quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben de winnaars (en andere deelnemers) ook regelmatig kwijt. Ik weet ook nog dat er een keertje zo'n blonde halve Amerikaanse was die ik erg goed vond. Geen idee welk jaar dat was.
Jennifer? Seizoen 4?quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben de winnaars (en andere deelnemers) ook regelmatig kwijt. Ik weet ook nog dat er een keertje zo'n blonde halve Amerikaanse was die ik erg goed vond. Geen idee welk jaar dat was.
Pleun heeft prima eigen contacten. Laat die maar schuiven. Anouk schreef laatst een single voor haar (al vond ik die niet zo), ze deed mee met Waylons concerten, stond afgelopen weekend in de Arena met Toppers en Jan Smit, plenty songfestivalcontacten dus. Die heeft Maan echt nergens voor nodig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
even een feitje Maan is dus wel fan van Pleun, misschien kan Maantje haar connecties ook gebruiken voor Pleunie
Zou kunnen. Ze speelde ook piano, en volgend mij deed ze een keer een prachtige versie van o.a. Fix You.quote:
Die grote/lange dame?quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ze speelde ook piano, en volgend mij deed ze een keer een prachtige versie van o.a. Fix You.
Ja zij.quote:
ja maar het is toch gewoon mooi dat Maan fan van haar is, voice winnaars onder elkaarquote:Op woensdag 31 mei 2017 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Pleun heeft prima eigen contacten. Laat die maar schuiven. Anouk schreef laatst een single voor haar (al vond ik die niet zo), ze deed mee met Waylons concerten, stond afgelopen weekend in de Arena met Toppers en Jan Smit, plenty songfestivalcontacten dus. Die heeft Maan echt nergens voor nodig.
Van mij hoeft ze echt niet naar esf maar sowieso heeft ze Maan echt niet nodig. Als ze naar het ESF zou willen heeft ze dat vast dit weekend in Jan z'n oor gefluisterd.
Zij doet me echt hieraan denken:quote:
-ik vond het vreselijk dat ze gingen, ik heb niets met hun muziek en Harmony.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja en toen ze in de finale stonden was dat compleet omgeslagen. Hypocrisie ten top.
Oh wat leuk om te horen, zij komt er wel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje Blanche stem in het laag maar dan beter en veel meer volume, ook in het hoog. En ze heeft een (vind ik) zeer zekere uitstraling. Geen bang vogeltje.
(Twee van mn collega's waren afgelopen weekend bij de Toppers en die dachten de eerste 20 minuten 'wat een kutgeluid, niemand komt boven het orkest uit'. En toen kwam Pleun. En toen bleek het niet per se aan het geluid te liggen want zij zong het hele orkest weg![]()
)
Die vond ik ook goed en een mooie uitstraling. Was ook mijn favoriet.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou de seizoenen amper nog uit elkaar. Sandra van Nieuwland was en blijft m'n all time favoriet, en dat zie ik niet snel meer veranderen.
gewoon geen voice meisje dit jaar, misschien Martin Garrix met Sharon Adel, zou ook een verrassende interessante combi kunnen zijnquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:20 schreef ato het volgende:
[..]
Oh wat leuk om te horen, zij komt er wel.
Was ook mijn favoriet (oh ja dat wisten wij niet😄)
Ik ben niet voor de lieve Voice meisjes.
Maar als het echt moet dan Pleun maar.
Maar Sharon Adel van Within Temptation schrijf het liedje.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
voor volgend elk jaar hebben we gewoon ervaring nodig
ook goed hoorquote:
Ik heb ook liever geen Voice meisje maar je kunt niet zo definitief zeggen (vind ik) dat we dan zeker kansloos zouden zijn. Blanche werd vierde, ook een recent Voice meisje. Salvador won (oke zijn Voice avontuur was al lang geleden). Maar bij voorbaat kansloos vind ik niet, ligt volledig aan het lied en aan of diegene de druk aankan.quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon geen voice meisje dit jaar, misschien Martin Garrix met Sharon Adel, zou ook een verrassende interessante combi kunnen zijn
Pleunie moet eerst ervaring opdoen net zoals Maan, die moet ook nog heel wat ervaring blijven opdoen
als we bv Maan of Pleun nu sturen is het gewoon kansloos voor ons, als ze wat meer ervaring hebben, en dan met een heel goed professioneel team erachter qua songwriters/producers
dan zou het best wel iets kunnen worden
voor volgend jaar hebben we gewoon ervaring nodig
In before 'ja maar haar vader is rijk en daar kan ze niks aan doen'.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:33 schreef Nexum het volgende:
Dat Maan zoveel haatreacties over d'r heen krijgt, daar kan ze niks aandoen, tis gewoon hoe ze overkomt op mensen.
Zelfde als wat mensen hebben met OG3NE, veel mensen vinden ze veel te fake en gemaakt, dat heb ik heel erg met Maan. Alles aan haar oogt veel te Assepoester mijn leven is zo geweldig achtig, en daar hou ik niet van.
Waarom zou je iemand haten om dat d'r vader geld heeft...quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
In before 'ja maar haar vader is rijk en daar kan ze niks aan doen'.
Jaloezie kent soms geen grenzen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:37 schreef Nexum het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand haten om dat d'r vader geld heeft...
Dat vind ik dan weer nergens op slaan. Je kan iemand niet mogen omdat hij of zij niet goed op je overkomt, maar haten omdat geld???? Domste reden ever. Tenzij diegene z'n geld niet goed gebruikt, zie ik geen reden om diegene niet te mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |