Pics van je vriendin.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed, mijn schoonfamilie komt uit Piemonte.
De Piemontese keukenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed, mijn schoonfamilie komt uit Piemonte.
Sierdgodquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie is de commentator?
Vind hem nig niet echt boeiend.
voor wie ga jij juichen kapoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Italianen vinden pizza proletenvoer.
Soort poor man's Roelfs.Ik verdenk 'm van "en de goal"-zeggen...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie is de commentator?
Vind hem nig niet echt boeiend.
Bedankt, Hansquote:
5-seconden regel alles.quote:
Heeft die vent dit seizoen niet zitten kijken ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Kieft ging er al vanuit dat Juve 'Italiaans' zou spelen.
Timmy Simons speelde ook altijd PSVquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef Bugno het volgende:
Waarom speelt die Casemiro alles bij Real eigenlijk? Parodie op een topvoetballer
Goede speler, alleen heeft ie wat debiele trekjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef Bugno het volgende:
Waarom speelt die Casemiro alles bij Real eigenlijk? Parodie op een topvoetballer
SLOT OP DE DEURquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef Bugno het volgende:
Verdient elke wedstrjd rood en krijgt het nooit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:52 schreef Bugno het volgende:
Eens. Walgelijke galbak (eigenlijk net Busquets, maar die kan voetballen)quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:55 schreef Klummie het volgende:
[..]
Verdient elke wedstrjd rood en krijgt het nooit.
De voetballiefhebbers weten het toch wel te vinden mag ik verwachtenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:55 schreef RipCity het volgende:
Het feit dat CL op Veronica is geeft 't ook veel minder uitstraling he vinden jullie niet. Denk dat veel mensen daardoor niet eens weten dat het gaande is.
Commentaar loopt iets voor jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat het commentaar niet synchroon loopt met de beelden?
Inddquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De voetballiefhebbers weten het toch wel te vinden mag ik verwachten
Te hoog Curry en van Inkel gehalte, da's leuk als je 15 bent. Kom erbij!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:55 schreef RipCity het volgende:
Het feit dat CL op Veronica is geeft 't ook veel minder uitstraling he vinden jullie niet. Denk dat veel mensen daardoor niet eens weten dat het gaande is.
Yup, heel vervelend.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat het commentaar niet synchroon loopt met de beelden?
Met dien verstande dat Makelele een klasse of 16 beter wasquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Casemiro is een soort nieuwe Makelele die speelde in dienst van Zidane.
Viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
wie?quote:
Vreemd dat ze het niet op SBS6 uitzenden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:55 schreef RipCity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |