Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 31 mei 2017 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
Het staat nu alleen op Liqui? Dat is niet echt een "HVE" (high volume exchange).
Daarnaast is er maar een hele kleine groep kopers.
Ik zie nog geen 1 miljoen BAT aangeboden op Liqui, ofwel zo'n 1 duizendste van het totale aanbod.
Wacht maar tot er echt gedumpt gaat worden
En natuurlijk ben ik geen expert maar mijn voorgevoel zegt dat de kans groot is dat we over een paar dagen weer rond de ICO prijs zweven zweven tot er echt wat met het project gebeurt.
Ik weet het niet zeker natuurlijk maar een markt met zo'n klein aanbod is makkelijk te manipuleren.quote:
Als die whale van 9 miljoen ekkers z'n stack dumpt zal er flink wat chaos ontstaanquote:Op woensdag 31 mei 2017 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker natuurlijk maar een markt met zo'n klein aanbod is makkelijk te manipuleren.
Ik wacht eerst maar op Bittrex of iets dergelijks
Nee man Google gaat voor de lange termijnquote:Op woensdag 31 mei 2017 20:52 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
[..]
Als die whale van 9 miljoen ekkers z'n stack dumpt zal er flink wat chaos ontstaan
Zou me niet verbazen, als Google een bot heeft draaien en die 9 miljoen was. Die jongens zijn ook wel bekend met deze wereld, verwacht ik.quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:53 schreef fukforce het volgende:
[..]
Nee man Google gaat voor de lange termijn
Google gaat z'n hand toch niet omdraaien voor een paar stuivers?quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, als Google een bot heeft draaien en die 9 miljoen was. Die jongens zijn ook wel bekend met deze wereld, verwacht ik.
Ze kopen gewoon alle BTC (en ETH) op, blijft er niks meer over om mee te handelenquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Google gaat z'n hand toch niet omdraaien voor een paar stuivers?
Als Google zich zou roeren in de cryptowereld verwacht ik eerder een coin van ze. Daar zie ik ze wel voor aan
Kwam voor bij op ilse chatquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ik weet sowieso niet waar dat Google gerucht vandaan komt.
Ja van mij. Iemand uit een crypto-whatsappgroep kwam daarmee (die had het ook weer uit een Slack groep) #jeweethoedatgaatquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ik weet sowieso niet waar dat Google gerucht vandaan komt.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:16 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja van mij. Iemand uit een crypto-whatsappgroep kwam daarmee (die had het ook weer uit een Slack groep) #jeweethoedatgaat
Ja maar wat nou als het wél waar isquote:
Waarom niet als iets ze x10 kan opleveren en het gelijk een test is voor een nieuwe alpha/beta tool, die ze mogelijk bij eerdere ICOs eerder in het klein hebben getest. Als het deze keer (ook) goed gaat: R&D terugverdiend, zo niet: niks verloren. In beide gevallen: Weer iets wijzer.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Google gaat z'n hand toch niet omdraaien voor een paar stuivers?
Als Google zich zou roeren in de cryptowereld verwacht ik eerder een coin van ze. Daar zie ik ze wel voor aan
Zit google niet heel diep in de wereld van online ads? Ik denk eerder dat ze op deze manier wat meer invloed kunnen hebben op een eventueel nieuwe manier van online advertising.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waarom niet als iets ze x10 kan opleveren en het gelijk een test is voor een nieuwe alpha/beta tool, die ze mogelijk bij eerdere ICOs eerder in het klein hebben getest. Als het deze keer (ook) goed gaat: R&D terugverdiend, zo niet: niks verloren. In beide gevallen: Weer iets wijzer.
Het zijn idd "Stuivers" voor Google.
Met een Google-coin, zie ik ze ook nog wel komen. Ze zitten al diep in de blockchain-technologie:
Google (of Duckduck) maar ff
Je weet niet waar ze allemaal mee bezig zijn in dat geheime gebeuren van ze.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:29 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
[..]
Zit google niet heel diep in de wereld van online ads? Ik denk eerder dat ze op deze manier wat meer invloed kunnen hebben op een eventueel nieuwe manier van online advertising.
Daaromquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:29 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
[..]
Zit google niet heel diep in de wereld van online ads? Ik denk eerder dat ze op deze manier wat meer invloed kunnen hebben op een eventueel nieuwe manier van online advertising.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |