Goed dat je het zegt, krijg ik ook nog van zaterdag.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt, ik ook niet. Krijg ook nog een smak doekoes terug
Heb ik jullie al eens verteld van die keer dat ik naar Italië ging eigenlijk?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
op grond van sommige criteria zou de indruk kunnen ontstaan dat ik best wel een baas ben ja
Ohja, die actiequote:Op maandag 29 mei 2017 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik jullie al eens verteld van die keer dat ik naar Italië ging eigenlijk?
nee?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik jullie al eens verteld van die keer dat ik naar Italië ging eigenlijk?
Dat eerste halfjaar was een roerige tijd.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toen was er nogeens wat te beleven
Toen liepen de topics ook als een tierelierquote:Op maandag 29 mei 2017 22:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat eerste halfjaar was een roerige tijd.
Ga je naar de afscheidsreceptie van de TGV?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
dat ene dagje Napoli![]()
![]()
Wat me nog het meest opviel: Iedereen die mij toen niet kende was van "ja daag" "wat een onzin" "dit slaat nergens op" "dit gebeurt niet echt" echt.
En iedereen die mij wel kende "Oh ja dit gaat gebeuren" "Hier is Fles gek genoeg voor" etc
Nou ja, de rest is geschiedenis
Als zoiets terzake is verdien ik op z'n minst een uitnodiging.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Ga je naar de afscheidsreceptie van de TGV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |