welke gehaktballen, kant en klaar of zelfgemaakt?quote:Op maandag 3 juli 2017 17:31 schreef fotostarter het volgende:
XL is echt net eens overdreven groot, of XL zoals je zou denken bij XL.
Hier 2 volwassenen en 1 kind. Voor friet is dat perfect.
Snacks gaan erin terwijl we de friet opeten
Hier is die onmisbaar.
Geloof het of niet, maar gehaktballen, ik vind ze echt het lekkerste uit de airfryer
Dat is niet duur. Ben ook wel nieuwsgierig naar dat ding eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:08 schreef Brybry het volgende:
Bij de Lidl de Silvercrest gekocht met een inhoud van 2.3l. Heb er zojuist brownies in gemaakt en ze zijn heerlijk en echt snel (15min) klaar. Vanavond gaan er kippenbouten en krieltjes in....
Ze vliegen hier over de toonbank! Zit 3 jaar garantie op, netjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is niet duur. Ben ook wel nieuwsgierig naar dat ding eigenlijk.
Zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke gehaktballen, kant en klaar of zelfgemaakt?
Welnee. Nou ja, misschien de traditionele.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:08 schreef Brybry het volgende:
Gehaktballen uit de Airfryer?! Hoe dan? Die moeten toch lekker sudderen in de jus?
Oh dat klinkt lekker, ga ik zeker proberen. Moet er nog olie ofzo bij?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Welnee. Nou ja, misschien de traditionele.
Hier maak ik van ongeveer 300 - 350 gram goed gehakt van de slager, ongeveer 15 - 18 gehaktballetjes.
Grote ballen hebben inderdaad meer garing nodig waardoor dit niet altijd goed gaan.
Goed kruiden, lekker gebakken uitjes door het gehakt mengen, wat sambal, en kruiden die je lekker vindt.
En de dag erna, koud als snack, zijn ze eigenlijk nog lekkerder
gewoon vet van het gehakt is voldoendequote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:50 schreef Brybry het volgende:
[..]
Oh dat klinkt lekker, ga ik zeker proberen. Moet er nog olie ofzo bij?
Welneequote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:50 schreef Brybry het volgende:
[..]
Oh dat klinkt lekker, ga ik zeker proberen. Moet er nog olie ofzo bij?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:08 schreef Brybry het volgende:
Bij de Lidl de Silvercrest gekocht met een inhoud van 2.3l. Heb er zojuist brownies in gemaakt en ze zijn heerlijk en echt snel (15min) klaar. Vanavond gaan er kippenbouten en krieltjes in....
QFTquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En de dag erna, koud als snack, zijn ze eigenlijk nog lekkerder
Heerlijk! EN een goede bal heeft geen saus nodigquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
QFT
Gehaktballen op kamertemperatuur, nom nom nom
Hooguit wat sambalquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heerlijk! EN een goede bal heeft geen saus nodig
Met een beetje mosterd op brood! Yum! Echt nodig is het niet, maar wel lekker!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heerlijk! EN een goede bal heeft geen saus nodig
quote:
Ditquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:58 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Met een beetje mosterd op brood! Yum! Echt nodig is het niet, maar wel lekker!
frieten in olie rubben en daarna bakkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:30 schreef TjjWester het volgende:
Philips zegt dat je zelfgemaakte frieten 10 minuten op 120 moet voorbakken en daarna 22 minuten op 180 graden, ik heb gekozen voor 150 graden omdat mijn airfryer geen 120 heeft.
Ze zijn er rimpelig en mega krokant uitgekomen, echt niet lekker meer zo krokant en sommige zelfs verbrand.
Wie heeft een beter recept?
Sorry dat ben ik vergeten te zeggen, ik heb voldoende olie gebruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
frieten in olie rubben en daarna bakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |