abonnement Unibet Coolblue
pi_171346889
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:34 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik ben de winnaars (en andere deelnemers) ook regelmatig kwijt. Ik weet ook nog dat er een keertje zo'n blonde halve Amerikaanse was die ik erg goed vond. Geen idee welk jaar dat was.
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:34 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik ben de winnaars (en andere deelnemers) ook regelmatig kwijt. Ik weet ook nog dat er een keertje zo'n blonde halve Amerikaanse was die ik erg goed vond. Geen idee welk jaar dat was.
Jennifer? Seizoen 4?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 mei 2017 @ 13:36:41 #202
163650 Greys
pi_171346929
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:27 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

even een feitje Maan is dus wel fan van Pleun, misschien kan Maantje haar connecties ook gebruiken voor Pleunie

:D
Pleun heeft prima eigen contacten. Laat die maar schuiven. Anouk schreef laatst een single voor haar (al vond ik die niet zo), ze deed mee met Waylons concerten, stond afgelopen weekend in de Arena met Toppers en Jan Smit, plenty songfestivalcontacten dus. Die heeft Maan echt nergens voor nodig.

Van mij hoeft ze echt niet naar esf maar sowieso heeft ze Maan echt niet nodig. Als ze naar het ESF zou willen heeft ze dat vast dit weekend in Jan z'n oor gefluisterd. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 13:37:27 #203
375570 crew  Cyan9
pi_171346947
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:34 schreef Nexum het volgende:

[..]

[..]

Jennifer? Seizoen 4?
Zou kunnen. Ze speelde ook piano, en volgend mij deed ze een keer een prachtige versie van o.a. Fix You. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 mei 2017 @ 13:37:42 #204
163650 Greys
pi_171346953
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:34 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik ben de winnaars (en andere deelnemers) ook regelmatig kwijt. Ik weet ook nog dat er een keertje zo'n blonde halve Amerikaanse was die ik erg goed vond. Geen idee welk jaar dat was.
Die grote/lange dame?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171346961
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:37 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ze speelde ook piano, en volgend mij deed ze een keer een prachtige versie van o.a. Fix You. :)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 mei 2017 @ 13:38:23 #206
163650 Greys
pi_171346972
Oh jij hebt het over John Ewbank z'n zusje idd. Jennifer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 mei 2017 @ 13:38:41 #207
163650 Greys
pi_171346980
Oh _O-
Toch niet. Sorry.

Ik dacht dat je deze bedoelde. Blond, piano, Amerikaans klinkende naam. :D En ook Jennifer. Wat zijn er veel blonde pianoJennifers.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171347039
DO YOU FEEL MY HEAT
ON YOUR SKIN
TAKE OFF YOUR CLOOOOOOOOOOOTHES
BLOW OUT THE FIIIIIIIIIIIIIRE
DONT ASK ME WHY DONT ASK ME WHY DONT ASK ME WHYYYYYYYYYYYYYY
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_171347208
Die blind auditions zijn wel leuk, maar elke keer stort het tijdens de liveshows in elkaar en valt het niveau 9 van de 10 keer tegen. Bij de eerder opgenomen beelden worden de schoonheidsfoutjes netjes weggewerkt.
En steeds dat top 40/Skyradio repertoire dat in de finales gezongen wordt :') Wat dat betreft vond ik de Beste Singer Songwriter knapper, eigen werk, eigen teksten, intiemer podium, en meteen een start om je eigen fan-baseje op te bouwen.
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 13:54:55 #210
375570 crew  Cyan9
pi_171347342
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 31 mei 2017 @ 14:36:55 #211
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171348345
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Pleun heeft prima eigen contacten. Laat die maar schuiven. Anouk schreef laatst een single voor haar (al vond ik die niet zo), ze deed mee met Waylons concerten, stond afgelopen weekend in de Arena met Toppers en Jan Smit, plenty songfestivalcontacten dus. Die heeft Maan echt nergens voor nodig.

Van mij hoeft ze echt niet naar esf maar sowieso heeft ze Maan echt niet nodig. Als ze naar het ESF zou willen heeft ze dat vast dit weekend in Jan z'n oor gefluisterd. :+
ja maar het is toch gewoon mooi dat Maan fan van haar is, voice winnaars onder elkaar :D

Pleun moet volgend jaar gewoon nog niet naar het songfestival, te weinig ervaring in de muziekwereld en Maan ook niet

maar echt top dat jij dit allemaal weet van Pleun O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 31 mei 2017 @ 14:41:35 #212
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_171348487
quote:
Zij doet me echt hieraan denken:

Ik geloof dat dat de halve finales niet doorkwam, geen idee waarom ook alweer
  † In Memoriam † woensdag 31 mei 2017 @ 22:15:54 #213
368283 ato
pi_171361781
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja en toen ze in de finale stonden was dat compleet omgeslagen. Hypocrisie ten top.
-ik vond het vreselijk dat ze gingen, ik heb niets met hun muziek en Harmony.
-ik gaf ze toch nog wel een kans, want wie weet komen zij toch met een goed lied en verassen zij mij.
-Toen het liedje bekend werd gemaakt, had ik niet zo iets van WoW maar was ook niet superslecht.
-Live vond ik nummer beter overkomen dan op de plaat.
-Toen ik hoorde dat zij een superplan hadden en super act was ik toch om
- Ik werd enthousiast door dat zij tijdens de rehearsals opgehemeld werden en stegen in de odds.
-Maar wat viel het mij tegen toen ik de act zag op tv in de tweede halve finale, het verbaasde mij dat het nog doorging. Act was amateuristisch, donker, te ver weg met camerashots of wel het was niets.
Live zongen zij goed.
-Finale vond ik het iets beter over komen doordat zij het emotioneel brachten.
Maar nee vond het toch tegenvallen.

Douwe Bob vond ik een stuk beter.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 31 mei 2017 @ 22:20:21 #214
368283 ato
pi_171361910
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Beetje Blanche stem in het laag maar dan beter en veel meer volume, ook in het hoog. En ze heeft een (vind ik) zeer zekere uitstraling. Geen bang vogeltje.

(Twee van mn collega's waren afgelopen weekend bij de Toppers en die dachten de eerste 20 minuten 'wat een kutgeluid, niemand komt boven het orkest uit'. En toen kwam Pleun. En toen bleek het niet per se aan het geluid te liggen want zij zong het hele orkest weg _O- _O- )
Oh wat leuk om te horen, zij komt er wel.
Was ook mijn favoriet (oh ja dat wisten wij niet😄)

Ik ben niet voor de lieve Voice meisjes.
Maar als het echt moet dan Pleun maar.
Maar Sharon Adel van Within Temptation schrijf het liedje.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 31 mei 2017 @ 22:21:55 #215
368283 ato
pi_171361954
quote:
11s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:29 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik hou de seizoenen amper nog uit elkaar. Sandra van Nieuwland was en blijft m'n all time favoriet, en dat zie ik niet snel meer veranderen.
Die vond ik ook goed en een mooie uitstraling. Was ook mijn favoriet.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:29:18 #216
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171368790
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:20 schreef ato het volgende:

[..]

Oh wat leuk om te horen, zij komt er wel.
Was ook mijn favoriet (oh ja dat wisten wij niet😄)

Ik ben niet voor de lieve Voice meisjes.
Maar als het echt moet dan Pleun maar.
Maar Sharon Adel van Within Temptation schrijf het liedje.
gewoon geen voice meisje dit jaar, misschien Martin Garrix met Sharon Adel, zou ook een verrassende interessante combi kunnen zijn

Pleunie moet eerst ervaring opdoen net zoals Maan, die moet ook nog heel wat ervaring blijven opdoen

als we bv Maan of Pleun nu sturen is het gewoon kansloos voor ons, als ze wat meer ervaring hebben, en dan met een heel goed professioneel team erachter qua songwriters/producers

dan zou het best wel iets kunnen worden

voor volgend jaar hebben we gewoon ervaring nodig :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_171368888
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:29 schreef TheVoice4ever het volgende:


voor volgend elk jaar hebben we gewoon ervaring nodig :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:36:12 #218
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171368912
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

ook goed hoor :D

ik wil gewoon dat ik trots op ons landje kan zijn
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 juni 2017 @ 10:18:43 #219
163650 Greys
pi_171369641
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:29 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

gewoon geen voice meisje dit jaar, misschien Martin Garrix met Sharon Adel, zou ook een verrassende interessante combi kunnen zijn

Pleunie moet eerst ervaring opdoen net zoals Maan, die moet ook nog heel wat ervaring blijven opdoen

als we bv Maan of Pleun nu sturen is het gewoon kansloos voor ons, als ze wat meer ervaring hebben, en dan met een heel goed professioneel team erachter qua songwriters/producers

dan zou het best wel iets kunnen worden

voor volgend jaar hebben we gewoon ervaring nodig :)
Ik heb ook liever geen Voice meisje maar je kunt niet zo definitief zeggen (vind ik) dat we dan zeker kansloos zouden zijn. Blanche werd vierde, ook een recent Voice meisje. Salvador won (oke zijn Voice avontuur was al lang geleden). Maar bij voorbaat kansloos vind ik niet, ligt volledig aan het lied en aan of diegene de druk aankan.

Nogmaals, ik heb ook echt liever iemand die eigen nummers schrijft en met meer ervaring, maar 'kansloos' zou ik zelf niet bij voorbaat durven claimen. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:24:49 #220
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171369738
dat mag jij vinden hoor, en misschien roep ik dingen veels te snel

ik ben Maan fan maar alleen als ze echt een top liedje heeft dan zou ik zeggen ja dat is misschien wel iets, maar ik wil gewoon niet dat ze afgaat, ik heb liever dat ze dan het gewoon rustig opbouwt

hetzelfde geldt voor Pleun :)

maar ik snap zelf ook niet hoe sommige mensen op social media of YouTube zulke lelijke dingen kunnen zeggen over Maan, en ik hoop niet dat Pleun ook van die lelijke haatberichten krijgt, want ik vind haar toch al onzeker :'(

Maan is zeker niet perfect, in dat dance genre vind ik haar vaak een beetje pitchy live, daarom vind ik haar in de ballads en nederlandstalig echt 100x beter

Pleun vond ik tijdens the voice, met writings on the wall echt Pleun en niet adele namaak, dus Pleunie moet echt liedjes uitbrengen waarin ze zichzelf kan laten horen en niet als de nederlandse adele wordt gezien
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 juni 2017 @ 10:33:01 #221
163650 Greys
pi_171369907
Ik heb het een tijdje geleden ook al tegen je gezegd, IEDEREEN krijgt lelijke dingen op YouTube en social media over zich heen. Waylon, Pleun, de Dalai Lama, de Paus, Bono, Salvador, Og3ne, de teckel van de tante van de buurvrouw en Maan. Je kunt dat niet tegengaan. Jij hebt zelf ook weleens lelijke dingen hier gezegd over deelnemers, ik ook. Waarom zou Maan dat dan bespaard blijven?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171369923
Dat Maan zoveel haatreacties over d'r heen krijgt, daar kan ze niks aandoen, tis gewoon hoe ze overkomt op mensen.

Zelfde als wat mensen hebben met OG3NE, veel mensen vinden ze veel te fake en gemaakt, dat heb ik heel erg met Maan. Alles aan haar oogt veel te Assepoester mijn leven is zo geweldig achtig, en daar hou ik niet van.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 juni 2017 @ 10:34:56 #223
163650 Greys
pi_171369949
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:33 schreef Nexum het volgende:
Dat Maan zoveel haatreacties over d'r heen krijgt, daar kan ze niks aandoen, tis gewoon hoe ze overkomt op mensen.

Zelfde als wat mensen hebben met OG3NE, veel mensen vinden ze veel te fake en gemaakt, dat heb ik heel erg met Maan. Alles aan haar oogt veel te Assepoester mijn leven is zo geweldig achtig, en daar hou ik niet van.
In before 'ja maar haar vader is rijk en daar kan ze niks aan doen'. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171369984
quote:
12s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:34 schreef Greys het volgende:

[..]

In before 'ja maar haar vader is rijk en daar kan ze niks aan doen'. :+
Waarom zou je iemand haten om dat d'r vader geld heeft...

Dat vind ik dan weer nergens op slaan. Je kan iemand niet mogen omdat hij of zij niet goed op je overkomt, maar haten omdat geld???? Domste reden ever. Tenzij diegene z'n geld niet goed gebruikt, zie ik geen reden om diegene niet te mogen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_171370422
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:37 schreef Nexum het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand haten om dat d'r vader geld heeft...

Dat vind ik dan weer nergens op slaan. Je kan iemand niet mogen omdat hij of zij niet goed op je overkomt, maar haten omdat geld???? Domste reden ever. Tenzij diegene z'n geld niet goed gebruikt, zie ik geen reden om diegene niet te mogen.
Jaloezie kent soms geen grenzen.

En omdat haar vader dingen schijnt te regelen, althans dat lees ik hier steeds, dan is het dat rijke tutje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')