abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171208067
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:26 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Noem mij een legale activiteit waarvoor je veel cash geld nodig hebt.
Cash is natuurlijk gewoon een wettelijk betaalmiddel en kan daardoor overal worden gebruikt, waar je veel geld nodig hebt. Al zal dat vanaf bepaalde bedragen vragen oproepen omtrent de herkomst, welke je kunt aantonen mits verkregen op legale wijze.
pi_171208078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Moest auto laten maken! !$%^*&@#$%^&*&^%$#@!@#$%^&*&^%$#@!. Zal ik je nog een verhaal vertellen? Bijna een jaar verder werd ik vorige week gebeld door het bedrijf met de vraag of ik 350 euro kon overmaken want de auto doet het niet goed en is dus slecht gerepareerd. LOL, die denken dat ik dom ben.
Je liet een auto maken die niet van jezelf was maar van een bedrijf?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_171208082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:28 schreef vaduz het volgende:

[..]

Je Marokkaanse bankrekening

[..]

Welke restricties zijn daar dan?
En dan? Nogmaals, grote bedragen opnemen lukt niet. Garage heeft geen pinmogelijkheden en ook geen rekeningnummer. Moest dus handje contantje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2017 22:30:54 ]
pi_171208113
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor. Heb aangegeven een riem te willen kopen. Maar al zou ik het niet vermelden, wat dan nog? Mijn geld en mag kopen wat ik wil.
Een riem kost 10 euro, niet 10K euro.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_171208128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En dan? Nogmaals, grote bedragen opnemen lukt niet. Garage heeft geen pinmogelijkheden en ook geen rekeningnummer. Moest dus handje contantje.
Ga dan naar een fatsoenlijke garage i.p.v naar Ibrabeun de haas.
pi_171208130
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:31 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Een riem kost 10 euro, niet 10K euro.
Een gouden riem kost rond de 6/7k. En kan meer zelfs zijn afhankelijk van de dikte. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2017 22:32:13 ]
pi_171208159
quote:

[..]

Ga dan naar een fatsoenlijke garage.
Denken dat je het beter weet dan ik. Alle garages in Tanger werken zo. Maar ey, jij denkt het beter te weten natuurlijk.
pi_171208163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En dan?
Ga je naar het bankfiliaal, plaats je een bestelling, krijg je cash in je handjes. Ik bedoel dat is een beetje het principe van een bank: dat je geld wat je stort er later weer vanaf kan halen.
quote:
Nogmaals, grote bedragen opnemen lukt niet. Garage heeft geen pinmogelijkheden en ook geen rekeningnummer. Moest dus handje contantje.
Banken hebben contantje.
pi_171208187
quote:

[..]

Ga dan naar een fatsoenlijke garage i.p.v naar Ibrabeun de haas.
Ga ergens anders haten.
pi_171208199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:32 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ga je naar het bankfiliaal, plaats je een bestelling, krijg je cash in je handjes. Ik bedoel dat is een beetje het principe van een bank: dat je geld wat je stort er later weer vanaf kan halen.

[..]

Banken hebben contantje.
Geld overmaken naar Marokkaanse rekeningnummer kan niet via internet. Mijn bank zit niet hier in de buurt. Dus helaas. :)
pi_171208244
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geld overmaken naar Marokkaanse rekeningnummer kan niet via internet.
Wat is dat nou weer voor onzin. :') Marokko is gewoon aangesloten op SWIFT.
pi_171208291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Marokko doet dat niet. Net zoals Marokko ook mijn Marokkaanse bsn- nummer niet aan Nederland geeft.
Wat Marokaanse Nederlanders er niet van hoort te weerhouden hun Marokaanse bezittingen op te geven aan de belastingdienst.
pi_171208298
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:35 schreef vaduz het volgende:

[..]

En dat is?Ik zeg toch dat ik weinig verstand heb?? Kan je via SWIFT geld overmaken van mijn Nederlandse rekening naar mijn Marokkaanse bank (Banque Populaire du Maroc).
pi_171208339
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:36 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wat Marokaanse Nederlanders er niet van hoort te weerhouden hun Marokaanse bezittingen op te geven aan de belastingdienst.
Waarom zou Nederland het moeten weten? Bezit staat in Marokko en dus betaal ik in Marokko belasting over hetgeen ik bezit.
pi_171208355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:35 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dit. TS houdt er louche praktijken op na.
pi_171208382
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:38 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit. TS houdt er louche praktijken op na.
Ja, misschien ben ik wel een terrorist.
pi_171208389
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom zou Nederland het moeten weten? Bezit staat in Marokko en dus betaal ik in Marokko belasting over hetgeen ik bezit.
Dat is namelijk van invloed op je uitkeringsinfuus (of VRH).
pi_171208401
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En dat is?Ik zeg toch dat ik weinig verstand heb?? Kan je via SWIFT geld overmaken van mijn Nederlandse rekening naar mijn Marokkaanse bank (Banque Populaire du Maroc).
Ja

Alleen al in Tanger vind ik met een simpele zoekopdracht 9 BIC's in Tanger, waaronder Banque Populaire.
pi_171208412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Denken dat je het beter weet dan ik. Alle garages in Tanger werken zo. Maar ey, jij denkt het beter te weten natuurlijk.
Van wie was die auto nou die je liet repareren?
pi_171208419
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:39 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dat is namelijk van invloed op je uitkeringsinfuus (of VRH).
Ik geniet geen uitkering en dus zie ik geen reden waarom Nederland het zou moeten weten. Gaat ze geen reet aan en hebben ze weinig mee te maken. :)
pi_171208441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Omdat je fiscaal ingezetene bent van Nederland, gezien je meer dan 183 dagen per jaar in Nederland verblijft.
pi_171208444
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:39 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Van wie was die auto nou die je liet repareren?
Van mijn PIMP. :7
pi_171208475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:40 schreef vaduz het volgende:

[..]

Omdat je fiscaal ingezetene bent van Nederland, gezien je meer dan 183 dagen per jaar in Nederland verblijft.
Ook dan gaat het ze niet aan, aangezien ik geen uitkering geniet. Eventuele bezittingen hebben niks te maken met Nederland, wel met Marokko. Waarom wil Nederland alles weten?
pi_171208544
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:40 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ik denk dat de belastingdienst hier op het forum maar eens moet gaan neuzen. Ook Stimorol geeft een tweede huis in Turkije niet op. En dit zijn vast niet de enigen.
pi_171208566
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ook dan gaat het ze niet aan, aangezien ik geen uitkering geniet. Eventuele bezittingen hebben niks te maken met Nederland, wel met Marokko. Waarom wil Nederland alles weten?
Omdat onze wet zo inelkaar zit. Misschien eens wat anders kijken dan schotel-tv?
pi_171208584
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:42 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ik denk dat de belastingdienst hier op het forum maar eens moet gaan neuzen. Ook Stimorol geeft een tweede huis in Turkije niet op. En dit zijn vast niet de enigen.
Waarom zou je dat moeten opgeven als je geen uitkering geniet? Vertel me dat eens?
pi_171208596
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Omdat onze wet zo inelkaar zit. Misschien eens wat anders kijken dan schotel-tv?
Schotel-tv is tenminste leuk. :(
pi_171208605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:39 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ja

Alleen al in Tanger vind ik met een simpele zoekopdracht 9 BIC's in Tanger, waaronder Banque Populaire.
Hoe gaat dat in zijn werk? Nooit gehoord van SWIFT?
pi_171208622
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom zou je dat moeten opgeven als je geen uitkering geniet? Vertel me dat eens?
Omdat je vermogensrendementsheffing moet betalen.
pi_171208633
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ook dan gaat het ze niet aan, aangezien ik geen uitkering geniet.
Dat maakt de belastingdienst niet uit. Ik zou ook afstand doen van het recht op een uitkering als ik daarmee geen belasting hoefde te betalen. Zo werkt het niet helaas.
quote:
Eventuele bezittingen hebben niks te maken met Nederland,
Jawel, want die behoren tot je wereldwijde bezit (waar Nederland dus over heft). Het enigste is dat ze in beginsel niet dubbel heffen en in een eventeel belastingverdrag met Marokko bepaalt is wie en in welke mate er belasting heft. Ook als Nederland niet heft ontslaat dat jou nog niet van jouw plicht om aangifte te doen.
quote:
wel met Marokko. Waarom wil Nederland alles weten?
Omdat als belastingen geheft werden via het principe ter goede trouw er niemand zou betalen.
pi_171208645
quote:

[..]

Algemeen bekend. Google is je vriend.
pi_171208647
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:45 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Omdat je vermogensrendementsheffing moet betalen.
Waarom zou ik dat moeten betalen over iets wat niet in Nederland staat? Huizen staan toch in een ander land en in dat land betaal je al de nodige heffingen over.
pi_171208709
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:45 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Algemeen bekend. Google is je vriend.
Ik kom niet verder dan schotel-tv en Fok.
pi_171208741
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:45 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat maakt de belastingdienst niet uit. Ik zou ook afstand doen van het recht op een uitkering als ik daarmee geen belasting hoefde te betalen. Zo werkt het niet helaas.

[..]

Jawel, want die behoren tot je wereldwijde bezit (waar Nederland dus over heft). Het enigste is dat ze in beginsel niet dubbel heffen en in een eventeel belastingverdrag met Marokko bepaalt is wie en in welke mate er belasting heft. Ook als Nederland niet heft ontslaat dat jou nog niet van jouw plicht om aangifte te doen.

[..]

Omdat als belastingen geheft werden via het principe ter goede trouw er niemand zou betalen.
Ik kan me voorstellen dat als je bezittingen hebt in Nederland heffingen betaalt, maar waarom zou je heffingen betalen aan Nederland als de bezittingen in Marokko of Turkije staan? Dacht trouwens dat in geval van Marokko het Marokko is die de heffingen krijgt en Nederland niet. Dus dan is het overbodig om het te melden. :)
pi_171208751
quote:

[..]

Je vraagt aan die Marokkaanse bank van je hun BIC en jouw rekeningnummer daar. Vervolgens ga je naar de site van de Rabo/ING/ABN/andere bank en klik je op internationale overboeking. Vervolgens kies je uit de lijst met landen Marokko, vul je de BIC van jouw Marokkaanse bank en jouw rekeningnummer aldaar in en nog wat standaard informatie: naam, adres, omschrijving en bedrag. Vervolgens druk je op verzenden en geef je je tan code (code van je digiscanner/e-dentifier etc) in.
pi_171208767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:48 schreef vaduz het volgende:

[..]

Je vraagt aan die Marokkaanse bank van je hun BIC en jouw rekeningnummer daar. Vervolgens ga je naar de site van de Rabo/ING/ABN/andere bank en klik je op internationale overboeking. Vervolgens kies je uit de lijst met landen Marokko, vul je de BIC van jouw Marokkaanse bank en jouw rekeningnummer aldaar in en nog wat standaard informatie: naam, adres, omschrijving en bedrag. Vervolgens druk je op verzenden en geef je je tan code (code van je digiscanner/e-dentifier etc) in.
Top! Dankjewel! Dit even opslaan. :D
pi_171208799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als je bezittingen hebt in Nederland heffingen betaalt, maar waarom zou je heffingen betalen aan Nederland als de bezittingen in Marokko of Turkije staan?
Omdat je in Nederland woont.
quote:
Dacht trouwens dat in geval van Marokko het Marokko is die de heffingen krijgt en Nederland niet. Dus dan is het overbodig om het te melden. :)
Nee, want ongeacht of Nederland heft of niet ben je verplicht om aangifte te doen.
pi_171210726
Als je in NL woont ben je belastingplichtig in NL voor je wereldwijde bezittingen. Dus bankrekeningen in Marokko of Verweggistan dienen in Nederland opgegeven te worden en zijn in Nederland belast met de vermogensrendementsheffing van Box 3.
Uitzondering daarop is onroerend goed. Daarvoor geldt namelijk het situsbeginsel, dat betekent dat het belast is waar het gelegen is.
Maar desalniettemin moet het wel opgegeven worden in de Nederlandse aangifte inkomstenbelasting en vervolgens is het dan weer vrijgesteld via de reductie elders belast.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 01:02:26 #139
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_171212666
Hilarisch dat mijn post verwijderd is, maar nogmaals voor TS, aangezien ze hier zelf om vroeg: De restrictie op de invoering van contant geld komt door moslims die hetzelfde geld invoeren om terroristische aanslagen op kleine meisjes te promoten. En diezelfde terroristen zijn 100% moslim. Dat modjes zichzelf volledig natfappen op hun guttmensch mening doet niets af aan dit volledige feit. En ja, er zijn nog altijd honden die getraind zijn in het opsporen van briefgeld. En ja, deze restrictie geldt óók voor niet-moslims bínnen EU gebied.
pi_171212723
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 01:02 schreef TheThirdMark het volgende:
Hilarisch dat mijn post verwijderd is, maar nogmaals voor TS, aangezien ze hier zelf om vroeg: De restrictie op de invoering van contant geld komt door moslims die hetzelfde geld invoeren om terroristische aanslagen op kleine meisjes te promoten. En diezelfde terroristen zijn 100% moslim. Dat modjes zichzelf volledig natfappen op hun guttmensch mening doet niets af aan dit volledige feit. En ja, er zijn nog altijd honden die getraind zijn in het opsporen van briefgeld. En ja, deze restrictie geldt óók voor niet-moslims bínnen EU gebied.
Werd zo'n gelijksoortige post echt weggehaald hier? Belachelijk. Het is inderdaad de grondslag voor de wetgeving zoals die er nu ligt geweest.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 01:06:44 #141
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_171212782
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 01:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Werd zo'n gelijksoortige post echt weggehaald hier? Belachelijk. Het is inderdaad de grondslag voor de wetgeving zoals die er nu ligt geweest.
Laat een mod mij hier maar direct quoten. Enige verschil is geweest dat ik ''8-jarige'' erbij gezet heb.

-edit- de invoering van die wet had tevens te maken met de IRA en de RAF.
Edit is om historisch correct te zijn.
  Forum Admin vrijdag 26 mei 2017 @ 07:51:10 #142
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_171214567
Het antwoord is wel gegeven inmiddels :)
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')