Meer omhoog dan zakken, 800 satoshi is erg laag.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat kan die coin wat andere niet kunnen?
3 maand geleden stond deze nog 20satoshi en 2 weken geleden op 100 sat. Marketcap van DGB is nu de helft van waves.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer omhoog dan zakken, 800 satoshi is erg laag.
Uiteindelijk blijft dat met elke zo natuurlijk. Heb DGB zelf op 110 satoshi gekocht en mijn inleg er al uit gehaald dus dan is het wel leuk.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:38 schreef smiths het volgende:
[..]
3 maand geleden stond deze nog 20satoshi en 2 weken geleden op 100 sat. Marketcap van DGB is nu de helft van waves.
Ik zeg niet dat je hem niet (of wel) moet kopen, maar dat is niet een heel goed argument om een coin te kopen.
TRST beter dan PIVX? Denk er aan om om te wisselen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:38 schreef smiths het volgende:
[..]
3 maand geleden stond deze nog 20satoshi en 2 weken geleden op 100 sat. Marketcap van DGB is nu de helft van waves.
Ik zeg niet dat je hem niet (of wel) moet kopen, maar dat is niet een heel goed argument om een coin te kopen.
Een Coin die in een paar maanden x40 is gegaan, lijkt mij dat er meer risico naar beneden is dan dat het logisch is dat ie nog zo'n forse stijging krijgt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een coin met een ander doel. Je kan ook je kansen spreiden ipv te wisselen, zou wel even kijken naar de roadmap voor beide coins. Bij pivx kon ik niet duidelijk de 'nieuwe ontwikkelingen' voor een bepaald kwartaal zien. (Geduld moet je sowieso hebben met projecten wat net begonnen zijn, kan even duren voordat het gaat bewegen)quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
TRST beter dan PIVX? Denk er aan om om te wisselen.
Mwa, dat werd van andere coins ook gezegd, als die terug zakt dan verlies ik niks en als die stijgt dan maak ik een leuke winst. Als je nu zou instappen dan is de kans wel anders maar ik ben natuurlijk vroeger ingestapt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Een Coin die in een paar maanden x40 is gegaan, lijkt mij dat er meer risico naar beneden is dan dat het logisch is dat ie nog zo'n forse stijging krijgt.
ERG laag? Nee is enorm hoog voor een 8 miljard coin, ik zeg niet dat ie niet hoger kan, maar ik vind het enorm enorm hoog voor zo'n coin.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dan ook zo bij elke andere coin, er zijn er maar een paar die echt blijven stijgen na zulke pumps, als ie terug zakt heb jij misschien nog steeds winst, maar die mensen die door jou kopen omdat je ze dat het nu ''laag'' is verliezen misschien wel 60% van hun inleg.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, dat werd van andere coins ook gezegd, als die terug zakt dan verlies ik niks en als die stijgt dan maak ik een leuke winst. Als je nu zou instappen dan is de kans wel anders maar ik ben natuurlijk vroeger ingestapt.
Laat ze maar lullen joh.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ERG laag? Nee is enorm hoog voor een 8 miljard coin, ik zeg niet dat ie niet hoger kan, maar ik vind het enorm enorm hoog voor zo'n coin.
Leuk maar elke coin is gebaseerd op wat de gek ervoor geeft op het moment.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is dan ook zo bij elke andere coin, er zijn er maar een paar die echt blijven stijgen na zulke pumps, als ie terug zakt heb jij misschien nog steeds winst, maar die mensen die door jou kopen omdat je ze dat het nu ''laag'' is verliezen misschien wel 60% van hun inleg.
De coins die een gedachte erachter hebben, goede mensen, goed concept, onderscheiden zich toch wel van de shit coins? Dat idee heb ik tenminste wel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk maar elke coin is gebaseerd op wat de gek ervoor geeft op het moment.
Er zitten ook wel een aantal tussen die er bovenuit springen, maar ik denk ook wel dat elke coin (afgezien van de echte scamcoins) wel een goed concept hebben en het teveel afhankelijk is van dat het (bitcoin) gewoon nog in de kinderschoenen staat.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De coins die een gedachte erachter hebben, goede mensen, goed concept, onderscheiden zich toch wel van de shit coins? Dat idee heb ik tenminste wel.
Elke vrijdag van de week Black Friday alles moet weg nu 50% kortingquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:25 schreef Repeating het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe de cryptomarkt er morgen uitziet. Al enkele weken is het zo dat vrijdag / weekend alles mooi rood kleurt.
Nee helaas geen Stratis wel DGBquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:24 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Zit je ook zowel op Stratis als DGB?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:33 schreef smiths het volgende:
[..]
Vandaag is 2017 toch?
[..]
Hier hetzelfde
2014quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk jaar was de grote crash?
of
In welk jaar ging BIT open?
GOX niet te vergetenquote:Op donderdag 1 juni 2017 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is alles wat hier is blijven hangen van dieperiode![]()
Die ook ja, hoewel ik zelf op btc-e zat en daar weinig van mee heb gemaakt (buiten het gebruikelijke nieuws dan)quote:
Tot craptsy ten onder ging zeker.quote:Op donderdag 1 juni 2017 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die ook ja, hoewel ik zelf op btc-e zat en daar weinig van mee heb gemaakt (buiten het gebruikelijke nieuws dan)
En later van btc-e > cryptsy vanwege het aanbod van altcoins.
Yup, hoewel MOON ook niet echt meer iets waard was. Volgens mij veel coins van die periode die toen kort daarna ingezakt zijn.quote:
Maar duikt niet meer onder de 3.20 dollar lijkt het. Schommelt heel erg tussen 3.50 en 3.20 dus als dat de nieuwe 'standaard' is (hier is een term voorquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zakt alleen maar. Stond +40% nu nog maar +26% volgens coinmarketcap
Haha, wat.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gastquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |