Nee nee, gewoon met de admins in gesprek, als mensenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:03 schreef Postbus100 het volgende:
Zij ziet er eigenlijk best wel slecht uit
Niet pesten.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:03 schreef Postbus100 het volgende:
Het valt wel op dat ze allemaal lelijk zijn. Stelling: aantrekkelijke mensen zijn minder vatbaar voor depressie en/of suicidale gedachtenquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:03 schreef Postbus100 het volgende:
Ze stamelen helemaal nietquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:03 schreef timmmmm het volgende:
wat is dit vervelende televisie. Naar zo'n labiele goudvis kijken die wat stamelt
Niet eens. Wel dat het vaak andere oorzaken heeft dan knappere mensen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het valt wel op dat ze allemaal lelijk zijn. Stelling: aantrekkelijke mensen zijn minder vatbaar voor depressie en/of suicidale gedachten
Ik bedoel niet in de zin van onaantrekkelijk, maar bleek, uitgeblust, alles. In tegenstelling tot de vrouw met het groene jurkje, die ziet er al een stuk beter uit.quote:
Komt door de make-up, de blonde vrouw vond ik er ook niet echt jofel uitzien. Zeker als je verder kijkt dan die foundation.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet in de zin van onaantrekkelijk, maar bleek, uitgeblust, alles. In tegenstelling tot de vrouw met het groene jurkje, die ziet er al een stuk beter uit.
True, maar al wel beter.quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Komt door de make-up, de blonde vrouw vond ik er ook niet echt jofel uitzien. Zeker als je verder kijkt dan die foundation.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |