Wat is jellen?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
2 keer.
1 keer belletje jellen
En een keer voor drugsdealen.
Ga verder met drugs dealen ofzo.quote:
Ik ook man! Ben er niet echt trots opquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan maar braaf, ik zou willen dat het aantal nog lager lag.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:57 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik vergeleek het mij, ben niet trots op mijn arrestaties eh wel sommige misdrijven.
Meestal mishandelingen, variërende van zware met wapens tot simpele vuistslag. Een paar bedreigingszaken. Nooit diefstal of fraude of verkrachting/aanranding of drugsdelicten of zo. Das niet mijn stijl.quote:
Dat is niet best. Al ben ik zelf geen haar beter.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:06 schreef Hdero het volgende:
[..]
Meestal mishandelingen, variërende van zware met wapens tot simpele vuistslag. Een paar bedreigingszaken. Nooit diefstal of fraude of verkrachting/aanranding of drugsdelicten of zo. Das niet mijn stijl.
Dat is niet klacht-waardig aangezien je terecht bent gearresteerd.quote:
Ga je me nog antwoord geven?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:09 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat is niet klacht-waardig aangezien je terecht bent gearresteerd.
Heb er verder geen last behalve dat ik een flink strafblad heb wat werken sowieso onmogeliijk maakt, en moest een paar keer noodgedwongen aan de psychische medicatie. Ook is mijn rechterpols mogelijk permanent beschadigd door een misdadige agent die mijn hand onnatuurlijk omboog in de boeien.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:08 schreef DKS het volgende:
[..]
Dat is niet best. Al ben ik zelf geen haar beter.
Misschien eens wat minder mannen in elkaar rammen? Of wat minder problemen van iets maken? Zoals ik je "ken" heb jij een extreem kort lontje, word je om het minste of geringste boos en sla je erop los. Dan snap ik dat je de tel niet meer kan bijhouden qua arrestaties.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:57 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik vergeleek het mij, ben niet trots op mijn arrestaties eh wel sommige misdrijven.
Dan ben je wel echt slechtquote:
Omdat je handen voor had gedaan ipv van ze netjes op je rug laten zitten?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:12 schreef Hdero het volgende:
[..]
Heb er verder geen last behalve dat ik een flink strafblad heb wat werken sowieso onmogeliijk maakt, en moest een paar keer noodgedwongen aan de psychische medicatie. Ook is mijn rechterpols mogelijk permanent beschadigd door een misdadige agent die mijn hand onnatuurlijk omboog in de boeien.
Nee ik was al in de boeien op mijn rug en toen pakte hij mijn rechterhand vast en boog die helemaal naar boven om en hield hij minutenlang zo toen we aan het lopen waren. Ik schreeuwde het van de pijn. Politiebrutaliteit.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:15 schreef DKS het volgende:
[..]
Omdat je handen voor had gedaan ipv van ze netjes op je rug laten zitten?
Tja zo zijn ze.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee ik was al in de boeien op mijn rug en toen pakte hij mijn rechterhand vast en boog die helemaal naar boven om en hield hij minutenlang zo toen we aan het lopen waren. Ik schreeuwde het van de pijn. Politiebrutaliteit.
terecht ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee ik was al in de boeien op mijn rug en toen pakte hij mijn rechterhand vast en boog die helemaal naar boven om en hield hij minutenlang zo toen we aan het lopen waren. Ik schreeuwde het van de pijn. Politiebrutaliteit.
Een andere keer was hetzelfde aan mijn linkerhand geebeurd.![]()
?????quote:
Omdat het best lastig is om aangehouden te worden, dood is een stuk makkelijker. Moet je wel heel wat gefaalde achtervolgingen hebben, of laat je je soms graag pakken (quote:
Het zal, ik speel online en daar kun je niet gearresteerd worden....quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:29 schreef leeell het volgende:
[..]
Omdat het best lastig is om aangehouden te worden, dood is een stuk makkelijker. Moet je wel heel wat gefaalde achtervolgingen hebben, of laat je je soms graag pakken ()
Alleen als je echt vervelend bent. Ik zie TS niet als een man die vrijwillig, zonder gedoe met ze meegaat. Dan moeten ze harder optreden ja. Als je dan net als TS gaat janken als een mietje bewijst dat ze gelijk hebben. Puur aanstelleritis. Met normale medewerking zul je echt niet zo behandeld worden als TS.quote:
Klopt, je moet je niet verzetten, dan maak je het erger voor jezelfquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:38 schreef Krollie het volgende:
[..]
Alleen als je echt vervelend bent. Ik zie TS niet als een man die vrijwillig, zonder gedoe met ze meegaat. Dan moeten ze harder optreden ja. Als je dan net als TS gaat janken als een mietje bewijst dat ze gelijk hebben. Puur aanstelleritis. Met normale medewerking zul je echt niet zo behandeld worden als TS.
Man, jij bent een west vlaming..... Enige wat je illegaal kan doen daar is een koe melken zonder vergunningquote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echte criminelen laten zich nooit pakken
Ik ben 0 keer gepakt geweest.
Nee niet echt, weinig spannend aan, zeker als je weinig zelfbeheersing hebt lopen dingen vaak mis. En dat helpt je als persoon 0,0 vooruit.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:19 schreef Rekkie het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend om vanuit je zolderkamer je stoer voor te doen op het enge grote internet en dan ook nog op zo'n spannend forum als FOK!?
Jottum zeg, net doen alsof je heel vaak ben gepakt door de politie terwijl je nog denkt dat ze er zo bij lopen:
[ afbeelding ]
Precies. Ik vroeg er ook niet om om gearresteerd te worden. Dan komen er veel stres en kosten bij, zoals advocaat, schadevergoediing, reiskosten (als je in een andere plaats woont) etc.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:06 schreef DKS het volgende:
[..]
Nee niet echt, weinig spannend aan, zeker als je weinig zelfbeheersing hebt lopen dingen vaak mis. En dat helpt je als persoon 0,0 vooruit.
Ik wou dat ik gewoon normaal was en een normaal leven had.
Niet dit iig.
Als je niet trots bent op je arrestaties, waarom open je dan een topic erover, waarna je erover opschept?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:57 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je hebt het topic niet begrepen,aar je bent ook niet verplicht om te reageren. Ergo is uitleg aan jou ook overbodig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:52 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Als je niet trots bent op je arrestaties, waarom open je dan een topic erover, waarna je erover opschept?
Kijk, een klootzak eerste klasse.quote:Op woensdag 31 mei 2017 02:53 schreef Geralt het volgende:
1x en dat was voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar lichamelijk letsel ten gevolge".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan het nou moeilijk zijn om niet gearresteerd te worden?quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:04 schreef Hdero het volgende:
[..]
Leef je op Mars of zo, dat zou voor mij gelijk zijn aan het als een Sint leven.![]()
![]()
Ik snap dat als je een slechte beroepscrimineel bent je vaak jaren of zelfs je hele leven in de gevangenis moet blijven.quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:04 schreef Hdero het volgende:
[..]
Leef je op Mars of zo, dat zou voor mij gelijk zijn aan het als een Sint leven.![]()
Sjit happens, soms gaat iemand je beledigen of bedreigen dan wil je ze in het gezicht slaan snap je? En als je het doet rent die ander huilend weg en belt de politie en ergo, aanklacht en afgevoerd naar de politiecel. Is mij vaker gebeurd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hoe kan het nou moeilijk zijn om niet gearresteerd te worden?
Maar moet wel erbij zeggen, *anders ben ik stoerdat ik zelf ook vaak genoeg helemaal in elkaar ben geslagen.
You win some, you lose some.
Maar wat jij schijnt te zeggen is dat je zelfs nooit aan een gevecht hebt deelgenomen.Dus hoe leef je zo? Mij lukt het niet namelijk.
![]()
Gewoon in de boeien afgevoerd dus. We kennen elkaar allemaal toch niet. Dus ben niet schuw en verklap maar.quote:![]()
Dat de pliesie JOU oppakte terwijl je bijna dood ging.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:49 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
2x. één keer voor flessen jatten (statiegeld) en aan de voorkant weer inleveren, met een paar vriendjes, toen we 11 waren of zo. En een keer voor met een paar vrienden het treinspoor oversteken tijdesn koninginnedag in EHV, trippend en wel.
Best lastig als je trippende bent op zo'n moment.Ik heb wel eens aan een gevecht deelgenomen, maar er is nooit een agent bij gekomen. Ik kom sowieso bijna nooit politie agenten tegen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:10 schreef Hdero het volgende:
[..]
Sjit happens, soms gaat iemand je beledigen of bedreigen dan wil je ze in het gezicht slaan snap je? En als je het doet rent die ander huilend weg en belt de politie en ergo, aanklacht en afgevoerd naar de politiecel. Is mij vaker gebeurd.
Maar moet wel erbij zeggen, *anders ben ik stoerdat ik zelf ook vaak genoeg helemaal in elkaar ben geslagen.
You win some, you lose some.
Maar wat jij schijnt te zeggen is dat je zelfs nooit aan een gevecht hebt deelgenomen.Dus hoe leef je zo? Mij lukt het niet namelijk.
Ik wist überhaupt niet dat je de politie mag bellen als je geslagen wordt. Ik dacht dat het voor dringende levensbedreigende situaties was.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2017 03:13:46 ]![]()
Dan ligt dat eerder aan jouw mazzel dan aan jouw gedrag. Ja toch? Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:12 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat de pliesie JOU oppakte terwijl je bijna dood ging.
[..]
Ik heb wel eens aan een gevecht deelgenomen, maar er is nooit een agent bij gekomen. Ik kom sowieso bijna nooit politie agenten tegen.
Ik wist überhaupt niet dat je de politie mag bellen als je geslagen wordt. Ik dacht dat het voor dringende levensbedreigende situaties was.![]()
Sommige mensen bellen de politie voor alles. Ook al als je ze boos aankijkt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:12 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat de pliesie JOU oppakte terwijl je bijna dood ging.
[..]
Ik heb wel eens aan een gevecht deelgenomen, maar er is nooit een agent bij gekomen. Ik kom sowieso bijna nooit politie agenten tegen.
Ik wist überhaupt niet dat je de politie mag bellen als je geslagen wordt. Ik dacht dat het voor dringende levensbedreigende situaties was.Het helpt niet dat de politie ook vaak langs komt.
*mompelt iets over politiestaat![]()
Ik zal gelijk de politie bellen als jij perongeluk met je arm tegen mijn schouder aan komtquote:Op woensdag 31 mei 2017 03:16 schreef Hdero het volgende:
[..]
Sommige mensen bellen de politie voor alles. Ook al als je ze boos aankijkt.Het helpt niet dat de politie ook vaak langs komt.
*mompelt iets over politiestaat
Dat is toch seksuele intimidatie? Ik voel me daar niet zo prettig bij.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2017 03:17:18 ]![]()
Was nooit thuis dan, ging me meestal zelf maar melden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:12 schreef Hdero het volgende:
[..]
Gewoon in de boeien afgevoerd dus. We kennen elkaar allemaal toch niet. Dus ben niet schuw en verklap maar.![]()
Dit is vast een cynische opmerking die verband houdt met een van mijn vroegere topics.quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zal gelijk de politie bellen als jij perongeluk met je arm tegen mijn schouder aan komt
Dat is toch seksuele intimidatie? Ik voel me daar niet zo prettig bij.![]()
![]()
Slim inderdaad. Als de politie naar jou op zoek is, en ze weten waar je wooont dan kun je beter niet terugkeren.quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was nooit thuis dan, ging me meestal zelf maar melden.![]()
Ik heb je vroegere topics niet eens gelezen, maar ja. Het is meer een cynische reactie gericht op de feministische onzin hier. Alles is zogenaamd seksueel misbruik/intimidatie of misogyniequote:Op woensdag 31 mei 2017 03:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dit is vast een cynische opmerking die verband houdt met een van mijn vroegere topics.
Ik had ook ergens gelezen dat een dokter een paar vrouwen had "misbruikt" omdat hij hun hartslag controleerde en per ongeluk aan hun tieten zat. En dat een vrouw werd "misbruikt" door een politie agent omdat hij haar fouilleerde en haar borstzak controleerde. En als je zegt dat een meid op Facebook sexy is dan komt er meteen een boze man die zegt dat ik die reactie moet verwijderen als ik niet gemeld wil worden aan de administrator voor seksuele intimidatie. Gekker moet het niet worden, maar blijkbaar kan dat wel.
"Milk is racist and a sign of white supremacy, because most people in the world are lactose intolerant." I'm done.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2017 03:34:46 ]![]()
Verklaring afleggen: Mijn naam is haas, weet van niets en je kan weer gaan.quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:23 schreef Hdero het volgende:
[..]
Slim inderdaad. Als de politie naar jou op zoek is, en ze weten waar je wooont dan kun je beter niet terugkeren.
Rechtszaken keer of 5 zoiets. Elke keer voorwaardelijk en wat boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |