De samenvatting is dat de schrijver t zelf ook al een onsamenhangend verhaal vindquote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is de samenvatting dat holders fout zijn?
Hoe wil je dat doenquote:Op zondag 21 mei 2017 13:50 schreef ratatat het volgende:
In een paar minuten ¤60 verdienen met BTC kopen op Bitstamp en meteen verkopen op Bitonic.
Hangt natuurlijk af van wat de koers is op de afzonderlijke exchanges, 21 mei was die vast niet hetzelfde als vandaagquote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen![]()
https://ibb.co/mnveoF
https://ibb.co/eDcENa
Volgens mij wordt er juist verlies gemaakt
Tsja, ik bekijk het vanuit mijn eigen situatie:quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:25 schreef kthxbye het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/51361405
Voor de hodlors (MaGNeT?): ik vind dit een interessante analyse en ben benieuwd naar jullie reacties.
Het kan ook niet altijd. En dan heb je nog het risico dat de batch van bitstamp er niet op tijd uit gaat waardoor je je btc weer terug krijgt (minus tx fee)quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen![]()
https://ibb.co/mnveoF
https://ibb.co/eDcENa
Volgens mij wordt er juist verlies gemaakt
MaGNeT?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:42 schreef Robuustheid het volgende:
Heeft iemand een mening over Lykke? Lijkt mij beter dan Waves, aangezien ze met een native iOS en Android app komen.
Als je gaat holden moet je mijn inziens een doel hebben (geldt eigenlijk voor alle investeringen). Wat is een realistische prognose voor een coin over x tijd en op welk punt pak je je winst eruit? Zo lees ik hier en daar voorzichtige schattingen dat ETH over een jaar of 2 wel op 500 dollar staat. Dus mijn doel is om het in ieder geval een jaar vast te houden, kijken wat de koers heeft gedaan en kijken of die 500 dollar inderdaad in zicht komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:25 schreef kthxbye het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/51361405
Voor de hodlors (MaGNeT?): ik vind dit een interessante analyse en ben benieuwd naar jullie reacties.
Een app is goed voor de acceptatie, maar zegt niets over de kwaliteit of innovativiteit van een crypto. Je kan een prachtige app maken op iedere blockchain, ook van een shitcoin, als je ergens een node met een api draait.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:42 schreef Robuustheid het volgende:
Heeft iemand een mening over Lykke? Lijkt mij beter dan Waves, aangezien ze met een native iOS en Android app komen.
ik heb volgens mij geen Litebit account? Transactie daar kun je ook doen zonder account. Neem aan dat ze het geld dan terugstorten, toch? Litebit is wel te vertrouwen?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:54 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Met een btc naar gulden transactie via Litebit..Kreeg het uiteindelijk terug. Ligt inderdaad aan de transactie fee. Kan tot 72 uur duren en anders krijg je het terug in je wallet dus.
Maar wel vreemd, het was bij mij de standaard fee die blockchain automatisch maakte.
Laat maar weten!!
ik moet kopenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:21 schreef Toto69 het volgende:
DGB lijkt weer op te krabbelen
enigszins dan
Litebit werkt bij mij prima, verkopen en kopen beide. Dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik heb volgens mij geen Litebit account? Transactie daar kun je ook doen zonder account. Neem aan dat ze het geld dan terugstorten, toch? Litebit is wel te vertrouwen?
Het in elkaar knutselen van een telefoon app lijkt me voor Waves ook niet zo moeilijk, denk dat ze andere prioriteiten hebben nu.quote:
Het is Bitrush waar ik de munten hebben gekocht en niet Litebitquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:58 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Litebit werkt bij mij prima, verkopen en kopen beide. Dus dat zit wel goed.
Het lijkt nu allemaal te stijgen weer, maar dat deed het gisteren ook en ging vandaag weer onderuit. Zou dit het einde zijn of komt er nog een correctie? Iemand die een idee heeft?
Bitrush ken ik helaas niet, bitonic is wel goed en snel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is Bitrush waar ik de munten hebben gekocht en niet Litebit(foutje).
Iemand ervaring met Bitrush?
Ja. Ik. Heb daar vorige maand wat extra Ethereum gekocht. Duurde allemaal lang. Geen telefoonnummer beschikbaar en geen antwoord op de mail.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is Bitrush waar ik de munten hebben gekocht en niet Litebit(foutje).
Iemand ervaring met Bitrush?
OK, dankje. Nou gaat het niet om een zo heel bijzonder bedrag in mijn geval, maar toch.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Ik. Heb daar vorige maand wat extra Ethereum gekocht. Duurde allemaal lang. Geen telefoonnummer beschikbaar en geen antwoord op de mail.
Na 3 dagen een excuusmail met daarbij de bevestiging dat mijn Ethereum was verstuurd.
Eerlijk gezegd kneep ik 'm wel een beetje. Want ik zocht naar wat recencies op google en kwam wat vervelende dingen tegen. Maar niets bleek minder waar. Uiteindelijk dus alles goed gegaan en, voor mij, gewoon een betrouwbare partij
Gewoon Bitonic!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, dankje. Nou gaat het niet om een zo heel bijzonder bedrag in mijn geval, maar toch.
Ik zie al bijna twee dagen pending 0/2 staan, dat is gewoon klote. Was ook al aan het googlen en kwam ook wat vreemde dingen tegen.... volgende keer toch kiezen voor een andere partij denk ik.
Mja, als hij wel in de blockchain staat zal het wss wel een keer bevestigd worden. Maar als er geen fee is meegestuurd kan dat wel een poosje duren.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, dankje. Nou gaat het niet om een zo heel bijzonder bedrag in mijn geval, maar toch.
Ik zie al bijna twee dagen pending 0/2 staan, dat is gewoon klote. Was ook al aan het googlen en kwam ook wat vreemde dingen tegen.... volgende keer toch kiezen voor een andere partij denk ik.
Excuusmail ging er over dat het allemaal wat druk was in cryptoland de laatste dagen. Nette mail overigens. Ik vond het vervelend omdat ik wat lang moest wachten maar ik zal in de toekomst niet twijfelen daar zaken mee te doen vanwege de mail die ik kreeg. Ging toen om een substantieel bedrag. Maar als gezegd uiteindelijk heeft dit bedrijf gewoon geleverd tegen de koers van moment op aankoop. 3 dagen later stonden Ethers fors hogerquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |