abonnement Unibet Coolblue
pi_171241284
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:01 schreef Farenji het volgende:

[..]

Kut, had ik dat geweten. Gisteren heb ik mijn laatste levende exemplaar gevoerd aan mijn varanus komodoensis.
Zonde. Daar kun je net zo goed kip in gooien. Of een fiets.
pi_171242422
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 08:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Net even gekeken op onderstaande site en het is best triest dat er zoveel huisdieren in het asiel zitten momenteel -O-

Bron;

https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/zoek-asieldieren/katten

Ga eens langs bij een asiel als je een dier wil hebben er is keuze genoeg :) >:O
Moeten ze maar geen dik ¤200 vragen, dan zijn ze zo weg.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171280574
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:18 schreef halfway het volgende:

[..]

Moeten ze maar geen dik ¤200 vragen, dan zijn ze zo weg.
Denk je dat een asiel geen kosten maakt?

Daarnaast, als je geen ¤200,= voor een hond of kat kunt missen, kun je maar beter niet aan huisdieren beginnen...

Wat als het dier iets gaan mankeren? Terugbrengen naar het asiel?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 28 mei 2017 @ 18:38:24 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171280688
Het is dat ik hier geen ruimte heb voor een kat (ik wil dat zo'n beest naar buiten moet kunnen) maar anders had ik vorig jaar al 2 afdankertjes uit het asiel gehaald. Wat doet mij dat pijn om te zien, wetende dat vrijwel niemand ze wil en altijd voor de jonkies gaan. Ben je als oude baas in het asiel belandt, eindig je je leven daar ook nog. Bah :'(

En dan heb je dat volk dat gewoon kittens neemt want zo kjoet terwijl er hordes jonge katten in 't asiel zitten, nou is dat nog niet eens zo het probleem (die jonge worden doorgaans wel geplaatst) maar dan heb je ook mensen die na een jaar bedenken nah ik vind dit toch niks.

Zulke mensen moeten een verbod op het houden van huisdieren krijgen.

Qua honden gaan mensen nog een stap verder zelfs. Gewoon vastbinden aan een boom en shit. Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij en als ik ooit zoiets zou zien (die kans is natuurlijk astronomisch klein, want mensen die dat doen zijn lafaards) maak ik zelf vast aan de boom met hun eigen riem. En dan pis ik ze in de mond. Teringlijers.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171280928
quote:
13s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is dat ik hier geen ruimte heb voor een kat (ik wil dat zo'n beest naar buiten moet kunnen) maar anders had ik vorig jaar al 2 afdankertjes uit het asiel gehaald. Wat doet mij dat pijn om te zien, wetende dat vrijwel niemand ze wil en altijd voor de jonkies gaan. Ben je als oude baas in het asiel belandt, eindig je je leven daar ook nog. Bah :'(

En dan heb je dat volk dat gewoon kittens neemt want zo kjoet terwijl er hordes jonge katten in 't asiel zitten, nou is dat nog niet eens zo het probleem (die jonge worden doorgaans wel geplaatst) maar dan heb je ook mensen die na een jaar bedenken nah ik vind dit toch niks.

Zulke mensen moeten een verbod op het houden van huisdieren krijgen.

Qua honden gaan mensen nog een stap verder zelfs. Gewoon vastbinden aan een boom en shit. Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij en als ik ooit zoiets zou zien (die kans is natuurlijk astronomisch klein, want mensen die dat doen zijn lafaards) maak ik zelf vast aan de boom met hun eigen riem. En dan pis ik ze in de mond. Teringlijers.
A-MEN! _O_
  zondag 28 mei 2017 @ 18:48:26 #31
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171280998
Huisdierbezit is zooooo 1988! Misschien moeten we er eens over gaan nadenken of er wat meer stringente regels voor moeten komen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171281023
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:04 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht. Teveel mensen nemen een huisdier als gadget en danken deze af wanneer ze er op uitgekeken zijn.
Dit inderdaad, heel triest.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171281070
1000 stukken vlees voor op de bbq. Heerlijk
  zondag 28 mei 2017 @ 18:51:02 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171281073
het is sowieso tijd om de biomassa katten en honden terug te dringen. Het milieu staat al genoeg onder druk door mensen zelf.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171281157
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:51 schreef SpecialK het volgende:
het is sowieso tijd om de biomassa katten en honden terug te dringen. Het milieu staat al genoeg onder druk door mensen zelf.
Wat zal de impact op het milieu zijn van honden, katten en cavia's vergeleken bij de bio-industrie, lijkt mij verwaarloosbaar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 28 mei 2017 @ 18:53:50 #36
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171281158
quote:
13s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is dat ik hier geen ruimte heb voor een kat (ik wil dat zo'n beest naar buiten moet kunnen) maar anders had ik vorig jaar al 2 afdankertjes uit het asiel gehaald. Wat doet mij dat pijn om te zien, wetende dat vrijwel niemand ze wil en altijd voor de jonkies gaan. Ben je als oude baas in het asiel belandt, eindig je je leven daar ook nog. Bah :'(

En dan heb je dat volk dat gewoon kittens neemt want zo kjoet terwijl er hordes jonge katten in 't asiel zitten, nou is dat nog niet eens zo het probleem (die jonge worden doorgaans wel geplaatst) maar dan heb je ook mensen die na een jaar bedenken nah ik vind dit toch niks.

Zulke mensen moeten een verbod op het houden van huisdieren krijgen.

Qua honden gaan mensen nog een stap verder zelfs. Gewoon vastbinden aan een boom en shit. Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij en als ik ooit zoiets zou zien (die kans is natuurlijk astronomisch klein, want mensen die dat doen zijn lafaards) maak ik zelf vast aan de boom met hun eigen riem. En dan pis ik ze in de mond. Teringlijers.
Er zitten er ook zat in het asiel die echte binnenkatten zijn, altijd al geweest. Die zou je een groot plezier doen met ze in huis halen zonder dat ze haar buiten kunnen.
En zeker als je er 2 (stelletje die ze niet uit elkaar willen halen) wil die niet piepjong meer zijn zou je dan katten nemen die lastiger te plaatsen zijn. Die vaak heel erg lang op een baasje moeten wachten, als ze die al vinden.

Hint hint!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Spellchecker zondag 28 mei 2017 @ 18:53:58 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_171281164
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 08:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Net even gekeken op onderstaande site en het is best triest dat er zoveel huisdieren in het asiel zitten momenteel -O-

Bron;

https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/zoek-asieldieren/katten

Ga eens langs bij een asiel als je een dier wil hebben er is keuze genoeg :) >:O
Veel mensen vinden die uit het buitenland veel zieliger.
pi_171281305
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat zal de impact op het milieu zijn van honden, katten en cavia's vergeleken bij de bio-industrie, lijkt mij verwaarloosbaar.
Mij niet, hop de ovens in met die troep
pi_171281424
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:18 schreef halfway het volgende:

[..]

Moeten ze maar geen dik ¤200 vragen, dan zijn ze zo weg.
Een puppy is meestal wel duurder dan 200 euro.
misunderstood
  zondag 28 mei 2017 @ 19:06:22 #40
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171281498
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat zal de impact op het milieu zijn van honden, katten en cavia's vergeleken bij de bio-industrie, lijkt mij verwaarloosbaar.
Valt vies tegen aangezien een significant deel van de bioindustrie wordt ingezet om die beesten te voeren.

Ik heb eens de cijfers gezien... huisdieren zijn een zwaargewicht in het milieu arena.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171281504
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:34 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Denk je dat een asiel geen kosten maakt?

Daarnaast, als je geen ¤200,= voor een hond of kat kunt missen, kun je maar beter niet aan huisdieren beginnen...

Wat als het dier iets gaan mankeren? Terugbrengen naar het asiel?
Ik heb mijn hond van de fokker voor ¤1200, het asiel is meer voor tokkies.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171281528
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:59 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mij niet, hop de ovens in met die troep
Kan je dat hop niet beter voor bier gebruiken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171281558
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Valt vies tegen aangezien een significant deel van de bioindustrie wordt ingezet om die beesten te voeren.

Ik heb eens de cijfers gezien... huisdieren zijn een zwaargewicht in het milieu arena.
Hmmm door het vlees dat ze eten?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171281578
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:06 schreef halfway het volgende:

[..]

Ik heb mijn hond van de fokker voor ¤1200, het asiel is meer voor tokkies.
Ja want een dier met een bepaalde prijs is voor tokkies. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171281603
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:18 schreef halfway het volgende:

[..]

Moeten ze maar geen dik ¤200 vragen, dan zijn ze zo weg.
Dan gaan ze gebruikt worden voor verkeerde dingen, helaas.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171281636
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:06 schreef halfway het volgende:

[..]

Ik heb mijn hond van de fokker voor ¤1200, het asiel is meer voor tokkies.
Oké. Knuffelen? O+
pi_171281677
quote:
13s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is dat ik hier geen ruimte heb voor een kat (ik wil dat zo'n beest naar buiten moet kunnen) maar anders had ik vorig jaar al 2 afdankertjes uit het asiel gehaald. Wat doet mij dat pijn om te zien, wetende dat vrijwel niemand ze wil en altijd voor de jonkies gaan. Ben je als oude baas in het asiel belandt, eindig je je leven daar ook nog. Bah :'(

En dan heb je dat volk dat gewoon kittens neemt want zo kjoet terwijl er hordes jonge katten in 't asiel zitten, nou is dat nog niet eens zo het probleem (die jonge worden doorgaans wel geplaatst) maar dan heb je ook mensen die na een jaar bedenken nah ik vind dit toch niks.

Zulke mensen moeten een verbod op het houden van huisdieren krijgen.

Qua honden gaan mensen nog een stap verder zelfs. Gewoon vastbinden aan een boom en shit. Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij en als ik ooit zoiets zou zien (die kans is natuurlijk astronomisch klein, want mensen die dat doen zijn lafaards) maak ik zelf vast aan de boom met hun eigen riem. En dan pis ik ze in de mond. Teringlijers.
Dan doe ik met je mee. Zo laf, laat dat beest dan tenminste vrij rondlopen zodat ie nog kan drinken.
pi_171281746
quote:
13s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is dat ik hier geen ruimte heb voor een kat (ik wil dat zo'n beest naar buiten moet kunnen) maar anders had ik vorig jaar al 2 afdankertjes uit het asiel gehaald. Wat doet mij dat pijn om te zien, wetende dat vrijwel niemand ze wil en altijd voor de jonkies gaan. Ben je als oude baas in het asiel belandt, eindig je je leven daar ook nog. Bah :'(

En dan heb je dat volk dat gewoon kittens neemt want zo kjoet terwijl er hordes jonge katten in 't asiel zitten, nou is dat nog niet eens zo het probleem (die jonge worden doorgaans wel geplaatst) maar dan heb je ook mensen die na een jaar bedenken nah ik vind dit toch niks.

Zulke mensen moeten een verbod op het houden van huisdieren krijgen.

Qua honden gaan mensen nog een stap verder zelfs. Gewoon vastbinden aan een boom en shit. Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij en als ik ooit zoiets zou zien (die kans is natuurlijk astronomisch klein, want mensen die dat doen zijn lafaards) maak ik zelf vast aan de boom met hun eigen riem. En dan pis ik ze in de mond. Teringlijers.
Nu gaat mevrouw Paay in jouw zicht een hond aan de boom binden. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171281822
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:06 schreef halfway het volgende:

[..]

Ik heb mijn hond van de fokker voor ¤1200, het asiel is meer voor tokkies.
Asiel is voor mensen met een goed hart.
misunderstood
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 28 mei 2017 @ 19:37:01 #50
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171282360
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zitten er ook zat in het asiel die echte binnenkatten zijn, altijd al geweest. Die zou je een groot plezier doen met ze in huis halen zonder dat ze haar buiten kunnen.
En zeker als je er 2 (stelletje die ze niet uit elkaar willen halen) wil die niet piepjong meer zijn zou je dan katten nemen die lastiger te plaatsen zijn. Die vaak heel erg lang op een baasje moeten wachten, als ze die al vinden.

Hint hint!
Ik denk dat ik deze week maar even langs het asiel gaat :@ ik kijk nog weleens op de site, maar ik vind vooral katten die echt naar buiten willen. Logisch ook, dat willen de meeste. Wat jij hier zegt lijkt me het mooiste inderdaad. Oud stelletje, herfst van hun leven. Die mogen hun laatste dagen echt wel bij mij slijten.

quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dan doe ik met je mee. Zo laf, laat dat beest dan tenminste vrij rondlopen zodat ie nog kan drinken.
Sterker nog, als je al te arm bent om hem te onderhouden kun je vast de kosten voor opname niet betalen. Zet hem dan af in de buurt van het asiel inderdaad.

quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nu gaat mevrouw Paay in jouw zicht een hond aan de boom binden. :P
_O- :D

[ Bericht 17% gewijzigd door Straatcommando. op 28-05-2017 19:42:16 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')