Daar kan Bobbie gelukkig geen last van hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Verrassend dat Karsten Trek met een bunch ex-ploegmaten ophemelt.
Thanksquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ejay van Garderen (BMC), Ruben Plaza (Orica), Winner Anacona, Andrey Amador (beiden Movistar), Mikel Landa, Philip Deignan, Diego Rosa (alle drie Sky), Davide Villella, Joe Dombrowski, Pierre Rolland (alle drie Cannondale), Alexander Foliforov (Gazprom), Kanstantsin Siutsou (Bahrein-Merida), Jan Hirt (CCC), Natnael Berhane, Omar Fraile (Dimension Data), Jasper Stuyven, Mads Pedersen (beiden Trek), Dario Cataldo (Astana) en Joey Rosskopf (BMC).
Als je betaalt voor een dagpas van ¤ 4,99, krijg je dan ook constant die reklame?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:34 schreef Fretwork het volgende:
Voordeel van Eurosport is wel dat ze vaak vroeg beginnen
We vragen het even aan Meneerfiets.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:41 schreef Iommi het volgende:
Movistar heeft er 2 mee, maar hoeveel mannetjes van Sunweb zitten in de kopgroep?
Playertjequote:Op donderdag 25 mei 2017 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen "waar zie je dat?"
LTDquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar kan Bobbie gelukkig geen last van hebben.
Wel ietsjes meerquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Half Sunweb weer gelost, idem voor Bahrein.
Jeroen is fan van alle Belgen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:46 schreef Tagliano het volgende:
Gaat Jeroen het nou opeens de halve dag over Monfort hebben
Maxime is dan ook een cultheld.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:46 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan het daar een hele dag over hebben. Monfortgod.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:46 schreef Tagliano het volgende:
Daar word ik een beetje moe vanquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeroen is fan van alle Belgen.
Is Jeroen een chauvinist?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeroen is fan van alle Belgen.
Vertel eens!quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kan het daar een hele dag over hebben. Monfortgod.
Is al geweest DAMquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je mooi omheen skiien, duurt een uur of 6
Wanneer gaat de aanval komen? Alles op de laatste berg?
Nope, gaat over de roze truiquote:
Heb ik het ook overquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope, gaat over de roze trui
Wie dan?quote:
Is toch net zo goed bloedirritant, Herbert vooropquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Flauwe opmerking. Of zijn Nederlandse commentatoren niet chauvinistisch?
Dat geloven wij wel.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moet elke keer weer lachen om deze gif.
Ik hekel elke vorm van chauvinisme. Net als Leo Driessen die de afgelopen weken als een ontzettende teringdebiel in zijn microfoon liep te spugen en te schreeuwen als Ajax ook maar enigszins bij de goal van Schalke of Lyon kwam.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Flauwe opmerking. Of zijn Nederlandse commentatoren niet chauvinistisch?
Waar zit Dumoulin? Heb jij Dumoulin gezien, Tagliano?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch net zo goed bloedirritant, Herbert voorop
Ja maar Leo is voor Telstar hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hekel elke vorm van chauvinisme. Net als Leo Driessen die de afgelopen weken als een ontzettende teringdebiel in zijn microfoon liep te spugen en te schreeuwen als Ajax ook maar enigszins bij de goal van Schalke of Lyon kwam.
Beetje mag wel, zeker bij topprestaties maar ze moeten wel redelijk neutraal zijn. Laat het chauvinisme maar aan ons kijkers.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch net zo goed bloedirritant, Herbert voorop
JA. HAHAHAAAquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar zit Dumoulin? Heb jij Dumoulin gezien, Tagliano?
Ja dat hebben we gezien nadat Tom moest kakkenquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laurens ten Dam is zijn geld 5 dubbel waard
Liever ook al nietquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje mag wel, zeker bij topprestaties maar ze moeten wel redelijk neutraal zijn. Laat het chauvinisme maar aan ons kijkers.
Daar zit DUMOULIN HA! HA HA! MAARTEN! Dit kan toch niet meer fout gaan?quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar zit Dumoulin? Heb jij Dumoulin gezien, Tagliano?
Laatst was zelfverklaard Emmen-supporter Leo Oldenburger ook verslaggever bij Emmen v RKCquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja maar Leo is voor Telstar hoor.
Beetje flauw. Deze wet kun je alleen toepassen bij vlakke etappes.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens de wet van Herbert gaat de kopgroep het niet halen
Bedankt hequote:Op donderdag 25 mei 2017 14:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Beetje flauw. Deze wet kun je alleen toepassen bij vlakke etappes.
Mensen die voor Emmen zijn bestaan niet.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatst was zelfverklaard Emmen-supporter Leo Oldenburger ook verslaggever bij Emmen v RKC.
Ik wist niet dat Wilco Kelderman voor Emmen was.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die voor Emmen zijn bestaan niet.
Gewoon een commentator die niet al te veel rekening houdt met welk vlaggetje er op de borst van een sporter (of welk figuur dan ook) zitquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij hebt liever een Mart Smeets dan?
We hebben in VBL de laatste tijd een redelijk actief FC Emmentopicquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die voor Emmen zijn bestaan niet.
Ik kan ook schrijven van ''Wie gaat er nou in de KLB SC'' zitten. Zoveel vragen te stellen waar je geen antwoord of vat op kunt krijgen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaat er nou naar Emmen - RKC kijken
Je " staat verkeerdquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook schrijven van ''Wie gaat er nou in de KLB SC'' zitten. Zoveel vragen te stellen waar je geen antwoord of vat op kunt krijgen.
Ik zit vanavond weer met het broekje uitquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaat er nou naar Emmen - RKC kijken
Levenslang bergverbodquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
Geeft UCI ook boetes voor vuurwerk?
AZ en Utrecht is wel een leuk potjequote:Op donderdag 25 mei 2017 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit vanavond weer met het broekje uit
Och jee de successupporters hebben het topic ook weer gevonden.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Waarom demarreert Tom Dumoulin niet gewoon?
Gaat ie pas zondag doenquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Waarom demarreert Tom Dumoulin niet gewoon?
Hopelijk mag hij morgen of overmorgen een keer voor eigen kans gaanquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:46 schreef TheArt het volgende:
Clement is ook echt heel goed in orde weer.
Wel gunstig voor Dumoulinquote:
Jij en ik hebben gisteren weer zitten kijkenquote:Op donderdag 25 mei 2017 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor continu spektakel moet je naar een sport als dartsen kijken.
Met de nadruk op spek.
Dan ken jij Addy Engels nog niet.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hopelijk mag hij morgen of overmorgen een keer voor eigen kans gaan
Die mensen in Dubai zijn echte liefhebbers, dat zie je zo.quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij en ik hebben gisteren weer zitten kijken
Dit laat ik aan mensen als Tagliano over :quote:Op donderdag 25 mei 2017 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor continu spektakel moet je naar een sport als dartsen kijken.
Met de nadruk op spek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |