Laat het maar al 1 september zijn. Alle transfergeruchten zullen wel in nadeel van Ajax zijn dus liever niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:22 schreef Brammess het volgende:
Die grijze periode tussen het einde van het seizoen en het op gang komen van de transfergeruchten
Dat zal denk ik een kortere periode zijn dan in andere jarenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:22 schreef Brammess het volgende:
Die grijze periode tussen het einde van het seizoen en het op gang komen van de transfergeruchten
Seizoenen moeten ook op tijd beginnenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zal denk ik een kortere periode zijn dan in andere jaren
Voor Ajax eind Juli al koekoek genotquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Seizoenen moeten ook op tijd beginnen
Nog een aardig toetje gehad, ik verwacht dat als er al wat op gang komt dat dat sneller gaat door het Europaverhaal en Ajax wil ook door (en is ook wel in de positie om te bluffen behalve bij Klaassen)quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Seizoenen moeten ook op tijd beginnen
Ze gaan weer naar Oostenrijk dus wellicht weer tegen FC Lieferingquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Over een maandje alweer de voorbereiding joh waar hebben we het over
Gaat sowieso sneller want we spelen eind Juli al CL voorrondequote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog een aardig toetje gehad, ik verwacht dat als er al wat op gang komt dat dat sneller gaat door het Europaverhaal en Ajax wil ook door (en is ook wel in de positie om te bluffen behalve bij Klaassen)
Eerst CL voorronde nog ouwe reusquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Eredivisie begint alweer over 9 a 10 weken!11!11!!
Ik kon toen bij tijd en wijle hard lachen om de posts (soms ook wel mad) maar nu achteraf is het helemaal schitterendquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze gaan weer naar Oostenrijk dus wellicht weer tegen FC Liefering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat bedoel ik met dat Ajax ook sneller door zal willenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat sowieso sneller want we spelen eind Juli al CL voorronde
Mag van mij blijven. Dat Veltman maar oprot.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Klaassen maar snel weggaat en niet pas half augustus.
29 Juni eerste training dacht ik. AjaxTV op volle toeren in de alpenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Over een maandje alweer de voorbereiding joh waar hebben we het over
Noa Lang aub genot. Eiting is niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
In ieder geval kunnen we hopelijk in voorbereiding genieten van Eiting en Sierhuis. Zeefuik zal ook wel meegaan.
Jij bent een grotere jeugdkenner dan ik, is Sierhuis nou veel meer dan een simpele afmaker?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
In ieder geval kunnen we hopelijk in voorbereiding genieten van Eiting en Sierhuis. Zeefuik zal ook wel meegaan.
Op één na beste van het veld woensdagquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag van mij blijven. Dat Veltman maar oprot.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
29 Juni eerste training dacht ik. AjaxTV op volle toeren in de alpen
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag van mij blijven. Dat Veltman maar oprot.
Maarmaarmaar Schalke uit. Nederlands Elftal etc etc. Niet gebaseerd op 1 potje.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Op één na beste van het veld woensdag
MaarmaarmaarLyonuittweedehelft
Nee, Sierhuis is niet zo bijster bijzonder hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent een grotere jeugdkenner dan ik, is Sierhuis nou veel meer dan een simpele afmaker?
Sommige spelers hebben op een gegeven moment een stickertje gekregen van het grote publiek en komen daar niet meer vanafquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Op één na beste van het veld woensdag
MaarmaarmaarLyonuittweedehelft
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, Sierhuis is niet zo bijster bijzonder hoor.
Half jaar jonger dan Dolberg dacht ik.
In het Nederlands Elftal snapt De Ligt als enige wat vooruitverdedigen is. Geen goede graadmeter.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maarmaarmaar Schalke uit. Nederlands Elftal etc etc. Niet gebaseerd op 1 potje.
Ja het is bizar, en dan moet je op social media bij elk bericht omtrend Traoré en Veltman oprotten en dergelijken lezen. Doe normaal man.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sommige spelers hebben op een gegeven moment een stickertje gekregen van het grote publiek en komen daar niet meer vanaf
Ik gebruik social media alleen om wat journalistjes/spelers en meer van dat soort volk te volgen. Uit vrije wil tweets van paupers lezen begin ik niet aanquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja het is bizar, en dan moet je op social media bij elk bericht omtrend Traoré en Veltman oprotten en dergelijken lezen. Doe normaal man.
Eigenlijk niet. Bij A1 komt er echt heel veel aanvoer uit de vleugels. Moet zeggen dat hij wel schitterende goals maakt maar het is geen meevoetballende spits voorzover ik kan zien a la Dolberg.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent een grotere jeugdkenner dan ik, is Sierhuis nou veel meer dan een simpele afmaker?
Op zich ook niet verkeerd om erbij te hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Bij A1 komt er echt heel veel aanvoer uit de vleugels. Moet zeggen dat hij wel schitterende goals maakt maar het is geen meevoetballende spits voorzover ik kan zien a la Dolberg.
Laten we KJH vooral niet halen. Cassiera kan die rol prima invullen, eventueel haal je Zivko terug. Spits is niet wat we nu nodig hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich ook niet verkeerd om erbij te hebben natuurlijk
Maar laten we vooral voor KJH gaan als pinchhitter kan alleen maar goed gaan
Punt is eigenlijk dat Ajax op dit moment dan wel heerlijk drukzet maar nog steeds komt er weinig uit de vleugels. Traore en Younes trekken naar binnen en Veltman komt er nauwelijks overheen. Sinkgraven doet dat wel, Viergever evt soms. Riedewald doet dat ook weinig. Dolberg krijgt op zich vrij weinig aanvoer van zijkanten, maar hij kan nog meevoetballen en zijn looplijnen zijn fantastisch natuurlijk. Sierhuis is meer dan hij afhankelijk van aanvoer uit de zijkanten.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich ook niet verkeerd om erbij te hebben natuurlijk
Maar laten we vooral voor KJH gaan als pinchhitter kan alleen maar goed gaan
Zivkovic is er ook uitgespeeld door Kerk bij Utrecht..quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laten we KJH vooral niet halen. Cassiera kan die rol prima invullen, eventueel haal je Zivko terug. Spits is niet wat we nu nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |