor de online mode. Maarja als dat niet werkt ben ik er snel klaar mee.
had geluk ook maar injustice gekocht de dag erna die heeft wel die filmpjes content.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh is die al uit dan? morgen toch pas ?
Tekken zonder echte arcade battle verwacht toch niemand?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon van tevoren lezen wat een game biedt, genoeg (p)reviews en ervaringen die dit soort dingen van tevoren melden natuurlijk
Ze hebben wel arcade battle. Het heet nu alleen treasure battle.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tekken zonder echte arcade battle verwacht toch niemand?
Zeker nu andere fighters er juist zoveel succes mee hebben en zij de eerste waren.
Ik wil gewoon old school 8 figuurtjes verslaan met aan het einde een cheap eindbaas en dan mijn wel verdiende filmpje bekijken ,
Wat ik ook mis is lekker team fight spelen tegen een maatje op de bank er zit alleen een hele karige local mode in met alleen de normale vs fights .
En die wel geprezen story mode is niks meer als een heel slap afreksel van wat Mortal Kombat tegenwoordig ook doet. Hopelijk komen ze nog met een update voor arcade.
En je kan er items winnen jippie en inderdaad die rare outfits.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:56 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ze hebben wel arcade battle. Het heet nu alleen treasure battle.
De pro neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:58 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, of mn tv of mn ps4 is fucked up.
op-eens wil hij geen UHD meer er uit pompen. Onbekend signaal zegt de TV. Zet ik hem op 1080p geen probleem, zet ik de TV / ps4 op UHD dan krijg ik geen beeld
what the fuck, gister werkte het nog perfect
ja... is het een bekend probleem ??quote:
Probeer eens P&P ?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:58 schreef Jimbo het volgende:
op-eens wil hij geen UHD meer er uit pompen. Onbekend signaal zegt de TV. Zet ik hem op 1080p geen probleem, zet ik de TV / ps4 op UHD dan krijg ik geen beeld
wat is p&pquote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Probeer eens P&P ?
Het zwart wit beeld werd opgelost hierdoor.
ja zou je bijna wel zeggen. vind het in ieder geval goed kut, koop niet voor niets een 4k TV ;/quote:
Heb je al een bluray speler gebruikt of iets dergelijks, kijken wat er dan gebeurt?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja zou je bijna wel zeggen. vind het in ieder geval goed kut, koop niet voor niets een 4k TV ;/
les at meer mensen het na 4.70 hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Heb je al een bluray speler gebruikt of iets dergelijks, kijken wat er dan gebeurt?
Als je reviews has gelezen had je geweten dat de game een minimale SP content heeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
had geluk ook maar injustice gekocht de dag erna die heeft wel die filmpjes content.
Echt zonde dat Tekken dat niet heeft.
Beetje bob/eddy-achtigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 09:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Gisteren was er een maatje op bezoek. Hele avond Tekken VS Battle gespeeld. Toch mooi hoor, en dat Rage Art brengt toch een stukje spanning mee op het eind. En toen die weg was werkte online ook eindelijk.
Dit wordt m'n nieuwe main char:
Het online gedeelte van Project Cars is het beste gedeelte.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:15 schreef HansvanOchten het volgende:
Is project cars een leuke game als online racer?
Ik heb ook issues na de update... duurt vaak even voordat het signaal door komt nu, maar werkt wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:58 schreef Jimbo het volgende:
Echt een trollquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:55 schreef DKUp het volgende:
Tekken 7 console versies
Resoluties
PS4 Pro - 1920x1080
PS4 - 1536x864
Xbox One resolution 1280x720
Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Twijfel zelf nog namelijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef RedemptioN het volgende:
Farpoint met aim controller gekocht, laten we hopen dat t zo vet is als gezegd wordt!
En dat op de volgende E3 star wars Battlefront met VR en aim controller support wordt aangekondigd ofzo :p
Tijdje geleden was er een gerucht dat SWBF2 VR support zal krijgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef RedemptioN het volgende:
Farpoint met aim controller gekocht, laten we hopen dat t zo vet is als gezegd wordt!
En dat op de volgende E3 star wars Battlefront met VR en aim controller support wordt aangekondigd ofzo :p
Ja hij is zeker best vet, varierend en het voelt gewoon echt goed aan. Samen met RE7 de enigste games waar ik geen spijt van heb gehadquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef RedemptioN het volgende:
Dan kan ik je Star Trek Bridge Crew ook aanbevelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:26 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Samen met RE7 de enigste games waar ik geen spijt van heb gehad
Nergens last van. Ik vind het echt een geweldig spelletje, helemaal mijn setting.quote:
Lijkt mij ook wel wat, misschien later een keerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nergens last van. Ik vind het echt een geweldig spelletje, helemaal mijn setting.
Gisteren mijn eerste keer online geweest met rb6quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:01 schreef timmmmm het volgende:
waar zijn de rainbow six spelers van fok?
beetje langzaam.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net ook mijn eerste twee trainingsmissies gedaan in r6 siege.
Topshowtje
Waar twijfel je aan? Het is een pure scifi Shooter natuurlijk. Wel gaaf gedaan en je voelt je echt aanwezig op een andere planeet. Zo'n gun in je handen hebben op deze manier is ook echt gaaf, je zet je vr op en als je dan die gun ziet dan ben je t hele plastic witte ding gevoel direct vergeten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Twijfel zelf nog namelijk.
dan zoeken ze niet goed genoegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:15 schreef DKUp het volgende:
En mensen betalen gewoon de volle mep en ze krijgen geen Eliza
Dus je wordt er niet misselijk van? Ik heb namelijk ook Here They Lie en Robinson, maar van beide ben ik na een uurtje wel misselijk helaas.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:34 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Waar twijfel je aan? Het is een pure scifi Shooter natuurlijk. Wel gaaf gedaan en je voelt je echt aanwezig op een andere planeet. Zo'n gun in je handen hebben op deze manier is ook echt gaaf, je zet je vr op en als je dan die gun ziet dan ben je t hele plastic witte ding gevoel direct vergeten.
Pas een uurtje gespeeld, kreeg t er wel extreem warm van en moet nog even de instellingen checken, kan dit nog niet uren achter elkaar doen iig :p.
Hopelijk komen er volgende week tijdens de E3 nog mooie aankondigingen
Robinson is berucht om z'n motion sicknessquote:Op zondag 4 juni 2017 08:56 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dus je wordt er niet misselijk van? Ik heb namelijk ook Here They Lie en Robinson, maar van beide ben ik na een uurtje wel misselijk helaas.
Echt balen eigenlijk, want het lijkt me een leuke game... Maar ben nog niet verder dan een halfuur haha.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Robinson is berucht om z'n motion sickness
ja, zonde. ga het niet eens proberen. farpoint schijnt dat probleem niet of nauwelijks te hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:29 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Echt balen eigenlijk, want het lijkt me een leuke game... Maar ben nog niet verder dan een halfuur haha.
echt goed kut. Mag hopen dat ze op zeer korte termijn een fix er uit gooien.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:24 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb ook issues na de update... duurt vaak even voordat het signaal door komt nu, maar werkt wel.
terug in 2015quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:01 schreef timmmmm het volgende:
waar zijn de rainbow six spelers van fok?
Ik heb bij de medewerkers van de locale Gameshop gevraagd om een versie met code Donderdag.quote:
Code zat bij mij in de mail, niet in het doosje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:15 schreef DKUp het volgende:
En mensen betalen gewoon de volle mep en ze krijgen geen Eliza
Zeker. Mooi op tijd, die van deze maand bijna uit, kan ik meteen door met Life is Strange.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toffe PS+ games trouwens weer dinsdag. Die van deze maand waren ook vermakelijk.
het spel verder wordt wel een stuk moeilijker ....quote:Op zondag 4 juni 2017 10:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Die demo van birthdays: the beginningtutorial is gemaakt voor zwakzinnigen
Spaceturbulentie?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Fylax het volgende:
Als ik star trek bridge crew speel beweegt het beeld echt super erg, hoe kan dat?
Dat heb ik ook bij RE7. Sindsdien de bril niet meer gepakt.. Ik denk dat het met de camera te maken heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Fylax het volgende:
Als ik star trek bridge crew speel beweegt het beeld echt super erg, hoe kan dat?
Hoe bedoel je "Het beweegt super erg"?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Fylax het volgende:
Mocht het echt hetzelfde zijn als ik heb bij RE7, dan gaat het beeld flink schudden. Schiet constant alle kanten op, niet slechts een beetje trillen.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:49 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "Het beweegt super erg"?
Trilt het beeld of drift het weg naar een kant?
Zelf heb ik nergens last van.
Via Bol.com werd er in ieder geval een code gestuurd via de mail.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Code zat bij mij in de mail, niet in het doosje.
vreemd... misschien even de handel opnieuw kalibreren?quote:Op maandag 5 juni 2017 08:47 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Mocht het echt hetzelfde zijn als ik heb bij RE7, dan gaat het beeld flink schudden. Schiet constant alle kanten op, niet slechts een beetje trillen.
Dat kan kloppen i.d.d.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:40 schreef Fylax het volgende:
Ik had hetnop Tweakers gevraagd en ze zeiden dat het door lichtinval kan komen, dus dat ga ik even proberen
Wat ook wel klote is is dat ik vaak de knopjes niet kan raken op de captainstoel omdat ze later zitten dan dat mijn bank isquote:
LOLquote:Op maandag 5 juni 2017 13:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat ook wel klote is is dat ik vaak de knopjes niet kan raken op de captainstoel omdat ze later zitten dan dat mijn bank is
Ook bij mij inderdaad niet lichtval, ik doe altijd expres alles dicht.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:42 schreef Fylax het volgende:
Zelfs met rolluiken richt is alles nog aan het bewegen, Dit is echt irritant
Die van mij heb ik zowel in duisternis en in vol daglicht gebruikt zonder enig probleem.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:42 schreef Fylax het volgende:
Zelfs met rolluiken richt is alles nog aan het bewegen, Dit is echt irritant
Volgens mij nietquote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Die van mij heb ik zowel in duisternis en in vol daglicht gebruikt zonder enig probleem.
Heb wel gelezen dat lichtreflectie nadelig kan uitpakken.
Kan het zijn dat er iets achter of naast je staat dat licht reflecteert zoals een raam, witte deur, RVS metalen oppervlakte o.i.d.?
Als licht reflecteert kan de camera confuus worden m.b.t. wat het moet tracken.
Hoe dicht zit je bij de camera en staat deze voor- of bovenop de Tv?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Ik heb nu alle lampen uit en dan is het driften minimaal, maar nog steeds wel opmerkbaar
Ik zit nu wel wat verder er van af en heb camera zowel bovenop als onder gehad.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:55 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Hoe dicht zit je bij de camera en staat deze voor- of bovenop de Tv?
Ik denk het wel... het wil zelfs van game tot game verschillen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zit nu wel wat verder er van af en heb camera zowel bovenop als onder gehad.
Maar de PSVR gaat zometeen naar mijn kamer en dan zit ik dichterbij, zou dat helpen?
Yup, vijanden worden dan (iets) moeilijker maar de loot beter.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:16 schreef MMaRsu het volgende:
Shit man ik kom maar niet verder in Borderlands met mn 3e playthrough. Lvl 52 enemies die mij dik aanpakken.
Ben Mechromancer en heb opzich prima gear, een lvl 48 bee en voornamelijk in de linkertree gespecced.
Need help maar als er iemand joined worden de enemies ook iets sterker d8 ik.
Heb em van t weekend gespeeld bij een vriend van ne, online is totaal fucked en geen team battle. Plus de meeste menu's zinn erg traag en veel loading.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:22 schreef DKUp het volgende:
Ik ben zwak en ik heb het centrum van Den Haag afgezocht naar Tekken 7 plus Eliza
Ik heb hem gekregenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb em van t weekend gespeeld bij een vriend van ne, online is totaal fucked en geen team battle. Plus de meeste menu's zinn erg traag en veel loading.
Ik was zelf wel hyped maar ga deze echt niet voor 60 piek kopen.
Tekken tag 2 online heb je binnen 1 minuut altijd een match online.
864Pquote:Op maandag 5 juni 2017 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Als je een ps pro hebt wel, op een normale ps4 is die niet full hd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |