Zit fee bij zover ik kan zien in Blockchain. Alleen niet bevestigd.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:05 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mja, als hij wel in de blockchain staat zal het wss wel een keer bevestigd worden. Maar als er geen fee is meegestuurd kan dat wel een poosje duren.
Hm, ok. Thanks voor de geruststelling. Ik wacht het nog even af dan. Baal er alleen enorm van dat ik nu niet kan tradenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Excuusmail ging er over dat het allemaal wat druk was in cryptoland de laatste dagen. Nette mail overigens. Ik vond het vervelend omdat ik wat lang moest wachten maar ik zal in de toekomst niet twijfelen daar zaken mee te doen vanwege de mail die ik kreeg. Ging toen om een substantieel bedrag. Maar als gezegd uiteindelijk heeft dit bedrijf gewoon geleverd tegen de koers van moment op aankoop. 3 dagen later stonden Ethers fors hoger
Pak in vervolg gewoon Bitconic bank verificatie zo ik wel ff van te voren doen anders moet je ook weer 3 uur wacht op je bitcoins gelukkig is dat maar een eenmalige proces.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hm, ok. Thanks voor de geruststelling. Ik wacht het nog even af dan. Baal er alleen enorm van dat ik nu niet kan traden
Meld me hier wel weer als ik een reactie heb of niet (na het weekend).
Ik zou me niet te druk maken over het niet kunnen traden.... laat t eerst maar eens stabiliseren voordat je instapt. Het kan ook makkelijk nog veel verder naar beneden duikelen....quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hm, ok. Thanks voor de geruststelling. Ik wacht het nog even af dan. Baal er alleen enorm van dat ik nu niet kan traden
Meld me hier wel weer als ik een reactie heb of niet (na het weekend).
Jowquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:10 schreef fukforce het volgende:
[..]
Pak in vervolg gewoon Bitconic bank verificatie zo ik wel ff van te voren doen anders moet je ook weer 3 uur wacht op je bitcoins gelukkig is dat maar een eenmalige proces.
Bedankt ik ga op 111 inkopen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:06 schreef fukforce het volgende:
Ik hoop vandaag nog wat ETH in te slaan op 110
Was maar een geintje. En nee, ETH zal nu niet meer snel zakken naar 110quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:31 schreef leolinedance het volgende:
Waar ga je voor 111 inkopen? Of wacht je tot ie ooit nog op 111 komt?
Vandaag nog ETH op 118 gekochtquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Mand het volgende:
[..]
Was maar een geintje. En nee, ETH zal nu niet meer snel zakken naar 110
Dat is mooi. Maar nu na de kleine crash verwacht ik dat het niet meer lukken zal. Maar he, alles is mogelijk in cryptospace.quote:
Hartelijk dank voor je mening, wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het in elkaar knutselen van een telefoon app lijkt me voor Waves ook niet zo moeilijk, denk dat ze andere prioriteiten hebben nu.
En voor smartphone browsers is men al bezig met een mobiele weergave.
Waves zet in op z'n DEX maar ook een script taal zoals Ethereum, een ICO / crowdfund platform, etc.
Uiteindelijk zal iedere developer apps kunnen bouwen en gebruiken op het Waves platform, je kan zelfs je eigen exchange website opzetten met eigen interface maar de trades dan toch gedecentraliseerd laten verlopen. Tenminste, dat is wat ik op Slack allemaal voorbij zie komen.
Waves is een platform, met een eigen blockchain, met eigen API's, o.a. voor andere producten, Lykke lijkt me meer een "eindproduct".
Voor beiden zal wel een markt zijn.
Wat me wel zorgen baart:
Circulating Supply
147,907,479 LKK
Total Supply
1,285,690,000 LKK
Lijkt Ripple wel
Oh oke. Ik ben nog een noobquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Mand het volgende:
[..]
Was maar een geintje. En nee, ETH zal nu niet meer snel zakken naar 110
Geen zorgen. De eerste professional in crypto moet ik nog ontdekken.quote:
Aangenaam.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:03 schreef Mand het volgende:
[..]
Geen zorgen. De eerste professional in crypto moet ik nog ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |