quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:05 schreef Krisvc het volgende:
Nog een baby en je staat zelfs in de top 10 ldg
Wat niet? De top 10 of de op handen zijnde bevalling of...?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]oh my, ik kan het nog niet aan hoor!
Klopt, maar dat verwacht ik niet bij de snackbar hierquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Milkshake mag toch gewoon, als het apparaat maar vaak zat gebruikt wordt en schoongemaakt (McDonald's of zo)?
En spiegelei eet ik ook gewoon...
Man mag mij in de kraamweek wel verblijden met een broodje if salade carpaccio
WupWup is het hier speciaal komen melden toen milkshakes voortaan wel mochten!quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:48 schreef Skittles het volgende:
Milkshakes![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het enige dat ik echt mis als m'n vriend gelukszalig aan zijn milkshake slurptgelukkig is dat niet zo vaak, maar toch
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
WupWup is het hier speciaal komen melden toen milkshakes voortaan wel mochten!Net voor jouw huidige zwangerschap denk ik. Je hebt wat in te halen dus.
Ging dat niet over softijs?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
WupWup is het hier speciaal komen melden toen milkshakes voortaan wel mochten!Net voor jouw huidige zwangerschap denk ik. Je hebt wat in te halen dus.
Nou ga ik twijfelenquote:
Ja ook net gevonden.quote:
Oh, het helpt zeker wel om mijn waardes stabieler te houden! Had dus alleen gehoopt dat die stabielere waardes zouden leiden tot een wat meer gemiddeld geschat gewicht. En niet omdat p99 nou per definitie slecht is, maar wel omdat het hier waarschijnlijk dus een wat minder gezonde oorzaak heeft.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:09 schreef twist02 het volgende:
Sara: maar als je waardes goed zijn, helpt het dieet toch wel degelijk of werkt het zo niet?
Is dat P99 dan echt per definitie al zorgelijk? Want iemand moet P99 kindjes krijgen, toch?
De vorige keer gaf ze aan dat ze nooit mocht zeggen dat het niet zou gebeuren, maar dat ik er maar niet van uit moest gaan dat het bij mij zou veranderen. Daar heb ik me dus ook al die tijd bij neergelegd/op ingesteld.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:09 schreef twist02 het volgende:
Nolita, spannend wat de gyn te zeggen heeft over de placenta! Is er nog een kansje dat die wat verder opgeschoven is nu, of niet?
De top 10, het gaat ineens zo snel allemaalquote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:03 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Wat niet? De top 10 of de op handen zijnde bevalling of...?
Come to the dark side, we have Netflix...quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
De top 10, het gaat ineens zo snel allemaalben nog niet toe aan de walvismodus terwijl ik er al bijna ben. Klinkt misschien raar dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |