Wat is jellen?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
2 keer.
1 keer belletje jellen
En een keer voor drugsdealen.
Ga verder met drugs dealen ofzo.quote:
Ik ook man! Ben er niet echt trots opquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan maar braaf, ik zou willen dat het aantal nog lager lag.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:57 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik vergeleek het mij, ben niet trots op mijn arrestaties eh wel sommige misdrijven.
Meestal mishandelingen, variërende van zware met wapens tot simpele vuistslag. Een paar bedreigingszaken. Nooit diefstal of fraude of verkrachting/aanranding of drugsdelicten of zo. Das niet mijn stijl.quote:
Dat is niet best. Al ben ik zelf geen haar beter.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:06 schreef Hdero het volgende:
[..]
Meestal mishandelingen, variërende van zware met wapens tot simpele vuistslag. Een paar bedreigingszaken. Nooit diefstal of fraude of verkrachting/aanranding of drugsdelicten of zo. Das niet mijn stijl.
Dat is niet klacht-waardig aangezien je terecht bent gearresteerd.quote:
Ga je me nog antwoord geven?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:09 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat is niet klacht-waardig aangezien je terecht bent gearresteerd.
Heb er verder geen last behalve dat ik een flink strafblad heb wat werken sowieso onmogeliijk maakt, en moest een paar keer noodgedwongen aan de psychische medicatie. Ook is mijn rechterpols mogelijk permanent beschadigd door een misdadige agent die mijn hand onnatuurlijk omboog in de boeien.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:08 schreef DKS het volgende:
[..]
Dat is niet best. Al ben ik zelf geen haar beter.
Misschien eens wat minder mannen in elkaar rammen? Of wat minder problemen van iets maken? Zoals ik je "ken" heb jij een extreem kort lontje, word je om het minste of geringste boos en sla je erop los. Dan snap ik dat je de tel niet meer kan bijhouden qua arrestaties.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:57 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik vergeleek het mij, ben niet trots op mijn arrestaties eh wel sommige misdrijven.
Dan ben je wel echt slechtquote:
Omdat je handen voor had gedaan ipv van ze netjes op je rug laten zitten?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:12 schreef Hdero het volgende:
[..]
Heb er verder geen last behalve dat ik een flink strafblad heb wat werken sowieso onmogeliijk maakt, en moest een paar keer noodgedwongen aan de psychische medicatie. Ook is mijn rechterpols mogelijk permanent beschadigd door een misdadige agent die mijn hand onnatuurlijk omboog in de boeien.
Nee ik was al in de boeien op mijn rug en toen pakte hij mijn rechterhand vast en boog die helemaal naar boven om en hield hij minutenlang zo toen we aan het lopen waren. Ik schreeuwde het van de pijn. Politiebrutaliteit.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:15 schreef DKS het volgende:
[..]
Omdat je handen voor had gedaan ipv van ze netjes op je rug laten zitten?
Tja zo zijn ze.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee ik was al in de boeien op mijn rug en toen pakte hij mijn rechterhand vast en boog die helemaal naar boven om en hield hij minutenlang zo toen we aan het lopen waren. Ik schreeuwde het van de pijn. Politiebrutaliteit.
terecht ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee ik was al in de boeien op mijn rug en toen pakte hij mijn rechterhand vast en boog die helemaal naar boven om en hield hij minutenlang zo toen we aan het lopen waren. Ik schreeuwde het van de pijn. Politiebrutaliteit.
Een andere keer was hetzelfde aan mijn linkerhand geebeurd.![]()
?????quote:
Omdat het best lastig is om aangehouden te worden, dood is een stuk makkelijker. Moet je wel heel wat gefaalde achtervolgingen hebben, of laat je je soms graag pakken (quote:
Het zal, ik speel online en daar kun je niet gearresteerd worden....quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:29 schreef leeell het volgende:
[..]
Omdat het best lastig is om aangehouden te worden, dood is een stuk makkelijker. Moet je wel heel wat gefaalde achtervolgingen hebben, of laat je je soms graag pakken ()
Alleen als je echt vervelend bent. Ik zie TS niet als een man die vrijwillig, zonder gedoe met ze meegaat. Dan moeten ze harder optreden ja. Als je dan net als TS gaat janken als een mietje bewijst dat ze gelijk hebben. Puur aanstelleritis. Met normale medewerking zul je echt niet zo behandeld worden als TS.quote:
Klopt, je moet je niet verzetten, dan maak je het erger voor jezelfquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:38 schreef Krollie het volgende:
[..]
Alleen als je echt vervelend bent. Ik zie TS niet als een man die vrijwillig, zonder gedoe met ze meegaat. Dan moeten ze harder optreden ja. Als je dan net als TS gaat janken als een mietje bewijst dat ze gelijk hebben. Puur aanstelleritis. Met normale medewerking zul je echt niet zo behandeld worden als TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |