https://www.vi.nl/nieuws/(...)sdag-al-eerste-duelsquote:Nu het reguliere Eredivisie-seizoen erop zit, gaat de blik richting de play-offs om Europees voetbal en die om promotie/degradatie. Woensdag al is de eerste ronde in het toetje met als inzet van een ticket voor de voorronde van de Europa League.
FC Utrecht gaat op bezoek bij SC Heerenveen en AZ reist naar Groningen voor een confrontatie tegen de plaatselijke FC. De returns zijn zaterdagavond. De winnaars stromen door naar de finale op donderdag 25 mei en zondag 28 mei. In die eindstrijd staat een ticket voor de voorronde van het Europa League-toernooi op het spel.
En nog fan van Mansfield ookquote:
quote:Op zondag 28 mei 2017 13:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Onze Marokkanen zijn straks uitgeput omdat ze geen water mogen
Jayne?quote:
xdquote:
Zou genot zijn om Mansfield in de League 1 te zien spelenquote:Op zondag 28 mei 2017 13:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook nog ja. Hopelijk volgend seizoen wel de play-offs halen, al die aankopen nu al.
Enige pluspunt van het mislopen van play-offs en promotie, Chesterfield is weer in League 2. Derbytime.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou genot zijn om Mansfield in de League 1 te zien spelen
Stanley Menzo. Wat een flapdrol was dat zeg. Verliest de concurrentiestrijd van Waterreus bij PSV, zegt hij daarna dat Waterreus een racist isquote:Op zondag 28 mei 2017 13:15 schreef Brammess het volgende:
Krul laat los.
Gras is groen.
Negers kunnen niet keepen.
Engelandkenner bij uitstek Joris van de Wier heeft in het verleden nog wel eens wat gave reportages en verhalen over Mansfield (en de rivaliteit met Chesterfield, gedreven door de mijnstakingen) geschreven. Voor als je het interessant vindt:quote:
een stevige bak senseoquote:Op zondag 28 mei 2017 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben er voor dat jij wat drinken voor ons gaat inschenken, Henkie.
Daarom klungelt ie maar wat aan bij Utrecht.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:38 schreef Tagliano het volgende:
In alle vrijheid niet op doel koppen, man man
Zo ongeveer wat de stand doet vermoeden. Had ook 3-0 kunnen zijn bij rust alquote:
Wat een chokeploeg dat AZ danquote:Op zondag 28 mei 2017 13:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo ongeveer wat de stand doet vermoeden. Had ook 3-0 kunnen zijn bij rust al
Tja eigenlijk vind ik dit redelijk normale verhoudingen, eerder dat het donderdag gek was.quote:
Ik heb donderdag niet eens gekeken maar vond dat wel een bijzondere tussenstand ja. Maar goed AZ scoort zo één keer en het is overquote:Op zondag 28 mei 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja eigenlijk vind ik dit redelijk normale verhoudingen, eerder dat het donderdag gek was.
En Weghorst gedraagt zich vandaag als een idioot maar dat hoef ik jou niet uit te leggen
Utrecht krijgt genoeg kansen om er vijf in te tikken vandaag hoorquote:Op zondag 28 mei 2017 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag niet eens gekeken maar vond dat wel een bijzondere tussenstand ja. Maar goed AZ scoort zo één keer en het is over
Ik had er wel al vrede mee dat AZ Europa in zou gaan, die hadden nog wel de poulefase kunnen halen met hun ranking.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht krijgt genoeg kansen om er vijf in te tikken vandaag hoor
Wat is daar dan?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas ga ik toch écht naar RTL Mof zappen.
Volgend jaar Helmond denk ik eerderquote:Op zondag 28 mei 2017 13:43 schreef Joezi het volgende:
Heerlijke redding van Krul, volgend jaar NewCastle?
Van mij mogen ze nu affluiten, F1 begint zo.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:44 schreef Wicky15 het volgende:
Dit mag wel geen verlenging worden want 14:30 moet ik schakelen
Vanaf het begin van het seizoen dan. Want niet te vergeten hebben ze nog een halfjaar met Rochet gespeeld die er zo mogelijk nog minder van kanquote:Op zondag 28 mei 2017 13:44 schreef Tchock het volgende:
Stelling: als AZ in plaats van Krul, Lamprou of Van Leer onder de lat hadden staan waren ze vierde geworden.
Waarom?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:44 schreef Tagliano het volgende:
Weghorst is een van de weinige voetballers die ik een lichte blessure wel gun
Dat vind ik dan het minst boeiende vandaagquote:Op zondag 28 mei 2017 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van mij mogen ze nu affluiten, F1 begint zo.
F1quote:
Coen Swijnenberg Geverifieerd accountquote:
Als ze nu affluiten pakt AZ EL-ticketquote:Op zondag 28 mei 2017 13:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan het minst boeiende vandaag
Een WIDM-kandidaat van 9 jaar geleden.quote:
Oh, niet bijzonder dus.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een WIDM-kandidaat van 9 jaar geleden.
Weet je dat nog of heb je dat opgezocht?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een WIDM-kandidaat van 9 jaar geleden.
Hopelijk vlak voor 2e, zodat we even een half uurtje Max mee kunnen pakken.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag niet eens gekeken maar vond dat wel een bijzondere tussenstand ja. Maar goed AZ scoort zo één keer en het is over
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:47 schreef Paul het volgende:
Coen Swijnenberg is 1 vd bekendste dj's van NL
538quote:Op zondag 28 mei 2017 13:47 schreef Paul het volgende:
Soort Armin van Buuren dusquote:Op zondag 28 mei 2017 13:47 schreef Paul het volgende:
2nd screen allesquote:Op zondag 28 mei 2017 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk vlak voor 2e, zodat we even een half uurtje Max mee kunnen pakken.
Jinxquote:
Ruud Boymansquote:Op zondag 28 mei 2017 13:49 schreef Oliver23 het volgende:
Wie moet Utrecht inbrengen???
Barazite, Zivkovic of Venema?
WAT!?quote:
Ik ken alleen Tiestö.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:47 schreef Paul het volgende:
Ik zou voor Barazite gaanquote:Op zondag 28 mei 2017 13:49 schreef Oliver23 het volgende:
Wie moet Utrecht inbrengen???
Barazite, Zivkovic of Venema?
is dat zo'n vervelde diskjockey die schijtlollige grapjes door de muziek heen loopt te blèren?quote:
Jaquote:Op zondag 28 mei 2017 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
Beter komt Utereg een beetje ver in Europa anders is het zonde van het ticket.
Als zelfs ajax een finale kan halen met die jochies...quote:Op zondag 28 mei 2017 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
Beter komt Utereg een beetje ver in Europa anders is het zonde van het ticket.
Dat boeit me echt geen ene reet.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk vlak voor 2e, zodat we even een half uurtje Max mee kunnen pakken.
Straks 2-1quote:Op zondag 28 mei 2017 13:52 schreef Paul het volgende:
Utreg scoort in de 89e minuut de 3-0 verlenging enzo
Die kon erin.quote:
Zat je onder het zweet?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen doelpunt gemaakt toen ik stond te douchen hmm
Geel voor tijdrekken.. utopiequote:Op zondag 28 mei 2017 13:52 schreef Tagliano het volgende:
Tweede geel voor tijdrekken van Weghorst, dat zou een werkelijk genot zijn
Dan doe je dat nietquote:Op zondag 28 mei 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn huid zo als ik in de zon ga liggen
Nee, paars!quote:
per ongeluk hansquote:Op zondag 28 mei 2017 13:56 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Zeker wel, overtreding op doorgebroken speler, wegwezen
quote:Op zondag 28 mei 2017 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik ga F1 kijken, de groeten. Volgend seizoen kampioen.
overloper, verrader, moge max crashenquote:Op zondag 28 mei 2017 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
Echte fanquote:Op zondag 28 mei 2017 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
Geen Europees voetbal is vol op de competitiequote:
In een situatie met een kaart kan dat nu wel. Zou je dit ook doorvoeren met normale overtredingen en dergelijke kan je moeilijk eerst gaan overleggen, dan moet je het toch al stilleggenquote:Op zondag 28 mei 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
Eigenlijk moeten ze wel éérst met de videoref overleggen en dáárna wel of geen rood geven. Dat is duidelijker voor iedereen.
Dan lijkt het ook maar alsof de scheids maar wat doetquote:Op zondag 28 mei 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
Eigenlijk moeten ze wel éérst met de videoref overleggen en dáárna wel of geen rood geven. Dat is duidelijker voor iedereen.
Ik heb donderdag ook niet gekeken, flikker toch op met die play-offsquote:
het was buitenspel, dat weet je best.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:58 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Per ongeluk is geen excuus voor wel of geen rode kaart...
De play-offs zijn onzin ja maar je club speelt gewoon, nepfan.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb donderdag ook niet gekeken, flikker toch op met die play-offsAfschaffen die zooi.
Ja dus? Je club kan Europees voetbal halen, dat wil je toch wel zien ipv die rondrijdende autootjesquote:Op zondag 28 mei 2017 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb donderdag ook niet gekeken, flikker toch op met die play-offsAfschaffen die zooi.
Ik ga liever F1 kijken dan nog een paar goals van Utrecht te zien.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
De play-offs zijn onzin ja maar je club speelt gewoon, nepfan.
Mooi spulquote:Op zondag 28 mei 2017 13:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Engelandkenner bij uitstek Joris van de Wier heeft in het verleden nog wel eens wat gave reportages en verhalen over Mansfield (en de rivaliteit met Chesterfield, gedreven door de mijnstakingen) geschreven. Voor als je het interessant vindt:
https://doingthe116.wordpress.com/tag/miners-strike-derby/
Zeker vanaf #4 is het echt interessant leesvoer
Ja, bijna.quote:
Ze verdienen het wel het meest gezien hun eindrangschikking, maar je hebt wel gelijk dat er vast een een heel wankel elftal staat in juli.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:59 schreef Dejannn het volgende:
Waarom zijn de meesten hier eigenlijk voor Utrecht? Ben benieuwd wat er van dat elftal overblijft. En als men toch geen punten in Europa gaat pakken, wat heb je er dan aan?
Volgens van Seumeren hoeft Utrecht op dit moment niks te verkopen, omdat ze met de verkoop van Haller al behoorlijk binnen zijnquote:Op zondag 28 mei 2017 13:59 schreef Dejannn het volgende:
Waarom zijn de meesten hier eigenlijk voor Utrecht? Ben benieuwd wat er van dat elftal overblijft. En als men toch geen punten in Europa gaat pakken, wat heb je er dan aan?
Omdat ze het op basis van de competitie het meest verdienenquote:Op zondag 28 mei 2017 13:59 schreef Dejannn het volgende:
Ik heb een beetje sympathie voor Utrecht vanuit het verleden. Plus dat zij in mijn ogen als enige recht hadden op dit ticket wanneer je de ranglijst ziet.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:59 schreef Dejannn het volgende:
Wie gaat Haller opvolgen eigenlijk?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:00 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volgens van Seumeren hoeft Utrecht op dit moment niks te verkopen, omdat ze met de verkoop van Haller al behoorlijk binnen zijn
Dessers van NAC wordt genoemd. Maar van Seumeren is bezig met meerdere spelers, maar wil nog niet zeggen met wiequote:Op zondag 28 mei 2017 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie gaat Haller opvolgen eigenlijk?
Jij vond dat ze een prima groepsfase hebben gespeeld?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
AZ haalt al jaren flink wat punten voor Nederland, Feyenoord komt bijvoorbeeld niet in de buurt bij dat puntentotaal. Zie ze dan ook graag Europees voetbal halen.
Heeft in elk geval de tijd om rustig een vervanger te halenquote:Op zondag 28 mei 2017 14:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dessers van NAC wordt genoemd. Maar van Seumeren is bezig met meerdere spelers, maar wil nog niet zeggen met wie
Er kan volgend seizoen zomaar een beter elftal weer staan, en ze kwamen toch gewoon die poule door ook al was het met hangen en wurgen.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vond dat ze een prima groepsfase hebben gespeeld?
Ik heb het ook over de afgelopen jaren, niet alleen het afgelopen seizoen. En ze kwamen de poule door, dus opnieuw genoeg punten gepakt.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vond dat ze een prima groepsfase hebben gespeeld?
Zelfde kan je over Utrecht zeggen zij het dat ze in een lagere pot zittenquote:Op zondag 28 mei 2017 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er kan volgend seizoen zomaar een beter elftal weer staan, en ze kwamen toch gewoon die poule door ook al was het met hangen en wurgen.
Waarom is het seizoen 2012/13 belangrijk voor wat dit elftal van AZ doet dan?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de afgelopen jaren, niet alleen het afgelopen seizoen. En ze kwamen de poule door, dus opnieuw genoeg punten gepakt.
Ja maar bij Utrecht heb ik meer twijfel of ze de poule überhaupt halen, die kunnen flink sterk loten in die voorrondes.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfde kan je over Utrecht zeggen zij het dat ze in een lagere pot zitten
Als ik deze grapjokers van AZ aan de gang zie heb ik hetzelfdequote:Op zondag 28 mei 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar bij Utrecht heb ik meer twijfel of ze de poule überhaupt halen, die kunnen flink sterk loten in die voorrondes.
AZ pakt al jaren genoeg punten voor Nederland, een club die de EL vrij serieus neemt en daar prima presteert. Die mogen van mij dan ook gewoon weer Europees voetbal halen. Zekerheden heb je nooit, maar AZ doet het echt al jarenlang goed.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom is het seizoen 2012/13 belangrijk voor wat dit elftal van AZ doet dan?
Echt hequote:Op zondag 28 mei 2017 14:07 schreef Heeinz het volgende:
De stadionspeaker is nodig in de kolkende Galgenwaard
Ik kijk liever naar de elftallen nu. En dan zie ik een stuk beter Utrecht dan AZ, enige voor AZ is dat ze een betere coëfficiënt hebben. Puur qua voetbal hoort Utrecht het te halenquote:Op zondag 28 mei 2017 14:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
AZ pakt al jaren genoeg punten voor Nederland, een club die de EL vrij serieus neemt en daar prima presteert. Die mogen van mij dan ook gewoon weer Europees voetbal halen.
Zijn dit de geplaatste ploegen? Heb je ook de ongeplaatste?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Paar pittige ploegen wel daar
Dat vind ik ook, die waren in de competitie toch wel een stuk beter.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de elftallen nu. En dan zie ik een stuk beter Utrecht dan AZ, enige voor AZ is dat ze een betere coëfficiënt hebben. Puur qua voetbal hoort Utrecht het te halen
Dit is iedereen waarvan bekend is dat ze instromen nu, daar komen ook nog de ploegen bij uit eerdere voorrondes vanzelfsprekend.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn dit de geplaatste ploegen? Heb je ook de ongeplaatste?
AZ en PSV zullen geplaatst zijn, ook in de play-off.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn dit de geplaatste ploegen? Heb je ook de ongeplaatste?
Niet voor de verlenging afgelopen isquote:
3-1quote:Op zondag 28 mei 2017 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
Maak er nu nog maar 1, ik zit niet echt op een verlenging te wachten.
Zou wat zijn als AZ 3-1 maaktquote:Op zondag 28 mei 2017 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
Maak er nu nog maar 1, ik zit niet echt op een verlenging te wachten.
Eigenlijk moet Utrecht er nog wel 1 bij proppen in de reguliere speeltijd. Want ik wil wel gewoon om 14.30 Roda-Mvv zienquote:
In de laatste seconde van de verlenging, door een penalty ofzoquote:
Shakhtior Saligorskquote:Op zondag 28 mei 2017 14:10 schreef Brammess het volgende:
@Tom deze is wellicht wat beter
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2017.html
GOALLLLLLLLLLLLLLLL
Van den Brom.quote:
Ben ik het wel enigszins mee eens. Maar Haller en Ruiter vertrekken al, zie Ayoub en Amrabat ook zeker gaan. Vertrek Troupée (vervanger Arias/Karsdorp bij PSV/Feyenoord) acht ik ook zeer reeel. Dan heb je een ploeg over die niets gaat klaarspelen in Europa.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ze het op basis van de competitie het meest verdienen
Omdat AZ laf identiteitsloos kutvoetbal speelt maar wel het materiaal voor wat beters heeft
Omdat bij AZ ook maar de vraag is hoe goed ze het in Europa doen. Ze zijn die poule doorgekomen met dit team maar vraag niet hoe
Hopelijk Roda eruitquote:Op zondag 28 mei 2017 14:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet voor de verlenging afgelopen is
Het belooft een mooie sportdag te worden
Universitatea Craiovaquote:Op zondag 28 mei 2017 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shakhtior Saligorsk
Hoe Oostblok wil je het hebben
Raar om een hele club dan te misgunnenquote:Op zondag 28 mei 2017 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind John van den Brom een nare man en hij heeft een nare visie op voetbal.
Ik gun het Utrecht sowieso meer, want die verdienen het gewoon. Ze werden vierde; hoe simpel kan het zijn, ruim voor de rest.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Raar om een hele club dan te misgunnen
ik vind Bosz ook een eikel
Ruiter is geen eerste keeper meer natuurlijk. Ik las hierboven ook nog wat van onze Utrechtfans dat de uitverkoop misschien nog wel mee gaat vallen, we gaan het zienquote:Op zondag 28 mei 2017 14:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ben ik het wel enigszins mee eens. Maar Haller en Ruiter vertrekken al, zie Ayoub en Amrabat ook zeker gaan. Vertrek Troupée (vervanger Arias/Karsdorp bij PSV/Feyenoord) acht ik ook zeer reeel. Dan heb je een ploeg over die niets gaat klaarspelen in Europa.
Daarentegen zie ik de clubs nu niet in de rij staan voor wat er bij AZ rondloopt op dit moment. En ik zie AZ die groepsfase wel halen, Utrecht niet.
Liefst ook echt eruit op de manier zoals zij zelf altijd ontsnaptenquote:
Ze moeten lekker stoppen met die play offsquote:Op zondag 28 mei 2017 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun het Utrecht sowieso meer, want die verdienen het gewoon. Ze werden vierde; hoe simpel kan het zijn, ruim voor de rest.
Zelfs Robert Eenhoorn, de directeur van de AZ, constateert dat het niet leeft en deze vorm uiterst kut is.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze moeten lekker stoppen met die play offs
True, voegt helemaal niks toe. Halflege stadions met een dito entourage.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Logische opmerking, buiten het feit dat dit niet Mark van Rijswijk maar Michiel Teeling isquote:Op zondag 28 mei 2017 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er mis van Mark van Rijswijk?
Ik vind hem één van de betere.
Een Sparta-Excelsior scenario zou hemels zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liefst ook echt eruit op de manier zoals zij zelf altijd ontsnapten
Dit is Mark van Rijswijk toch niet? Of welquote:Op zondag 28 mei 2017 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er mis van Mark van Rijswijk?
Ik vind hem één van de betere.
Huubgodquote:Op zondag 28 mei 2017 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Sparta-Excelsior scenario zou hemels zijn.
Al heeft Roda geen Aadfiguur
Ja sorry. Ik bedoel Teling ook. Waarom kom ik bij Rijswijk?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Logische opmerking, buiten het feit dat dit niet Mark van Rijswijk maar Michiel Teeling is
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 28 mei 2017 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan hun basiself ook zo oplepelen?
Toch wordt het ondertussen aardig lang gedaan.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Robert Eenhoorn, de directeur van de AZ, constateert dat het niet leeft en deze vorm uiterst kut is.
Er komen nog hervormingen aan voor de competitie tochquote:Op zondag 28 mei 2017 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die met Teeling vind ik de fijnste van FOXquote:Op zondag 28 mei 2017 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark van Rijswijk zit zo bij Roda - MVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |