Ik gok dat dat laatste ding op de foto een sigaar is?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:54 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Op herhaling: Cha siew met hofan & choi sam & Pekingeend bowl.
Aansluitend
[ afbeelding ]
Tis dinsdag dus opnieuw: Acclimatiseren.![]()
Nope, mijn compensatiedrang.quote:Op zondag 11 juni 2017 11:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat dat laatste ding op de foto een sigaar is?
quote:Op zondag 11 juni 2017 16:16 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond bij de Mexicaan besteld om te laten bezorgen:
Classic Enchilada, Burrito del Mundo Classic (Burrito Grande Classic), Pulled Chicken Quesadilla en Guacamole, Chipotle, Salsa Sauce.
Wat zit er allemaal op?quote:Op maandag 12 juni 2017 21:04 schreef Iwanius het volgende:
Avondeten
[ afbeelding ]
Op zijn tijd best te doen zo een pizza "Dello Chef"
Aansluitend
[ afbeelding ]
acclimatiseren.![]()
Tis eigenlijk een pizza "Dello Chef"bestaande uit Tomatensaus,mozzarella,Gorgonzola kaas,Pittige worst en verse spinazie. Maar aangezien ik altijd de gorgonzola en worst weglaat is het dus meer een pizza Margherita met extra spinazie.quote:
klinkt heel lekker! Jammer dat er hier geen happy italy zit maar ben blij met VIPquote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een pizza "Dello Chef"bestaande uit Tomatensaus,mozzarella,Gorgonzola kaas,Pittige worst en verse spinazie. Maar aangezien ik altijd de gorgonzola en worst weglaat is het dus meer een pizza Margherita met extra spinazie.![]()
Moggu
[ afbeelding ]
Prima tijdstip om een flesje Blanc de Blanc soldaat te maken voordat de lunch begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |