abonnement Unibet Coolblue
pi_171255921
quote:
Onzinkaart

Op weekly = denial
daily = beartrap of bulltrap
4hrs = return to the mean
pi_171256233
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:22 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Aangenaam.
Altijd al het vermoeden gehad dat Satoshi Nakamoto een Nederlanders was.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  zaterdag 27 mei 2017 @ 21:39:40 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171256452
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:21 schreef niggeplease het volgende:

[..]

goedkoop kopen over n tijdje
Ja dan moet je ze niet al hebben :P
pi_171256639
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja dan moet je ze niet al hebben :P
niet meer
pi_171257826
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:24 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Onzinkaart

Op weekly = denial
daily = beartrap of bulltrap
4hrs = return to the mean
Edje hoeveel miljoenen heb je al verdient? Je schijnt het allemaal zo goed te weten of smeer je ook Lotus Speculoos elke ochtend op je brood :')
pi_171258797
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:18 schreef fukforce het volgende:

[..]

Edje hoeveel miljoenen heb je al verdient? Je schijnt het allemaal zo goed te weten of smeer je ook Lotus Speculoos elke ochtend op je brood :')
Kleuter. Ed loopt in ieder geval in dit topic al heel wat langer mee dan jij met je twee en een halve maand.
pi_171258820
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:18 schreef fukforce het volgende:

[..]

Edje hoeveel miljoenen heb je al verdient? Je schijnt het allemaal zo goed te weten of smeer je ook Lotus Speculoos elke ochtend op je brood :')
Ten eerste praat ik nooit in bedragen omdat het mij niet interesseert of iemand nou met 0,1 of 100btc probeert iets te verdienen.
Maar om je een indruk te geven: ik ben een jaar of 4 geleden begonnen met cryptos en had een breed netwerk in de altscene (pump rooms). heb de laatste 2,5jr full time in forex gehandeld wat verdienstelijk was (ik kon er goed van leven, in forex gaat 90% van de nieuwe traders binnen 90 dagen kapot), maar ben daar onlangs mee gestopt door financiële tegenslag op een heel ander gebied waardoor ik mijn "werkkapitaal" moest gebruiken voor andere zaken en heb hier ook een tijdje niet gepost maar de huidige ontwikkelingen vind ik gewoon fascinererend.
Mijn ervaring qua daytraden (aandelen en opties) en beleggingen is waarschijnlijk langer dan dat jij speculoos mag eten.

Ik zie dat je hier al 2 hele topics meedoet, als je hier wat langer had gezeten dan had je mij wel gekend. Ik heb jarenlang met TA getrade en merk dat er hier weinig kennis over is en daarom vind ik het gewoon leuk om vanuit die kant hier mee te praten en wat tips te geven. Die tips komen verrassend vaak goed uit.

Ik besef me dat mijn manier van posten soms arrogant kan overkomen, dat is dan jammer maar niet zo bedoeld omdat ik vaak gewoon overtuigd ben dat mijn advies/tip de juiste is die niet gebaseerd is op kennis van het internet geplukt maar eigen ervaring (ook door schade en schande hoor).
Nadat ik gisteren een opmerking maakte over je "op hoop van zegen" aankoop van XRP, verwachte ik eiglk al wel zon reactie van je toen XRP onderuit ging ;)

Als mijn stijl van posten je niet bevalt , dan stel ik voor dat we elkaar negeren. Je bent waarschijnlijk niet de enige die zich stoort aan mij betweterige posts.
Gezien de vragen die ik hier vaak krijg en de pb's zijn er ook users die het wel waarderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door edraket31 op 27-05-2017 22:57:48 ]
  zaterdag 27 mei 2017 @ 22:50:08 #183
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171258894
Zit nu 40% weer in fiat. Heb nog een 40% in waves zitten, waar ik geen goed gevoel over heb op de korte termijn.

Gezien mijn ervaring met ETH vorig jaar is "verkopen voor het te laat is" de beste optie. Maar garanties in het verleden, blabla....
The best firms advertise the least...
pi_171258997
Waves gaat naar $18
Trust me ;)
pi_171259079
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
Waves gaat naar $18
Trust me ;)
Ja dat zei je ook van ETH toen die op $3 stond.
Oh wacht ...
pi_171259103
Waves gaar naar de $10
Trust me ;)
[P]otverdorie
pi_171259155
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:56 schreef NatteBever het volgende:
Waves gaar naar de $10
Trust me ;)
Over wat voor termijn praten we? Vandaag nog 1500 waves bijgekocht op 1,69 :7
pi_171259177
Ik ga de hele zomer Raket-ijsjes eten.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:01:38 #190
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171259252
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:47 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ten eerste praat ik nooit in bedragen omdat het mij niet interesseert of iemand nou met 0,1 of 100btc probeert iets te verdienen.
Maar om je een indruk te geven: ik ben een jaar of 4 geleden begonnen met cryptos, heb de laatste 2,5jr full time in forex gehandeld wat verdienstelijk was (ik kon er goed van leven, in forex gaat 90% van de nieuwe traders binnen 90 dagen kapot), maar ben daar onlangs mee gestopt door financiële tegenslag op een heel ander gebied waardoor ik mijn "werkkapitaal" moest gebruiken voor andere zaken en heb hier ook een tijdje niet gepost maar de huidige ontwikkelingen vind ik gewoon fascinererend.
Mijn ervaring qua daytraden (aandelen en opties) en beleggingen is waarschijnlijk langer dan dat jij speculoos mag eten.

Ik zie dat je hier al 2 hele topics meedoet, als je hier wat langer had gezeten dan had je mij wel gekend. Ik heb jarenlang met TA getrade en merk dat er hier weinig kennis over is en daarom vind ik het gewoon leuk om vanuit die kant hier mee te praten en wat tips te geven. Die tips komen verrassend vaak goed uit.

Ik besef me dat mijn manier van posten soms arrogant kan overkomen, dat is dan jammer maar niet zo bedoeld omdat ik vaak gewoon overtuigd ben dat mijn advies/tip de juiste is die niet gebaseerd is op kennis van het internet geplukt maar eigen ervaring (ook door schade en schande hoor).
Nadat ik gisteren een opmerking maakte over je "op hoop van zegen" aankoop van XRP, verwachte ik eiglk al wel zon reactie van je toen XRP onderuit ging ;)

Als mijn stijl van posten je niet bevalt , dan stel ik voor dat we elkaar negeren. Je bent waarschijnlijk niet de enige die zich stoort aan mij betweterige posts.
Gezien de vragen die ik hier vaak krijg en de pb's zijn er ook users die het wel waarderen.
Iedereen denkt het beter te weten op het moment, dat geluk aan hun zijde is of puur "wishfull thinking". Input van jouw kant is altijd welkom. Reacties, die het op de persoon spelen negeren:

We zijn hier toch om info/meningen te delen in deze interessante markt/ technologie?

Hou het een beetje gezellig ^O^
The best firms advertise the least...
pi_171259308
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:47 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ten eerste praat ik nooit in bedragen omdat het mij niet interesseert of iemand nou met 0,1 of 100btc probeert iets te verdienen.
Maar om je een indruk te geven: ik ben een jaar of 4 geleden begonnen met cryptos en had een breed netwerk in de altscene (pump rooms). heb de laatste 2,5jr full time in forex gehandeld wat verdienstelijk was (ik kon er goed van leven, in forex gaat 90% van de nieuwe traders binnen 90 dagen kapot), maar ben daar onlangs mee gestopt door financiële tegenslag op een heel ander gebied waardoor ik mijn "werkkapitaal" moest gebruiken voor andere zaken en heb hier ook een tijdje niet gepost maar de huidige ontwikkelingen vind ik gewoon fascinererend.
Mijn ervaring qua daytraden (aandelen en opties) en beleggingen is waarschijnlijk langer dan dat jij speculoos mag eten.

Ik zie dat je hier al 2 hele topics meedoet, als je hier wat langer had gezeten dan had je mij wel gekend. Ik heb jarenlang met TA getrade en merk dat er hier weinig kennis over is en daarom vind ik het gewoon leuk om vanuit die kant hier mee te praten en wat tips te geven. Die tips komen verrassend vaak goed uit.

Ik besef me dat mijn manier van posten soms arrogant kan overkomen, dat is dan jammer maar niet zo bedoeld omdat ik vaak gewoon overtuigd ben dat mijn advies/tip de juiste is die niet gebaseerd is op kennis van het internet geplukt maar eigen ervaring (ook door schade en schande hoor).
Nadat ik gisteren een opmerking maakte over je "op hoop van zegen" aankoop van XRP, verwachte ik eiglk al wel zon reactie van je toen XRP onderuit ging ;)

Als mijn stijl van posten je niet bevalt , dan stel ik voor dat we elkaar negeren. Je bent waarschijnlijk niet de enige die zich stoort aan mij betweterige posts.
Gezien de vragen die ik hier vaak krijg en de pb's zijn er ook users die het wel waarderen.
#teamedraket
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171259413
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:18 schreef fukforce het volgende:

[..]

Edje hoeveel miljoenen heb je al verdient? Je schijnt het allemaal zo goed te weten of smeer je ook Lotus Speculoos elke ochtend op je brood :')
Niks mis met speculoos. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2017 23:08:22 ]
pi_171259433
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:47 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ten eerste [~] die het wel waarderen.
Zal het ook helpen dat jij geen saldo hebt om mee te schuiven, dat de nuchterheid overheerst en jouw analyses vaak wel lijken te kloppen?

Hoeveel mensen zijn er miljonair geworden met een fake Forex account, om daarna bankroet te gaan zodra ze echt geld inleggen.
pi_171259622
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:01 schreef edcetera het volgende:

[..]

Iedereen denkt het beter te weten op het moment, dat geluk aan hun zijde is of puur "wishfull thinking". Input van jouw kant is altijd welkom. Reacties, die het op de persoon spelen negeren:

We zijn hier toch om info/meningen te delen in deze interessante markt/ technologie?

Hou het een beetje gezellig ^O^
Ik heb wel eens vaker negatieve opmerkingen gehad over mijn manier van posten en ik zal daar op blijven reageren omdat het m.i. vaak gaat om een misverstand. Of omdat ik het per abuis rottig typ en t dan graag wil verhelderen (vooral voor anderen).
Ik vind het leuk om hier mee te praten omdat mijn eerste onwennige stappen in Crypto nou eenmaal in dit topic begonnen. Vind het gewoon leuk om vanuit de technische kant het verhaal te belichten aan jullie, jonge gasten.
Zal sowieso minder zijn de komende (ijsjes)tijd. Ben gewoon weer loonslaaf, erg druk qua werk en regelmatig op reis.

Zit hier niet om interessant te doen, die tijd heb ik al heeeeel lang achter me.....
  Eindredactie Games zaterdag 27 mei 2017 @ 23:15:39 #195
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171259635
lekkere dump bezig
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:16:22 #196
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171259654
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:07 schreef Faazz het volgende:

[..]

Zal het ook helpen dat jij geen saldo hebt om mee te schuiven, dat de nuchterheid overheerst en jouw analyses vaak wel lijken te kloppen?

Hoeveel mensen zijn er miljonair geworden met een fake Forex account, om daarna bankroet te gaan zodra ze echt geld inleggen.
Ik word doodgegooid met die Forex software ads hier op FOK :(
The best firms advertise the least...
pi_171259739
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:07 schreef Faazz het volgende:

[..]

Zal het ook helpen dat jij geen saldo hebt om mee te schuiven, dat de nuchterheid overheerst en jouw analyses vaak wel lijken te kloppen?

Hoeveel mensen zijn er miljonair geworden met een fake Forex account, om daarna bankroet te gaan zodra ze echt geld inleggen.
Klopt helemaal.... heb er al vaker over geschreven. Ik kan het objectief bekijken.
Ik plaatste van de week nog mijn tiplijstje van 30-12-2016 met allemaal dikke winstpercentages van een paar honderd tot 3500% procent. Dat resultaat zou ik IRL écht nooit gehaald hebben, zou al lang winst genomen hebben.
pi_171259970
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:07 schreef Faazz het volgende:

[..]

Zal het ook helpen dat jij geen saldo hebt om mee te schuiven, dat de nuchterheid overheerst en jouw analyses vaak wel lijken te kloppen?

Hoeveel mensen zijn er miljonair geworden met een fake Forex account, om daarna bankroet te gaan zodra ze echt geld inleggen.
Spijker en kop denk ik, ja.
Ik heb vanmiddag ook de ETH die ik had in het dal verkocht uit angst voor verder verlies (en hoop op een betere instapkoers) en op de piek weer teruggekocht uit angst de boot te missen, terwijl ik weet dat ik gewoon moet holden (ik weiger hodl te zeggen) en wachten.

Nu ben ik wel voorgoed genezen van daytrading denk ik, ik moet écht gewoon alleen maar holden. :+
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:34:11 #199
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171260192
Laatste ETH er op 150 uitgeflikkerd, wat moet ik met mijn waves doen, Magnet o|O ;)
The best firms advertise the least...
pi_171260220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:34 schreef edcetera het volgende:
Laatste ETH er op 150 uitgeflikkerd, wat moet ik met mijn waves doen, Magnet o|O ;)
Panic sell? Had je niet beter kunnen verkopen op 200++ ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')