Kan nog uren zijnquote:
https://www.youtube.com/channel/UCsFrHgeo1ESWlnc4hISXuIQ/livequote:Op zondag 28 mei 2017 20:04 schreef Droopie het volgende:
mijn ace kanaal is veranderd naar BT volgens mij
quote:Op zondag 28 mei 2017 20:04 schreef Droopie het volgende:
Dan kijken we dezelfde stream.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:04 schreef Droopie het volgende:
Ja Rossi, maar hij won wel.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
was het vorige jaar niet zo dat er in de laatste paar rondes nog een paar zonder brandstof kwamen te zitten?was retespannend toen
Er was toch soort SC en dan zitten er opeens anderen voorin? Rijden ze dan niet netjes achter elkaar op basis van positiesquote:Op zondag 28 mei 2017 20:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Valt wel mee, waren niet echte snelle die voorin zaten.
Niet iedereen ging de pit in.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er was toch soort SC en dan zitten er opeens anderen voorin? Rijden ze dan niet netjes achter elkaar op basis van posities
Rossi won toen uitrollendquote:Op zondag 28 mei 2017 20:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
was het vorige jaar niet zo dat er in de laatste paar rondes nog een paar zonder brandstof kwamen te zitten?was retespannend toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |