Aangezien je op iedere exchange tegenwoordig wel een ETH walled hebt en dat vele malen sneller gaat, dan via BTC versturen, heb ik geen noodzaak meer om BTC te holden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:32 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
[..]
Nice, ik:
70% BTC
15% WAVES
15% MAID
zit nu nog te wachten op een 'goed' moment om Ether te kopen, en dan maar eens kijken wat het hele zooitje over 2-3 jaar waard is.
Valt me trouwens op dat de rest hier niet (meer) in BTC zit.
Tja had ik ook met TKN (Tokencard). Daarna gewoon rustig op een exchange ingekocht en hij is eigenlijk alleen maar in prijs gedaald sindsdienquote:
Bizar..quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
45000 ETH?! Das een investering van 9 fucking miljoen
Man, als ik dat geld had zou ik gewoon uitcashen en van mn leven genietenquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:47 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Zou zo'n persoon slecht slapen? Met 9 miljoen
Ze hebben een werkende browser, dat is al meer dan de meeste ICOs.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:49 schreef kthxbye het volgende:
ETH Balance: 156,250 Ether
ETH USD Value: $36,032,812.50 (@ $230.61/ETH)
36 miljoen dollar in 20 seconden. Zonder werkend product en met wat mooie praatjes. Wat een grap is deze business ook eigenlijk.
Wat ik mij ook afvraag: heeft zo'n whale een heel team om zich heen die de betaling voor hem afhandelt? Zo ja, de verleiding lijkt me voor zo'n hulpje erg groot om even een verkeerd adres in te voerenquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:49 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij is het een opzetje. No way dat iemand er even zomaar 9 miljoen tegenaan gooit.
Zou ik ook doen als ik zo'n inleg kon veroorloven. Even een paar miljoen verdienen in minder dan een week.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
Dit gaat gewoon door de mensen die nu niks kunnen kopen stijgen. Vervolgens verkoopt whale z'n 9miljoen voor 10-15 en koopt het weer terug als het gezakt is.
Snel verdiend.
Dat zou een interessante ontwikkeling zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:02 schreef NatteBever het volgende:
Gerucht gaat dat Google een groot aandeel in BATS heeft gekocht. #hoorikindewandelgangen
Ik ga ff Google bellen om dit gerucht te verifiërenquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:02 schreef NatteBever het volgende:
Gerucht gaat dat Google een groot aandeel in BATS heeft gekocht. #hoorikindewandelgangen
Dit ook, inderdaad. Hoe dan ook, time will tell.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
9 miljoen in bats steken, gerucht verspreiden dat het Google was, wachten tot de boel op een exchange komt, profit
Hij betaalde ook 4,7 miljoen USD...quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:51 schreef Zith het volgende:
https://etherscan.io/tx/0(...)ac9da68624c5e664a631
Deze jongen betaalde 1200 USD aan TRANSACTION FEES om met de ICO mee te kunnen doen
quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:02 schreef NatteBever het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:25 schreef fukforce het volgende:
Zal Bitcoin eindigen net als Nokia of Netscape??
quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:25 schreef fukforce het volgende:
quote:
Gewoon wat zieltjes trekken die erin trappen en van jezelf kopen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]_____________________________!
Uit de slackquote:vaelin [5:27 PM]
The top two addresses are the devs and the new user pool. They are not ICO participants.
Zo, inderdaad.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Bitcoin knalt intussen omhoog https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
https://cryptowat.ch/okcoin/btcusd
Absoluut.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:25 schreef fukforce het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |