Mooi om te horen, ik ken hem zelf niet. Maar is een topper in de KKD ook niet goed genoeg voor onderkant eredivisie? Of is het eigenlijk een subtopper KKD; niveau Verdonk dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
Labylle, goede aanwinst
Vaak genoeg bij MVV gezien. Niet goed genoeg voor Ere, maar topper in KK

Bron: Voetbalzonequote:NEC voegt voormalig doelman van Jong Ajax aan keepersgilde toe
Norbert Alblas completeert komend seizoen het trio keepers van de eerste selectie van NEC. Alblas komt over van Ajax, waar hij de afgelopen seizoenen onder contract stond. De 23-jarige doelman tekent voor twee seizoenen, met een optie voor nog eens twee seizoenen.
“Onze interesse in Norbert kwam voor hem niet als een verrassing. Het contact met Norbert loopt reeds sinds de winter van het vorige seizoen. Wij waren op zoek naar een jonge, talentvolle keeper om onze laatste keeperspositie te vervullen en hij naar een plek om zich optimaal te kunnen ontwikkelen”, vertelt technisch directer Remco Oversier via de officiėle kanalen van NEC. “Norbert past daarom perfect in dat plaatje.”
“Hij is jong, enorm leergierig en bereid om zich de komende jaren onder de hoede van onze ervaren doelmannen verder te ontwikkelen. Qua doelman is hij een type dat goed aansluit bij onze speelwijze. Norbert kan en durft voor de goal te keepen, kan goed meevoetballen en beschikt over een uitstekende mentaliteit.” Alblas keepte 43 officiėle duels voor Jong Ajax in de Keuken Kampioen Divisie. Hij fungeerde vorig seizoen nog als derde keeper bij Ajax. Daar besloot hij zijn aflopende contract echter niet te verlengen.
Bij NEC volgt Alblas de transfervrij naar Feyenoord vertrokken Joris Delle op. De keeper, die AZ in de zomer van 2011 verruilde voor Ajax, moet bij NEC de concurrentie aangaan met de van AZ overgekomen Gino Coutinho en Marco van Duin.
Alblas is blij om voor minimaal twee jaar te mogen tekenen bij NEC. “Het is een mooie club, met een fanatieke en loyale achterban en de ambitie om snel weer te promoveren naar de Eredivisie", benadrukt de doelman op de clubsite. "Dit is voor mij een goede stap voor mijn eigen ontwikkeling als doelman en als mens en ik kijk ernaar uit om deze vervolgstap succesvol te maken en om mijn bijdrage te leveren aan het realiseren van de ambitie van de club.”

Hoe ik er een paar weken geleden geen zin in had, heb ik dat nu juist wel.quote:

Gijscoman

Gijscoman

In Mquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:31 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik zal die van het stadion nog ff aanpassen.....
Waar zitten jullie komend seizoen?

Gquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:31 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik zal die van het stadion nog ff aanpassen.....
Waar zitten jullie komend seizoen?

Gijscoman

Gijscoman

Wat zijn eigenlijk zijn stats mbt rode en gele kaarten? Ik weet dat hij er bekend om staat. Maar is het echt zo erg?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:18 schreef Gijscoman het volgende:
Gaan we dit seizoen ook alle GIF'jes van Van den Berg die rood krijgt erin zetten of kan het forum dat niet aan?

Afgelopen jaren hebben we altijd de helden van het vorige seizoen gebruikt. Zo ook nu met Kadioglu en Groeneveld. Maar als je toffe foto's hebt. Laat maar komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:03 schreef Duinen het volgende:
[..]
G
Foto's van Kadioglu en Groeneveld ook nog even vervangen? Ik stem voor Jack en Rens!

Heb jij ze? Of bedoel je dat hij ze gaat krijgen dit seizoen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:18 schreef Gijscoman het volgende:
Gaan we dit seizoen ook alle GIF'jes van Van den Berg die rood krijgt erin zetten of kan het forum dat niet aan?

Gijscoman

Gijscoman

Degene van dit seizoen bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:47 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Heb jij ze? Of bedoel je dat hij ze gaat krijgen dit seizoen?
Alhoewel, hij heeft er al een in de voorbereiding gehad meen ik.

Ben je bang dat hij er zoveel gaat pakken dit jaar? In de afgelopen 2 jaar bij Reading heeft hij in 4853 speelminuten één rode kaart gepakt (2x geel). Dat zijn 53 volledige wedstrijden. Misschien is hij rustiger geworden........ Hij heeft overigens wel 19 gele kaarten gepakt bij Reading.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:14 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Degene van dit seizoen bedoel ik inderdaad.

Gijscoman

Gijscoman

Vak Mquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij er zoveel gaat pakken dit jaar? In de afgelopen 2 jaar bij Reading heeft hij in 4853 speelminuten één rode kaart gepakt (2x geel). Dat zijn 53 volledige wedstrijden. Misschien is hij rustiger geworden........ Hij heeft overigens wel 19 gele kaarten gepakt bij Reading.
We zullen het gaan zien
Edit: @Gijscoman, waar zit je in het stadion? Dan zet ik je in de OP

Gijscoman

Gijscoman

Hoorde dat Joppen en Overtoom het vermoedelijk wel gaan halen. Sanniez en Van den Berg niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:44 schreef Duinen het volgende:
Joppen, Van den Berg en Overtoom trainen uit voorzorg niet mee. We hebben echt al heel lang overmatig veel last van blessures.
Welke 11 zien jullie graag starten?

Ik zit nog steeds in H, dus je hoeft niks te wijzigenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Vak M, zie OP
Nog meer mensen die ik kan toevoegen?
[ afbeelding ]

Ik ga nu net doen alsof ik verontwaardigd reageer en het er niet mee eens ben.. maar de realist in mij weet dat dit niet ondenkbaar is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:37 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb er ook zin in!
Ik ga voor een 3-1 overwinning [ afbeelding ]

Ik onderschat Cambuur zeker niet, maar heb gewoon oprecht een goed gevoel over deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:54 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ik ga nu net doen alsof ik verontwaardigd reageer en het er niet mee eens ben.. maar de realist in mij weet dat dit niet ondenkbaar is.
Ik ga me evengoed verheugen op een positieve uitzondering.

Was het een uitwedstrijd bij jullie geweest, dan had mijn gevoel het tegenovergestelde voorspeld qua uitslag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:54 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ik ga nu net doen alsof ik verontwaardigd reageer en het er niet mee eens ben.. maar de realist in mij weet dat dit niet ondenkbaar is.
Ik ga me evengoed verheugen op een positieve uitzondering.

twitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 17-08-2018 om 23:20:20💶 | It's on! De weddenschap tussen Joey van den Berg en @WillaertC.Van den Berg krijgt 100 euro.Gele kaart = -10 euroRode kaart = -50 euro"Hier krijg je niets van terug. Nou ja, misschien vijftig.."#neccam @necnijmegen https://t.co/L8HtkxEqtS reageer retweet

Heb je een foto dat ze in het stadion is? Altijd welkomquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:51 schreef Obiekulu het volgende:
PS over mooie plaatjes gesproken.. Sensi was er ook.

Er staat zeker een mooi team. Achterin oogt het nog fragiel. Ren v Eijden heeft het moeilijk. Op dit moment vind ik Kvida beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:46 schreef mrpoch het volgende:
NEC heeft mijns inziens de sterkste selectie op het moment. Twente vind ik nog lastig te beoordelen met al die nieuwe en onbekende namen, maar oogt met name defensief kwetsbaar. Heb NEC nog niet in actie gezien, maar daar staat voor JL begrippen wel een heel erg goede ploeg zeg. Gun het Jack de Gier wel. Toch een beetje omhoog geklommen als trainer en zeker bij Almere zijn sporen verdiend.

Het zit dus al het hele seizoen niet goed met Coutinho. Hopen dat Alblas het niveau van zijn debuut vol kan houden. Of zou er nog een transfervrije keeper gehaald worden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:47 schreef Duinen het volgende:
Waarom staat Coutinho nooit meer onder de lat?

Ik niet.quote:Op zondag 2 september 2018 16:44 schreef Duinen het volgende:
[..]
Het zit dus al het hele seizoen niet goed met Coutinho. Hopen dat Alblas het niveau van zijn debuut vol kan houden. Of zou er nog een transfervrije keeper gehaald worden?
Zaterdag eerste echte test, ik verwacht helaas een nederlaag.

Ik heb Roda nog niet zien voetballen, maar hun resultaten zijn beter dan die van ons. Op basis waarvan verwacht jij een resultaat?quote:

Nergens op eigenlijk. Heb alleen geen zin om een doemdenker te zijn na een paar wedstrijden.quote:Op zondag 2 september 2018 19:00 schreef Duinen het volgende:
[..]
Ik heb Roda nog niet zien voetballen, maar hun resultaten zijn beter dan die van ons. Op basis waarvan verwacht jij een resultaat?

Volgens mij heeft roda 6 punten?quote:Op zondag 2 september 2018 19:00 schreef Duinen het volgende:
[..]
Ik heb Roda nog niet zien voetballen, maar hun resultaten zijn beter dan die van ons. Op basis waarvan verwacht jij een resultaat?

Ik vind uit verliezen bij Twente even goed/slecht als thuis gelijkspelen tegen Cambuur. En winnen van Jong Ajax en Almere vind ik knapper dan winnen van Jong Utrecht en Dordrecht.quote:Op maandag 3 september 2018 12:30 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft roda 6 punten?
Ik denk dat we daar in ieder geval niet gaan verliezen. Heb nu 2 wedstrijden van roda gezien(samenvatting) en daarin konden ze mij niet overtuigen, NEC ook niet, buiten cambuur thuis....maar daarom heb ik vertrouwen in een resultaat

Ik ben zeer benieuwd wat NEC op de mat kan leggen.quote:Op zondag 2 september 2018 11:05 schreef Bottendaal het volgende:
Komend weekend vol aan de bak tegen Roda

Ja dat sowieso, we zijn in de omschakeling nog steeds kwetsbaar.quote:Op maandag 3 september 2018 21:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat NEC op de mat kan leggen.
Ik verwacht dat we wel iets meer kunnen op de counter (op dit moment) dan wanneer we vol op de aanval moeten spelen.

twitter:gerryvancampen twitterde op maandag 10-09-2018 om 21:48:54Oké vrienden, ik doe het een keer voor. Daarna is het voor jullie. @detrouwehonden, @ForzaNECnl, @kaleries, @Jeanknippingsr en vele anderen. https://t.co/xdi3FLYAMP reageer retweet

Hij speelt ook enorm wisselvallig.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:34 schreef Obiekulu het volgende:
Werkelijk een bizarre wedstrijd.
Ik begin me met de wedstrijd meer aan Van den Berg te ergeren, afg. vrijdag een volslagen belachelijke gele kaart.

komt omdat de foto van een eind juli is.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:19 schreef sararaats het volgende:
Misschien een rare vraag maar ik zie Mathias Bosschaerts niet in de OP.
Woon(de)t in dezelfde gemeente als ik.

Ah ok.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:24 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
komt omdat de foto van een eind juli is.

Jammer. Graafschap kijken heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ah ok.
Hier wordt het ook niet uitgezonden

Ja die omhaal van Achahbar zat er lekker in.quote:Op zaterdag 22 september 2018 12:04 schreef fotostarter het volgende:
Lekker man, toch weer 3 puntjes naar Nijmegen.
Die eerste! Meester.

De ruimtes op het middenveld zijn niet te belopen. En van Eijden en Saniez zijn te traag om een counter af te stoppen. Hierdoor komt de tegenstander veel te makkelijk in het rondom de 16 van NEC.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 14:36 schreef Duinen het volgende:
Ik denk dat er wat voetbal op het middenveld bij moet, Jansen of Sabak.
Overtoom komt dan misschien ook beter tot zijn recht en Achahbar krijgt meer vrijheid om voorin rondom Sven te spelen.

Gijscoman

Gijscoman

Van Eijden doet verdedigend vaak best goed werk. Probleem is dat hij bij AZ teveel heeft geleerd om te voetballen, waardoor hij heel vaak op volledig verkeerde momenten er voetballend uit wil komen. Zie de tegengoal tegen Eindhoven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:32 schreef fotostarter het volgende:
Van Eijden moet met pensioen. Ik heb altijd het idee dat die er voor spek en bonen bij loopt.
Okita altijd +1
Braken speelt ook zeker niet constant.
Dit NEC gaat zeker niet promoveren. Sneu voor Jackie.

Verdedigend is van Eijden prima, maar hij is te traag. (ook Sanniez is te traag)quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:05 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Van Eijden doet verdedigend vaak best goed werk. Probleem is dat hij bij AZ teveel heeft geleerd om te voetballen, waardoor hij heel vaak op volledig verkeerde momenten er voetballend uit wil komen. Zie de tegengoal tegen Eindhoven.
Verder denk ik dat we echt wel kans maken op promotie. We hebben al best wat pech gehad. Tegen Cambuur door een fout van de scheids twee punten verloren; tegen Eindhoven in ieder geval 1 en misschien wel 3 verloren door de scheids; en tegen Jong PSV twee door een combinatie van de deelname van Ramselaar en de botsing van Okita. Andere clubs gaan ook nog wel pech hebben.

Ik vind van Eijden conditioneel echt tegenvallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:05 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Van Eijden doet verdedigend vaak best goed werk. Probleem is dat hij bij AZ teveel heeft geleerd om te voetballen, waardoor hij heel vaak op volledig verkeerde momenten er voetballend uit wil komen. Zie de tegengoal tegen Eindhoven.
Verder denk ik dat we echt wel kans maken op promotie. We hebben al best wat pech gehad. Tegen Cambuur door een fout van de scheids twee punten verloren; tegen Eindhoven in ieder geval 1 en misschien wel 3 verloren door de scheids; en tegen Jong PSV twee door een combinatie van de deelname van Ramselaar en de botsing van Okita. Andere clubs gaan ook nog wel pech hebben.

Om te huilen zo slecht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:17 schreef Kruitdampje het volgende:
Man man man wat is dit pijnlijk zeg

De wedstrijd tegen fortuna was iig hoopgevend. Ik zag sinds lange tijd een strijdend NEC.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:30 schreef Kruitdampje het volgende:
Ben er niet rouwig om dat we niet door zijn in de beker...
Zondag begint de nieuwe periode.....9 wedstrijden vlammen

Je bent anders wel de kans op een leuke thuiswedstrijd kwijt tegen Ajax, Feyenoord, PSV of Vitesse.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:30 schreef Kruitdampje het volgende:
Ben er niet rouwig om dat we niet door zijn in de beker...
Zondag begint de nieuwe periode.....9 wedstrijden vlammen

Hoop doet leven....quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:05 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen fortuna was iig hoopgevend. Ik zag sinds lange tijd een strijdend NEC.
Klopt maar het doel blijft promoveren.....quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je bent anders wel de kans op een leuke thuiswedstrijd kwijt tegen Ajax, Feyenoord, PSV of Vitesse.

• Kwaliteit van de spelers te laag om voetballend mee te komenquote:

Ik denk dat de kwaliteit van de spelers wel voldoende is om bovenin mee te draaien, echter gaan we compleet kapot door een gebrekkige mentaliteit in combinatie met een matige conditie en een belabberde tactiek.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
• Kwaliteit van de spelers te laag om voetballend mee te komen
• Conditie van de spelers te laag om dit strijdend te compenseren.
Veel tegendoelpunten in het laatste deel van de wedstrijd betekent bijna altijd dat de pijp leeg is. Je kunt nog zo'n goede wedstrijdmentaliteit hebben maar als je na een uur wedstrijd de gaten niet meer kunt dichtlopen wordt je uiteindelijk toch weggespeeld.

Dat geroep om het hoofd van Oversier snap ik niet. Er staat een prima selectie. Individueel zijn het stuk voor stuk prima spelers. Er staat echter geen team.... Dit is Oversier niet aan te rekenen, maar De Gier.quote:Op zaterdag 10 november 2018 19:37 schreef fotostarter het volgende:
Die Oversier moet oprotten.
Jack moet de ruime betere spelers aan te trekken. Moet er wel geld zijn natuurlijk ...
Maar er lopen spelers bij, die gewoon niet gemotiveerd zijn.

Inderdaad, het gaat steeds slechter, elftal is niet fitquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat geroep om het hoofd van Oversier snap ik niet. Er staat een prima selectie. Individueel zijn het stuk voor stuk prima spelers. Er staat echter geen team.... Dit is Oversier niet aan te rekenen, maar De Gier.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |