wat een onzin, vorig jaar was een hele leuke editiequote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:37 schreef KingRadler het volgende:
vraag me af of 3FM Serious Request weer serieus gaat nemen.
Vorig jaar was gewoon slecht.
kom terug met 3 DJ's en een vrouw in het huis.
Ik snap niet dat jij haat op Mark vd Molen. Die kan tenminste goed lullen op de radio. Soort Robert Jensen-light. En Ramon een soort Jan Paparazzi-light.quote:
Mark en Ramonquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij haat op Mark vd Molen. Die kan tenminste goed lullen op de radio. Soort Robert Jensen-light. En Ramon een soort Jan Paparazzi-light.
ik moet zeggen dat Sander ook prima heeft gedaanquote:
Sander is een prima DJquote:Op maandag 7 augustus 2017 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat Sander ook prima heeft gedaan
Zekerquote:Op maandag 7 augustus 2017 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat Sander ook prima heeft gedaan
Sommige spookrijders moet ik om die reden ook bedanken!quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:30 schreef minthy het volgende:
Fijn dat Domien nu credits krijgt![]()
Tevens even dolgelukkig met de filemeldingen van radio 1 die dwars door het gekweel van Linde Schöne gingen vanmiddag. Niet helemaal mijn ding...
Domien heeft zich dan ook wel ontwikkeld, de Domien van 6 jaar geleden was niks aanquote:Op maandag 7 augustus 2017 18:30 schreef minthy het volgende:
Fijn dat Domien nu credits krijgt![]()
Tevens even dolgelukkig met de filemeldingen van radio 1 die dwars door het gekweel van Linde Schöne gingen vanmiddag. Niet helemaal mijn ding...
Jaquote:Op maandag 7 augustus 2017 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige spookrijders moet ik om die reden ook bedanken!
Joh, ik zit hier nog maar amper 2 jaar. Daar weet ik niks vanquote:Op maandag 7 augustus 2017 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domien heeft zich dan ook wel ontwikkeld, de Domien van 6 jaar geleden was niks aan
ik kan je wel wat cassettebandjes opsturenquote:Op maandag 7 augustus 2017 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja
[..]
Joh, ik zit hier nog maar amper 2 jaar. Daar weet ik niks van
Hmm, bier...quote:
Ik dm je mijn adres.quote:Op maandag 7 augustus 2017 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan je wel wat cassettebandjes opsturen
Ik sla even over vandaagquote:
Kijk je wel uit, wie weet wat er van komt?quote:[..]
Ik dm je mijn adres.
Ja, Minthyquote:
Ja, ik. Komend weekend vast wel weer, eens kijken of ik rubbereend mee kan lokken de kroeg in 🍻quote:
Een kater?quote:
Een kater?quote:Kijk je wel uit, wie weet wat er van komt?
Neuh, geen zin in bier vandaag. Heb het bloedwarm van het wandelen van vanmiddag.quote:
Het was ook warmquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in bier vandaag. Heb het bloedwarm van het wandelen van vanmiddag.
Misschien vraagt eend je straks wel mee op een date
Wij gingen wandelen op het warmst van de dag, lekker slim welquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was ook warm![]()
Net een kast van Ikea in delen de trap op gesjouwd, niet te harden boven![]()
Een date? Nah, boel gedoe... Gewoon batsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |