abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:16:46 #101
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_171220843
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:15 schreef dimmak het volgende:
Wanneer is de loting van de derde voorronde CL?
Eind Juli
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:49:47 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171221613
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:09 schreef Heeinz het volgende:
Ben er nog steeds een beetje ziek van
Viel bij mij echt heel erg mee.
Ik had er halverwege de 2de helft al vrede mee dat het waarschijnlijk niet zou gaan lukken.

Als je rationeel denkt heeft het er vanaf minuut 1 niet in gezeten en ik heb ook geen enkel moment het idee gehad dat het zou kunnen. Wel voor de wedstrijd, maar toen het eenmaal begonnen was had ik al een gevoel van onmacht en berusting daarin.

We hebben gewoon een paar prachtige wedstrijden gezien in europees verband en ook een paar nationaal. Daar moeten we het dit jaar mee doen en volgend jaar gewoon kampioen worden.

Door de CL kwali komen en dan overwinteren zou mooi zijn. Wat er daarna gebeurt is alleen maar bonus :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:52:59 #103
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_171221684
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Viel bij mij echt heel erg mee.
Ik had er halverwege de 2de helft al vrede mee dat het waarschijnlijk niet zou gaan lukken.

Als je rationeel denkt heeft het er vanaf minuut 1 niet in gezeten en ik heb ook geen enkel moment het idee gehad dat het zou kunnen. Wel voor de wedstrijd, maar toen het eenmaal begonnen was had ik al een gevoel van onmacht en berusting daarin.

We hebben gewoon een paar prachtige wedstrijden gezien in europees verband en ook een paar nationaal. Daar moeten we het dit jaar mee doen en volgend jaar gewoon kampioen worden.

Door de CL kwali komen en dan overwinteren zou mooi zijn. Wat er daarna gebeurt is alleen maar bonus :)
Je hebt op schot traore en van de beek na niets gecreëerd. Dolberg niets, Klaassen niets, ziyech matig. En op het middenveld werd je overklast. Die fellaini was echt weergaloos, dat ik dat ooit zou zeggen :')

Wel paar lichtpuntjes hoor. De Ligt, Sánchez, en frenkie deed het heel goed toen die inviel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:09:12 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171222092
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je hebt op schot traore en van de beek na niets gecreëerd. Dolberg niets, Klaassen niets, ziyech matig. En op het middenveld werd je overklast. Die fellaini was echt weergaloos, dat ik dat ooit zou zeggen :')

Wel paar lichtpuntjes hoor. De Ligt, Sánchez, en frenkie deed het heel goed toen die inviel.
Nee klopt, maar er was ook niets om te creeëren. Ik heb net nog even een samenvatting zitten kijken. Elke keer als Ajax aan de bal kwam op de helft van ManU stonden ze met 9 of 10 man te verdedigen tegenover 6 of 7 van Ajax .Dat is gewoon niet te doen.

Dat ze het dan zo goed uitspelen zijn kwaliteiten van hun. Daar heb ik vrede mee. Ondanks dat het kut is dat je op die manier dus een wedstrijd kunt winnen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171222259
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Die fellaini was echt weergaloos, dat ik dat ooit zou zeggen :')
Toen ik dit van te voren zei was er een user zonder voetbalverstand die me hard uitlachte. Ik wou dat ik geen gelijk had gekregen hoor, maar Schöne was echt kansloos tegen hem.

Wat ik wel mooi vond is dat De Ligt een paar keer een kopduel van Fellaini won terwijl die laatste ongeveer twee keer zo groot is.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:22:40 #106
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_171222427
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Viel bij mij echt heel erg mee.
Ik had er halverwege de 2de helft al vrede mee dat het waarschijnlijk niet zou gaan lukken.

Als je rationeel denkt heeft het er vanaf minuut 1 niet in gezeten en ik heb ook geen enkel moment het idee gehad dat het zou kunnen. Wel voor de wedstrijd, maar toen het eenmaal begonnen was had ik al een gevoel van onmacht en berusting daarin.

We hebben gewoon een paar prachtige wedstrijden gezien in europees verband en ook een paar nationaal. Daar moeten we het dit jaar mee doen en volgend jaar gewoon kampioen worden.

Door de CL kwali komen en dan overwinteren zou mooi zijn. Wat er daarna gebeurt is alleen maar bonus :)
Tijdens en na de wedstrijd viel het ook wel mee ja, wat je zegt het zat er echt niet in. Maar sinds ik gisteren wakker ben.. :')
  vrijdag 26 mei 2017 @ 16:07:02 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171223383
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Tijdens en na de wedstrijd viel het ook wel mee ja, wat je zegt het zat er echt niet in. Maar sinds ik gisteren wakker ben.. :')
Toen vond ik het ook wel even kut maar het is wel makkelijk te relativeren opzich.

Het meeste zat het me tegen dat we gewoon ons eigen spel niet konden spelen en die wedstrijd niet om aan te zien was.
Oh.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 16:16:16 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_171223559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toen ik dit van te voren zei was er een user zonder voetbalverstand die me hard uitlachte. Ik wou dat ik geen gelijk had gekregen hoor, maar Schöne was echt kansloos tegen hem.

Wat ik wel mooi vond is dat De Ligt een paar keer een kopduel van Fellaini won terwijl die laatste ongeveer twee keer zo groot is.
Hij heerste ja, maar daar is ook niet helemaal slim mee omgegaan. Constant 2 man om hem heen, laat je hem zwemmen kan die niets met zijn fysiek. Maarja heb je nu niets aan :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 26 mei 2017 @ 16:17:19 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_171223589
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee klopt, maar er was ook niets om te creeëren. Ik heb net nog even een samenvatting zitten kijken. Elke keer als Ajax aan de bal kwam op de helft van ManU stonden ze met 9 of 10 man te verdedigen tegenover 6 of 7 van Ajax .Dat is gewoon niet te doen.

Dat ze het dan zo goed uitspelen zijn kwaliteiten van hun. Daar heb ik vrede mee. Ondanks dat het kut is dat je op die manier dus een wedstrijd kunt winnen.
Het verschil waren de 2 goals. Toen die bal van Pogba erin ging wist ik het eigenlijk al. Zo ongelukkig, jammer.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_171224000
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toen ik dit van te voren zei was er een user zonder voetbalverstand die me hard uitlachte. Ik wou dat ik geen gelijk had gekregen hoor, maar Schöne was echt kansloos tegen hem.

Wat ik wel mooi vond is dat De Ligt een paar keer een kopduel van Fellaini won terwijl die laatste ongeveer twee keer zo groot is.
Heb je Schone van het veld af zien lopen. Had het idee dat hij er helemaal doorheen zat.
pi_171224413
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Toen vond ik het ook wel even kut maar het is wel makkelijk te relativeren opzich.

Het meeste zat het me tegen dat we gewoon ons eigen spel niet konden spelen en die wedstrijd niet om aan te zien was.
Tot aan de 16 van United ging het prima. Je zag bij vlagen momenten dat Ajax heel goed kan voeballen. Bij de 16 liep iedereen in de trechter en dat was gewoon niet te doen.

Ajax mist goede aanvallende backs. Meestal redden we het wel zonder, maar in z'on wedstrijd heb je die extra aanvallende impuls echt wel nodig.
Noodles
pi_171224875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:47 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Tot aan de 16 van United ging het prima. Je zag bij vlagen momenten dat Ajax heel goed kan voeballen. Bij de 16 liep iedereen in de trechter en dat was gewoon niet te doen.

Ajax mist goede aanvallende backs. Meestal redden we het wel zonder, maar in z'on wedstrijd heb je die extra aanvallende impuls echt wel nodig.
Klopt. Je hebt dan het niveau Barcelona nodig om er doorheen te komen. Dit was gewoon een georganiseerde muur die niet bepaald onder de indruk was. :P
  vrijdag 26 mei 2017 @ 17:22:36 #113
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171225390
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:47 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Tot aan de 16 van United ging het prima. Je zag bij vlagen momenten dat Ajax heel goed kan voeballen. Bij de 16 liep iedereen in de trechter en dat was gewoon niet te doen.

Ajax mist goede aanvallende backs. Meestal redden we het wel zonder, maar in z'on wedstrijd heb je die extra aanvallende impuls echt wel nodig.
Je had misschien ook Kluivert kunnen brengen die wel aan de zijlijn blijft plakken zodat het speelveld breed wordt = meer ruimte voor Dolberg . Maar in plaats daarvan werd Neres gebracht en die ging ook alleen maar de drukte in
RED ONS HENNIEGOD
pi_171225412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 17:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Klopt. Je hebt dan het niveau Barcelona nodig om er doorheen te komen. Dit was gewoon een georganiseerde muur die niet bepaald onder de indruk was. :P
De wedstrijd deed mij denken aan de CL finale Chelsea-Bayern. Chelsea deed het ook heel matig in de competitie (6de plek), maar kwamen wel in de CL finale. Ze parkeerde twee bussen en Bayern kwam er niet doorheen.
Noodles
pi_171225769
Het was gewoon een kansloze zaak. Kan gebeuren als je kijkt naar het verschil in budget, maar het is wel heel jammer. Voor United stelt zo'n prijs toch heel weinig voor, terwijl​ het voor Ajax een absolute hoofdprijs was geweest.

We hebben ons weer laten zien en dat is al heel wat waard. Maar volgend seizoen moeten we wel echt kampioen worden. We geven de titels al jaren weg.
pi_171226847
Aanvallende back = Sinkgraven. :P.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 18:51:02 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171226953
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het verschil waren de 2 goals. Toen die bal van Pogba erin ging wist ik het eigenlijk al. Zo ongelukkig, jammer.
Ik begreep dat van de laatste 45 wedstrijden dat ze op voorsprong kwamen ze 7 keer gelijk spelen en 38 keer wonnen. Of iets in die richting.

Zegt genoeg lijkt mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 19:09:17 #118
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171227332
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:47 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Tot aan de 16 van United ging het prima. Je zag bij vlagen momenten dat Ajax heel goed kan voeballen. Bij de 16 liep iedereen in de trechter en dat was gewoon niet te doen.

Ajax mist goede aanvallende backs. Meestal redden we het wel zonder, maar in z'on wedstrijd heb je die extra aanvallende impuls echt wel nodig.
Ajax heeft prima aanvallende backs, het zijn alleen niet de klassieke types die de achterlijn halen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 26 mei 2017 @ 19:26:51 #119
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_171227717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:47 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Tot aan de 16 van United ging het prima. Je zag bij vlagen momenten dat Ajax heel goed kan voeballen. Bij de 16 liep iedereen in de trechter en dat was gewoon niet te doen.

Ajax mist goede aanvallende backs. Meestal redden we het wel zonder, maar in z'on wedstrijd heb je die extra aanvallende impuls echt wel nodig.
United liet Ajax dan ook tot de 16 komen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 26 mei 2017 @ 22:22:12 #120
436302 Brammess
Fina jou3
pi_171232916
Die grijze periode tussen het einde van het seizoen en het op gang komen van de transfergeruchten ;(
pi_171232973
"Ajax querendo levar mais um do tricolor a bola da vez Junior Tavares segundo Veloso dos donos da bola"

Google translate:

"Ajax wanting to take another one of the tricolor the ball of the time Junior Tavares according to Veloso of the owners of the ball."

Tavaresgod

  vrijdag 26 mei 2017 @ 22:25:34 #122
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171233025
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:22 schreef Brammess het volgende:
Die grijze periode tussen het einde van het seizoen en het op gang komen van de transfergeruchten ;(
Laat het maar al 1 september zijn. Alle transfergeruchten zullen wel in nadeel van Ajax zijn dus liever niet.
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 22:27:00 #123
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171233061
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:22 schreef Brammess het volgende:
Die grijze periode tussen het einde van het seizoen en het op gang komen van de transfergeruchten ;(
Dat zal denk ik een kortere periode zijn dan in andere jaren
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171233084
Ajax ook interesse in Jordan Sierra (CVM) van 1.67m
pi_171233111
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat zal denk ik een kortere periode zijn dan in andere jaren
Seizoenen moeten ook op tijd beginnen :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')