Nogal wiedes, als sigarenjunk! Je zult wel moeten!quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:56 schreef Iwanius het volgende:
Weer-wind ,maakt mij niet uit. Elke dag is een goede dag voor bubbels op een terras.[/sub]
Ik kan op meerdere plekken die Vietnamese bowl krijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat maakt het uit dat je Rob Geus zag op de foto? Zou stom geweest zijn als je die eerst zag en daarna wegging, dan had je niet dat lekkere gerecht gehad.
Ik zou ook overwegen nooit meer terug te komen. Rob de Geus is de duivel. Om meerdere redenen fouter dan fout. Daar zou een normaal mens niet mee geassocieerd willen worden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk pittig Thais Iwanius!
Vind het wel wat kinderachtig dat je om een foto die niks met het eten te maken heeft zo te reageren en niet meer terug te komen. Maar kan aan mij liggen..
Omdat hij een keuken geïnspecteerd heeft? De duivel ook nog eens.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:43 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik zou ook overwegen nooit meer terug te komen. Rob de Geus is de duivel. Om meerdere redenen fouter dan fout. Daar zou een normaal mens niet mee geassocieerd willen worden.
Laatstequote:Op donderdag 8 juni 2017 15:41 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Is dat kip en lever of kippenlever?
Nee, omdat hij fout is en eng en corrupt en dom en een griezel en nep en een oplichter.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Omdat hij een keuken geïnspecteerd heeft? De duivel ook nog eens.
Sjezuss...
En omdat zn pannekoeken niet lekker zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:17 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, omdat hij fout is en eng en corrupt en dom en een griezel en nep en een oplichter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |