quote:
Ja jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik moest om je lachen. Dat is wat anders.
Ik trein al 34 jaar, dus helaas....je zult moeten wachten tot ik weer met de auto ga, dan is die kans veel groter.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ga je pas uitlachen als je straks in België blijkt te zijn.
Mag je nu wel zitten dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik trein al 34 jaar, dus helaas....je zult moeten wachten tot ik weer met de auto ga, dan is die kans veel groter.
Ja ik had wel een trapje nodig om bij de stoel te komenquote:
Hadden jullie geen ananas mee?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik keek gewoon letterlijk over Uccie heen.
20 euro gamemaniaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fylax slopen FTW!! Wat kost dat nu?
wat een dotjequote:
Gebruik dan ook gewoon 4G ... wifiquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:06 schreef Uccie het volgende:
Wiefie in de trein is nog steeds dramatisch kut.
Ik heb maar 10Gbquote:
Je zit toch niet in de trein waar David ook in heeft gezeten?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:06 schreef Uccie het volgende:
Wiefie in de trein is nog steeds dramatisch kut.
Dat is wel genoeg om even op FOK! te zitten.quote:
Geen idee...denk het niet, deze is schonig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zit toch niet in de trein waar David ook in heeft gezeten?
Nou ik moet nog 2,5uquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel genoeg om even op FOK! te zitten.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zit toch niet in de trein waar David ook in heeft gezeten?
Hoi hoi...goejen tag heb je!quote:
Ja krijg je er van als je naar het buitenland toe gaat.quote:
Ja jij ook een goede dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2017 20:29:09 ]
Ik gokte net dat die conducteur om mijn chipkaart vroeg, verstond er geen fuck vanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krijg je er van als je naar het buitenland toe gaat.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik gokte net dat die conducteur om mijn chipkaart vroeg, verstond er geen fuck van
Had je allah akbar moeten roepen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik gokte net dat die conducteur om mijn chipkaart vroeg, verstond er geen fuck van
Nee ik wil graag in mijn eigen bed slapen vannacht.quote:
Ben je al voorbij Amersfoort?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik wil graag in mijn eigen bed slapen vannacht.
Ik zie links en rechts water en ze spraken net iets wat lijkt op Deens.quote:
Tijd nuttig besteed...ik heb mijn kaart geactiveerd!quote:
Dan ben je al in de buurt denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie links en rechts water en ze spraken net iets wat lijkt op Deens.
Ah, die man zal trots op je zijn, zo snel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tijd nuttig besteed...ik heb mijn kaart geactiveerd!
Ik ben een half uur van Eindhoven. Maar geen bewoonde wereld.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan ben je al in de buurt denk ik.
Ja ik was ook trots op mezelf.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, die man zal trots op je zijn, zo snel.
Dat gaat de goede richting op, doe je Fogel de groetjes?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gaat de goede richting op, doe je Fogel de groetjes?
Welkom op Ameland.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |