Volgens wie?quote:Op zondag 28 mei 2017 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat roepen we al jaren
Al schijnt MVV vandaag kansloos te zijn door het kwaliteitsverschil
Kwam er net achterquote:
MVV domineert.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:20 schreef Pinuts het volgende:
Heb wedstrijd tot nu toe niet gevolgd vanwege Utrecht - AZ? Is er nog hoop voor MVV of zijn ze tamelijk kansloos ?
quote:Op zondag 28 mei 2017 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Rust.
MVV gaat nog scoren, dat kan niet anders.
Jawel. Die degraderen de komende 40 jaar niet meerquote:Op zondag 28 mei 2017 15:23 schreef Chiappucci het volgende:
Het geluk van Roda kan toch niet blijven duren
quote:
Jup, na pingelsquote:Op zondag 28 mei 2017 15:36 schreef GGMM het volgende:
Wacht, ik heb Utrecht gemist. Hebben ze het gehaald? :S
Lag je zolang in bed?quote:Op zondag 28 mei 2017 15:36 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2017 15:36 schreef GGMM het volgende:
Wie zei dit denk je?quote:Haller mist nooit een penalty
quote:Op zondag 28 mei 2017 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
OH PLEASE LAAT HET STIJN ZIJN MISTE HIJ HEM?
Gelukkig bleef ie staanquote:Op zondag 28 mei 2017 15:41 schreef Tagliano het volgende:
Als Ajagun gaat liggen is het rood
Valt wel mee in de herhaling
Niet in de herhaling. Toel viel hij wel mee.quote:
Wat aardig van je, ten opzichte van Vasionquote:Op zondag 28 mei 2017 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet in de herhaling. Toel viel hij wel mee.
Deze grap was zo slecht dat ik hem niet wilde posten, maar ik doe het toch.
Die verdient wel een lach op zijn gezicht.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat aardig van je, ten opzichte van Vasion.
Klopt, door onlogisch was dat.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die verdient wel een lach op zijn gezicht.Ik las net dat hij alweer idioot werd genoemd door iemand.
Deze kenner zag dit uiteraard aankomenquote:Op zondag 28 mei 2017 15:39 schreef Tagliano het volgende:
Ed Janssen. Wie heeft deze man op deze wedstrijd gezet
Jaquote:Op zondag 28 mei 2017 15:50 schreef Scrummie het volgende:
Het was toch voor dat op de hand staan? Dat gebeurde toch per ongeluk?
Hij is compleet uit balansquote:Op zondag 28 mei 2017 15:50 schreef GGMM het volgende:
mwa ik weet eigenlijk niet. Het is ook wel teringdom om op hem te staan.
Rustig Tagliano.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:51 schreef Tagliano het volgende:
Wat een ongelooflijke teringdebiel. We kunnen net zo goed wat anders gaan kijken door Edje fucking Janssen
Hij was toch trainer van Roda voor deze potjes geworden?quote:Op zondag 28 mei 2017 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij geen speler of technische staf van een van beide teams is?
Ik zet maar even wat anders op jaquote:
Dat ook, ja.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al denk ik dat je m niet had hoeven geven inderdaad.
Natuurlijk is dat wel relevant. Als je iets per ongeluk doet kan het niet ernstig gemeen zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk.
Ik vind dat hij zijn excuus aanbiedt niet echt relevant
Ik haat Roda niet en vindt de kaart alsnog volkomen onterecht.quote:Op zondag 28 mei 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is jullie haat tegen Roda die jullie doet denken dat deze rode kaart VOLSTREKT TOTAAL BELACHELIJK is
Al denk ik dat je m niet had hoeven geven inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |