Elke vrijdag van de week Black Friday alles moet weg nu 50% kortingquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:25 schreef Repeating het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe de cryptomarkt er morgen uitziet. Al enkele weken is het zo dat vrijdag / weekend alles mooi rood kleurt.
Nee helaas geen Stratis wel DGBquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:24 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Zit je ook zowel op Stratis als DGB?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:33 schreef smiths het volgende:
[..]
Vandaag is 2017 toch?
[..]
Hier hetzelfde
2014quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk jaar was de grote crash?
of
In welk jaar ging BIT open?
GOX niet te vergetenquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is alles wat hier is blijven hangen van dieperiode![]()
Die ook ja, hoewel ik zelf op btc-e zat en daar weinig van mee heb gemaakt (buiten het gebruikelijke nieuws dan)quote:
Tot craptsy ten onder ging zeker.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die ook ja, hoewel ik zelf op btc-e zat en daar weinig van mee heb gemaakt (buiten het gebruikelijke nieuws dan)
En later van btc-e > cryptsy vanwege het aanbod van altcoins.
Yup, hoewel MOON ook niet echt meer iets waard was. Volgens mij veel coins van die periode die toen kort daarna ingezakt zijn.quote:
Maar duikt niet meer onder de 3.20 dollar lijkt het. Schommelt heel erg tussen 3.50 en 3.20 dus als dat de nieuwe 'standaard' is (hier is een term voorquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zakt alleen maar. Stond +40% nu nog maar +26% volgens coinmarketcap
Haha, wat.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gastquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |