DIE HELFT DIE ER NIET IS...IS NOG SLECHTER..we mogen van geluk spreken dat ze er niet zijn....quote:
Niet alleen Frankrijk lieve schat, ben eerder bang voor de "kleinere" landen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Kan dit elftal van Frankrijk winnen want daar gaat het uiteindelijk allemaal om..
NEE
Ik vind Luxemburg al een beproeving...quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:28 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Niet alleen Frankrijk lieve schat, ben eerder bang voor de "kleinere" landen.
Dat denk ik niet. Ze mogen bijna aan het vreten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: als Marokko wint gaan we getuuter horen
Zeker omdat hij zo buff isquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:27 schreef Vatta het volgende:
[..]
Zou een goede zaalvoetbalkeeper zijn. Kan gewoon in de goal gaan liggen
wtf moet dit voorstellen...quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:28 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Niet alleen Frankrijk lieve schat, ben eerder bang voor de "kleinere" landen.
Is voorlopig niet hee. wie kan het ff capturenquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze gaan we terug zien in de TV draait door.
Hier verbaasde ik mij ook nogal over ja. Maarja, wie andersquote:
En dan nog moeten we alle zeilen bijzetten om nipt te winnen. Best triest eigenlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:30 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik vind het trouwens wel laf van Nederland om te spelen terwijl de Ramadan bezig is, dan weet je dat die Marokkanen vlak voor donker pas wakker worden...
Naar de volgende wedstrijd, met een overwinning op zak!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |