abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182343937
registreer om deze reclame te verbergen
Het meest positieve van vanavond zijn de resultaten van de concurrenten.
pi_182351829
Dank, wat was NEC matig.
pi_182352207
Ik denk dat er wat voetbal op het middenveld bij moet, Jansen of Sabak.

Overtoom komt dan misschien ook beter tot zijn recht en Achahbar krijgt meer vrijheid om voorin rondom Sven te spelen.
pi_182395301
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:36 schreef Duinen het volgende:
Ik denk dat er wat voetbal op het middenveld bij moet, Jansen of Sabak.

Overtoom komt dan misschien ook beter tot zijn recht en Achahbar krijgt meer vrijheid om voorin rondom Sven te spelen.
De ruimtes op het middenveld zijn niet te belopen. En van Eijden en Saniez zijn te traag om een counter af te stoppen. Hierdoor komt de tegenstander veel te makkelijk in het rondom de 16 van NEC.
pi_182624195
Ik snap niks meer van NEC....
pi_182624316
Van Eijden moet met pensioen. Ik heb altijd het idee dat die er voor spek en bonen bij loopt.
Okita altijd +1
Braken speelt ook zeker niet constant.

Dit NEC gaat zeker niet promoveren. Sneu voor Jackie.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:05:56 #282
403973 Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_182628474
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:32 schreef fotostarter het volgende:
Van Eijden moet met pensioen. Ik heb altijd het idee dat die er voor spek en bonen bij loopt.
Okita altijd +1
Braken speelt ook zeker niet constant.

Dit NEC gaat zeker niet promoveren. Sneu voor Jackie.
Van Eijden doet verdedigend vaak best goed werk. Probleem is dat hij bij AZ teveel heeft geleerd om te voetballen, waardoor hij heel vaak op volledig verkeerde momenten er voetballend uit wil komen. Zie de tegengoal tegen Eindhoven.

Verder denk ik dat we echt wel kans maken op promotie. We hebben al best wat pech gehad. Tegen Cambuur door een fout van de scheids twee punten verloren; tegen Eindhoven in ieder geval 1 en misschien wel 3 verloren door de scheids; en tegen Jong PSV twee door een combinatie van de deelname van Ramselaar en de botsing van Okita. Andere clubs gaan ook nog wel pech hebben.
pi_182628677
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 14:05 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Van Eijden doet verdedigend vaak best goed werk. Probleem is dat hij bij AZ teveel heeft geleerd om te voetballen, waardoor hij heel vaak op volledig verkeerde momenten er voetballend uit wil komen. Zie de tegengoal tegen Eindhoven.

Verder denk ik dat we echt wel kans maken op promotie. We hebben al best wat pech gehad. Tegen Cambuur door een fout van de scheids twee punten verloren; tegen Eindhoven in ieder geval 1 en misschien wel 3 verloren door de scheids; en tegen Jong PSV twee door een combinatie van de deelname van Ramselaar en de botsing van Okita. Andere clubs gaan ook nog wel pech hebben.
Verdedigend is van Eijden prima, maar hij is te traag. (ook Sanniez is te traag)
pi_182629610
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 14:05 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Ik vind van Eijden conditioneel echt tegenvallen.

Dat we niet promoveren was misschien een beetje te snel geroepen, die kans bestaat echt nog wel ja. Het gat met de nummer 1 valt reuze mee. Het geluk bij Almere lijkt ook op. ZO sterk vond ik GA gisteren niet spelen.

Laten we het beste hopen :)
pi_182763440
Man man man wat is dit pijnlijk zeg
pi_182765662
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:17 schreef Kruitdampje het volgende:
Man man man wat is dit pijnlijk zeg
Om te huilen zo slecht.
pi_182768436
Van den Berg en Sturing brengen in de rust, wilde Jack de 1 houden? :')
Ik heb een kaartje voor aanstaande donderdag, maar zit er sterk over na te denken om lekker thuis te blijven.
pi_182892206
Ben er niet rouwig om dat we niet door zijn in de beker...
Zondag begint de nieuwe periode.....9 wedstrijden vlammen ^O^
pi_182915729
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:30 schreef Kruitdampje het volgende:
De wedstrijd tegen fortuna was iig hoopgevend. Ik zag sinds lange tijd een strijdend NEC.
pi_182918147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:30 schreef Kruitdampje het volgende:
Je bent anders wel de kans op een leuke thuiswedstrijd kwijt tegen Ajax, Feyenoord, PSV of Vitesse.
pi_182918618
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:05 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen fortuna was iig hoopgevend. Ik zag sinds lange tijd een strijdend NEC.
Hoop doet leven....

quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Je bent anders wel de kans op een leuke thuiswedstrijd kwijt tegen Ajax, Feyenoord, PSV of Vitesse.
Klopt maar het doel blijft promoveren.....
pi_183052646
Wederom een compleet drama
pi_183053119
Wat is er aan de hand met onze club...
pi_183053680
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 23:16 schreef Duinen het volgende:
Wat is er aan de hand met onze club...
• Kwaliteit van de spelers te laag om voetballend mee te komen
• Conditie van de spelers te laag om dit strijdend te compenseren.
Veel tegendoelpunten in het laatste deel van de wedstrijd betekent bijna altijd dat de pijp leeg is. Je kunt nog zo'n goede wedstrijdmentaliteit hebben maar als je na een uur wedstrijd de gaten niet meer kunt dichtlopen wordt je uiteindelijk toch weggespeeld.
pi_183062895
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2018 23:47 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

• Kwaliteit van de spelers te laag om voetballend mee te komen
• Conditie van de spelers te laag om dit strijdend te compenseren.
Veel tegendoelpunten in het laatste deel van de wedstrijd betekent bijna altijd dat de pijp leeg is. Je kunt nog zo'n goede wedstrijdmentaliteit hebben maar als je na een uur wedstrijd de gaten niet meer kunt dichtlopen wordt je uiteindelijk toch weggespeeld.
Ik denk dat de kwaliteit van de spelers wel voldoende is om bovenin mee te draaien, echter gaan we compleet kapot door een gebrekkige mentaliteit in combinatie met een matige conditie en een belabberde tactiek.

We hebben dit seizoen tot nu toe 2(!) tegendoelpunten per wedstrijd gekregen.
pi_183067420
Die Oversier moet oprotten.

Jack moet de ruime betere spelers aan te trekken. Moet er wel geld zijn natuurlijk ...
Maar er lopen spelers bij, die gewoon niet gemotiveerd zijn.
pi_183071205
Jack haalt de kerst niet
pi_183071578
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:37 schreef fotostarter het volgende:
Die Oversier moet oprotten.

Jack moet de ruime betere spelers aan te trekken. Moet er wel geld zijn natuurlijk ...
Maar er lopen spelers bij, die gewoon niet gemotiveerd zijn.
Dat geroep om het hoofd van Oversier snap ik niet. Er staat een prima selectie. Individueel zijn het stuk voor stuk prima spelers. Er staat echter geen team.... Dit is Oversier niet aan te rekenen, maar De Gier.
pi_183072657
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:54 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Dat geroep om het hoofd van Oversier snap ik niet. Er staat een prima selectie. Individueel zijn het stuk voor stuk prima spelers. Er staat echter geen team.... Dit is Oversier niet aan te rekenen, maar De Gier.
Inderdaad, het gaat steeds slechter, elftal is niet fit
pi_183178447
Benieuwd wat er zondag gaat gebeuren.....ik ben al tevreden met een gelijkspel
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')