Je hebt toch niet mijn promotiecode gebruikt?quote:Op zondag 28 mei 2017 21:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Oh, terwijl ik mijn nieuwe kussen zat te bestellen dus
Als het morgenmiddag om 1400 uur klaar is is het mij ook goed. Moet ik wel ergens gedurende de nacht stoppen met zuipen, want dan moet ik naar mn werkquote:
Dit is geen F1. Stop whining.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
in de F1 had die neus er al 20 keer opgezeten.
Die sla ik over als je het niet erg vindtquote:Op zondag 28 mei 2017 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh
Zou wel mooi zijn overigens, dan is er maar een uur te overbruggen tot de Coca Cola 600
Dat vind ik niet erg nee.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die sla ik over als je het niet erg vindt
Ben je al wel buiten geweest vandaag met al die sport?quote:Op zondag 28 mei 2017 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh
Zou wel mooi zijn overigens, dan is er maar een uur te overbruggen tot de Coca Cola 600
FOK!kers komen niet buitenquote:Op zondag 28 mei 2017 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je al wel buiten geweest vandaag met al die sport?
Ik heb werkelijk waar geen idee waarom ik op een gemiddelde sportzaterdag- of zondag naar buiten zou moeten. Dus nee.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ehh van 16.15 voetbal tot 16.45 wielrennenquote:Op zondag 28 mei 2017 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vandaag nog in de zon gezeten met BBQ en drone.quote:
Ik heb gewoon nog heerlijk 1,5 uur gewandeldquote:Op zondag 28 mei 2017 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waarom ik op een gemiddelde sportzaterdag- of zondag naar buiten zou moeten. Dus nee.
Vanmiddag tijdens de safety car op Monaco even buiten geweest voor een peuk.quote:
Ik ook niet hoor. Zit ook nog steeds in m'n pyjamaquote:Op zondag 28 mei 2017 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waarom ik op een gemiddelde sportzaterdag- of zondag naar buiten zou moeten. Dus nee.
Gedurfdquote:Op zondag 28 mei 2017 21:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vanmiddag tijdens de safety car op Monaco even buiten geweest voor een peuk.
Kanaanquote:Op zondag 28 mei 2017 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Dik een kwart te gaan nog, wie gaat er winnen? Zeg het maar. Ik ga voor Rossi.
Alonso natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2017 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Alonsoquote:Op zondag 28 mei 2017 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Het is veel te warm voor een pyjama.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Zit ook nog steeds in m'n pyjama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |