Klaassen is geblesseerd dus die doet niet mee.quote:De selectie
Cillessen, Zoet, Padt
Viergever, De Vrij, Martins Indi, Blind, Veltman, Tete, Hoedt, De Ligt
Strootman, Wijnaldum, Sneijder, Vilhena, Toornstra, Pröpper, Klaassen, Ramselaar, De Roon
Lens, Robben, Depay, Promes, Dost, Berghuis, Janssen
quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Ligt en interlandvoetbal is vooralsnog geen gelukkige combinatie.
Doorgebroken speler.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:07 schreef Ferdii het volgende:
Waarom krijgt die Marokkaan die oa demoigt half doormidden schopte geen rood en een duwtje wel
Wat logisch is omdat het twee andere types zijnquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
De Ligt kan er niets van zonder Sanchez in zijn buurt...
![]()
![]()
![]()
Prima seizoen bij Ajax gedraaidquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:10 schreef Vatta het volgende:
Als je Viergever oproept weet je het echt niet meer.
Liever Nelom.quote:
op de achtergrondquote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:11 schreef Caland het volgende:
Ah, daar hebben we de volgende ajacied die het gaat verneuken.
Dat laatste klopt ookquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:11 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht dat die kerel Aaakuh heette maar de commentator zegt Akeee.
Bijna iedereen staat onder Nederland op de FIFA rankingquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:11 schreef TLC het volgende:
Vandaag speelt San Marino tegen Italie, gelukkig staat San Marino nog onder Nederland in de FIFA ranking
het is Akéquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:11 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht dat die kerel Aaakuh heette maar de commentator zegt Akeee.
Beter dan Johantwitter:OptaJohan twitterde op woensdag 31-05-2017 om 21:08:3017y 292d - Matthijs de Ligt is the youngest ever Dutch NT player with a red card, breaking Johan Cruijff's record (19y 195d). Sobering. reageer retweet
Goed voor zijn eerste interlandquote:
Weet niet, ik denk dat hij zijn vakantie niet onderbreekt. Waarom zou je naar Luxemburg gaan, terwijl je ook kan genieten in Groningen?quote:
Uiteraardquote:
De wedstrijd is in Nederlandquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk dat hij zijn vakantie niet onderbreekt. Waarom zou je naar Luxemburg gaan, terwijl je ook kan genieten in Groningen?
Ik hoop niet dat Marokko dit wint. Ik heb wel zin in een overwinning.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop niet dat Marokko dit wint. Ik heb wel zin in een overwinning.
Goede commentator hequote:Op woensdag 31 mei 2017 21:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
MENSEN KOMEN PAS LAAT BINNEN
ER MAG STRAKS WEER GEGETEN WORDEN
SNEIJDER HEEFT AL HEEL VEEL POTJES GEVOETBALD
Ziet eruit als een colosseumquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Die marokkanen hebben dit stadion ook alleen gebouwd om te laten zien dat ze echt geen arme paupers zijn.
Welk europees stadion hebben ze gestript hiervoor?quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Die marokkanen hebben dit stadion ook alleen gebouwd om te laten zien dat ze echt geen arme paupers zijn.
Dat gaat iets te ver.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind zoet nog slechter dan cillessen...nou dan ben je wel erg slecht
nou..quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind zoet nog slechter dan cillessen...nou dan ben je wel erg slecht
quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:16 schreef Klummie het volgende:
[..]
Welk europees stadion hebben ze gestript hiervoor?
Die is al geweest.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
het is gewoon wachten op een blunder van zoet
neequote:Op woensdag 31 mei 2017 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
De Ligt moet de nieuwe Rijkaard voorstellen...
mag ik effe lachen?
Nieuwe Sergio Ramos bradaquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
De Ligt moet de nieuwe Rijkaard voorstellen...
mag ik effe lachen?
mag ik effe nog harder lachenquote:
Donderstraal toch op man. De ligt mist de snelheid en wendbaarheid om een echte topverdediger te worden.quote:
denk eerder protesten toch vanwege noord-marokkoquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: als Marokko wint gaan we getuuter horen
Ben benieuwd of iedereen na afloop zijn bezittingen nog heeft. Kleedkamer op slot zegt denk ik ook niet veel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Marokko verliest Ligt het voor de hand dat het Zoetjes aan Grimmig wordtquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rashford is supersnel. Die was nergens tegen ligtgodquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:22 schreef Vatta het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man. De ligt mist de snelheid en wendbaarheid om een echte topverdediger te worden.
Hoop dat Oranje de kleedkamer goed op slot heeft gedaan, anders is het geen armoedig elftal meer.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel een armoedig elftal, dat Marokko.
De helft is er niet.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Kan dit elftal van Frankrijk winnen want daar gaat het uiteindelijk allemaal om..
NEE
Dit elftal speelt dan ook niet tegen Frankrijkquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Kan dit elftal van Frankrijk winnen want daar gaat het uiteindelijk allemaal om..
NEE
DIE HELFT DIE ER NIET IS...IS NOG SLECHTER..we mogen van geluk spreken dat ze er niet zijn....quote:
Niet alleen Frankrijk lieve schat, ben eerder bang voor de "kleinere" landen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
NEE
Ik vind Luxemburg al een beproeving...quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:28 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Niet alleen Frankrijk lieve schat, ben eerder bang voor de "kleinere" landen.
Dat denk ik niet. Ze mogen bijna aan het vreten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker omdat hij zo buff isquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:27 schreef Vatta het volgende:
[..]
Zou een goede zaalvoetbalkeeper zijn. Kan gewoon in de goal gaan liggen
wtf moet dit voorstellen...quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:28 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Niet alleen Frankrijk lieve schat, ben eerder bang voor de "kleinere" landen.
Is voorlopig niet hee. wie kan het ff capturenquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze gaan we terug zien in de TV draait door.
Hier verbaasde ik mij ook nogal over ja. Maarja, wie andersquote:
En dan nog moeten we alle zeilen bijzetten om nipt te winnen. Best triest eigenlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:30 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik vind het trouwens wel laf van Nederland om te spelen terwijl de Ramadan bezig is, dan weet je dat die Marokkanen vlak voor donker pas wakker worden...
Naar de volgende wedstrijd, met een overwinning op zak!quote:
Is toch niet ons probleemquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:30 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik vind het trouwens wel laf van Nederland om te spelen terwijl de Ramadan bezig is, dan weet je dat die Marokkanen vlak voor donker pas wakker worden...
Van honger ga je juist harder werken. Van eten raak je verzadigd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:30 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Klappen hebben ze wel gekregen, heerlijkquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
mad
marokko had minimaal een punt verdiend..jammer
ramadanquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:32 schreef Knudde het volgende:
[..]
Klappen hebben ze wel gekregen, heerlijk
Gaat denk ik meer om de smerige overtredingen en aan het eind van de wedstrijd de volkomen onnodige vuistslag in het gezicht van Zoet.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
mad
marokko had minimaal een punt verdiend..jammer
Eetsmakelijk zo hequote:Op woensdag 31 mei 2017 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)513780#post132513780
quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Volgevreten varkens spelen met opzet tegen marokko die aan het vasten zijn sinds 5 uur ochtend met 35 graden
quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ach ja ,het was maar een zomer avond potjequote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, MINDER MINDER MINDER!!quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ach ja ,het was maar een zomer avond potje
Maar ben nu ff weg voor 2 weken , had namelijk een weddenschap met Vasion.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nederland 32e op de wereldranglijst.
Marokko 49e .
31 Mei : Marokko - Nederland.
Dan komt Marokko weer wat dichterbij.
Heb het je al eerder gezegd , NL is (helaas) verleden tijd, het Marokkaans voetbal is de toekomst.
Zeker als het samen met Spanje het WK krijgt in 2026
Jaquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat Robben nog meedoen tegen Luxemburg?
ramadan = rammen danquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:45 schreef franske19 het volgende:
De connectie tussen ramadan en agressie is dus ook weer gelegd. Wat een idioten.
huilie huilie carnavalquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:45 schreef franske19 het volgende:
De connectie tussen ramadan en agressie is dus ook weer gelegd. Wat een idioten.
Ahhh shit das waar. We spreken elkaar wel in dm. Succes met ramadam trouwens!quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ach ja ,het was maar een zomer avond potje
Maar ben nu ff weg voor 2 weken , had namelijk een weddenschap met Vasion.
Is goeie..quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ahhh shit das waar. We spreken elkaar wel in dm. Succes met ramadam trouwens!
wtfquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wint Marokko dan blijf ik twee weken uit VBL, wint Nederland blijf jij twee weken weg. Bij gelijkspel donderen we allebei een week weg.
quote:
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:26 schreef Vasion het volgende:
Wat een irritante kutventjes trouwens bij Marokko.
Bijzondere humor hebben die fokkertjes tochquote:
Dat was de commentatorquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bijzondere humor hebben die fokkertjes toch
Ben jij dat?quote:
Waarom zegt de filmer van die rare woorden als Cha Cha Cha er doorheen?quote:
Vanaf 1:30...twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 31-05-2017 om 21:45:59Vriendschappelijk? "Gewoon een paar gekken die daar rondlopen. Ik weet niet wat hij gegeten heeft?" #marned https://t.co/3XKIxqtZuZ reageer retweet
Lengte heb je uiteraard nodig bij hoge voorzetten voor het doel. Of om hoge ballen te onderscheppen die richting middenveld gaan. De wedstrijd Ajax – MU maakte het belang van dat laatste wel duidelijk. De kabouters Klaassen en Schöne waren kansloos tegen Pogba en Fellaini. Elke hoge bal richting middenveld resulteerde zowat in balbezit van MU.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je lengte nodig dan? Dat is toch de kracht van Oranje niet.
En slopers op het middenveld geloof ik ook niet zo in, Blind kan prima de controle bewaken daar maar buiten dat ook gewoon prima voetballen. Van die kracht kan je beter uitgaan dan het gooien op LENGTE KRACHT FYSIEK
Nou, wat denk je, gewoon om de energy in de crowd te brengen!quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom zegt de filmer van die rare woorden als Cha Cha Cha er doorheen?
Dank Paulquote:
Dat was iets van Mask Offquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:38 schreef Bolasie het volgende:
Ik zit de samenvatting te bekijken, die dab van PromesIk kan alleen al uit de samenvatting afleiden dat het een zielige wedstrijd was.
Helaas niet ditquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat was iets van Mask Off
Hoe dan ook intens treurig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |