SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
valt hier wel mee. We waren gewoon niet goed genoeg.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
De leegloop is begonnen. RIP Ajax.quote:Anderson López neemt mogelijk afscheid van Ajax. De achttienjarige rechtsbuiten van de Onder-19 is volgens journalist Gianluca Di Marzio namelijk dicht bij een transfer naar AS Monaco, de regerend kampioen van Frankrijk. De deal zou binnen een paar uur al rond moeten kunnen komen.
Lees meer op www.voetbalzone.nl![]()
DDat ze blijer zijn dat Ajax niet de Europa League heeft gewonnen dan dat ze zijn met hun eigen kampioenschap is best hilarisch.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen die feeststemming van rotterdams maakt me pislink.![]()
Dat laat alleen maar zien hoe klein die club isquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen die feeststemming van rotterdams maakt me pislink.Oh.![]()
Vind ik eerder om te lachen eerlijk gezegd. Wat hebben die mensen bij die fontein zichzelf voor lul gezet zegquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen die feeststemming van rotterdams maakt me pislink.![]()
![]()
Ik ga niet teruglezen, maar zijn er al posts voorbijgekomen in de trent van:
Trots
Finale mooier dan kampioenschap
Bus parkeren losers
Wzawdjd
?![]()
het enige klote is dat de kampioen dan vcl moet gaan spelen en dat in een wk jaar dus hele korte voorbereidingquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker laten lullen, volgend seizoen worden wij weer kampioen.![]()
trots staat in de tt al als je kan lezenquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:25 schreef BeamofLight het volgende:
Trots
Bus parkeren losers
Wzawdjd
?![]()
Gelukkig is dat waarschijnlijk maar voor één seizoenquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
het enige klote is dat de kampioen dan vcl moet gaan spelen en dat in een wk jaar dus hele korte voorbereidingOh.![]()
buurman die even luid in de tuin moest telefoneren dat hij ajax waardeloos vond spelen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind ik eerder om te lachen eerlijk gezegd. Wat hebben die mensen bij die fontein zichzelf voor lul gezet zeg
Wat een figuren...![]()
Het schijnt dat we een beter seizoen dan jouw PSV hebben gehad.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:25 schreef BeamofLight het volgende:
Trots
Bus parkeren losers
Wzawdjd
?
Groetjes.![]()
Laat lekker gaan joh.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat we een beter seizoen dan jouw PSV hebben gehad.
Groetjes.![]()
Hangt er maar van af of Nederland het WK haalt, natuurlijk. En of de 'belangrijke' buitenlanders die er zijn ook mee mogen naar het WK.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
het enige klote is dat de kampioen dan vcl moet gaan spelen en dat in een wk jaar dus hele korte voorbereiding![]()
ook al doet NL niet mee dan nog is die voorbereiding kortquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er maar van af of Nederland het WK haalt, natuurlijk. En of de 'belangrijke' buitenlanders die er zijn ook mee mogen naar het WK.![]()
Oh ja, is ook zo. Maar kampioen worden is sowieso belangrijk, want de kampioenenroute is stukken voordeliger dan als N2 in de competitieroute te komen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al doet NL niet mee dan nog is die voorbereiding kort![]()
Mijn trots heeft ook helemaal niks te maken met "oh we verliezen de finale nou jammer zeg toch ben ik trots groetjes van harry met een kortpittigkapsel joe". Ik ben gewoon ontzettend blij met hoe Ajax dit hele seizoen, niet alleen in Europa, gespeeld heeft. Weer met plezier naar Ajax kunnen kijken, doordeweeks zin hebben om Ajax weer te mogen zien spelen. Dat is waar ik trots op ben, Ajax voetbalt zoals Ajax hoort te voetballen en dat is wel eens anders geweest. Dat er geen prijzen aan vast zitten is natuurlijk zuur en jammer en natuurlijk win je die liever wel maar voor mij valt of staat daar geen seizoen mee, zeker niet een seizoen met een nieuwe trainer en op de schop gegooide asMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat is waar en wordt ook wel weer tijdquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo. Maar kampioen worden is sowieso belangrijk, want de kampioenenroute is stukken voordeliger dan als N2 in de competitieroute te komen.![]()
![]()
Als we het vertrek van Klaassen goed op kunnen vangen, heb ik een groot vertrouwen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar en wordt ook wel weer tijd
Overigens zijn we in de komende voorronde in elke voorronde geplaatst, dus ontlopen we Sevilla/Napoli/Liverpool. Hoffenheim en OGC Nice zijn niet te onderschatten. Nice kunnen we al tegenkomen in de derde voorronde.![]()
Waar ik ook blij mee ben is dat als deze ontwikkeling zo doorgaat, dat je dan hopelijk over vijf jaar een Nederlands Elftal hebt dat ook weer meedoet in plaats van dat overgangselftal van nu. Want een zomer met een EK of WK waarin Nederland niet voor spek en bonen meedoet is altijd geweldig mooi![]()
![]()
Dat is waar Ajax staat er goed voor en ieder nadeel heeft z'n voordeel, ze hebben gisteren te weinig laten zien, dat scheelt weer in de transfersquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we het vertrek van Klaassen goed op kunnen vangen, heb ik een groot vertrouwen.
Overigens zijn we in de komende voorronde in elke voorronde geplaatst, dus ontlopen we Sevilla/Napoli/Liverpool. Hoffenheim en OGC Nice zijn niet te onderschatten. Nice kunnen we al tegenkomen in de derde voorronde.![]()
Dat kan je wel stellen. Bij Feyenoord zit er gewoon niet meer in dan het kampioenschap. Meer rek zit er niet in. Ook als je kijkt naar wat er weggaat bij die club zullen ze volgend seizoen waarschijnlijk geen rol van betekenis spelen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker laten lullen, volgend seizoen worden wij weer kampioen.![]()
Ik las al dat er in het buitenland kritiek was op Dolberg en hij misschien overhyped was.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar Ajax staat er goed voor en ieder nadeel heeft z'n voordeel, ze hebben gisteren te weinig laten zien, dat scheelt weer in de transfers
Die moet ook nog lekker twee seizoenen hier spelen.Oh.![]()
*trantquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:25 schreef BeamofLight het volgende:
Trots
Bus parkeren losers
Wzawdjd
?![]()
https://www.vi.nl/video/d(...)-nooit-meer-vergeten
Nog een keer Freekje aan het woord. Gelukkig ziet hij ook in dat die Plan B retoriek een beetje hol is in dit gevalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
heel Ajax was natuurlijk een beetje overhypedquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las al dat er in het buitenland kritiek was op Dolberg en hij misschien overhyped was.
Die moet ook nog lekker twee seizoenen hier spelen.![]()
Is gister ook al veel over gezegd, maar De Ligt praat ook gewoon al als een voetballer van begin 30 heMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vond ze ook wel onder hun kunnen spelen hoorquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
heel Ajax was natuurlijk een beetje overhyped
Blijft toch jammer dat ze de schroom niet van zich af konden gooien, zelfs niet na die 0-2Oh.![]()
Dat is nou juist ook zo mooi!quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:19 schreef Yreal het volgende:
alleen die feeststemming van rotterdams maakt me pislink.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Aangezien jullie zo geilen op wat Europa over jullie zegt:
'Alle verwachtingen over Dolberg werden tenietgedaan door de Engelse verdediging', aldus het Spaanse El Mundo Deportivo. Marca ging nog wat verder: 'Dolberg was het beste voorbeeld van de submissie van Ajax en Manchester United. Na 62 minuten werd hij als sterspeler gewisseld bij een 0-2 achterstand.'
France Football hield zich ook niet in wat betreft Dolberg, die een 4 kreeg als rapportcijfer. Alleen Davinson Sánchez, Matthijs de Ligt en Hakim Ziyech ontvingen een magere voldoende. El Mundo was het eens met het cijfer voor De Ligt. 'Pas zeventien jaar, maar niet te betrappen op zenuwen voor een Europese finale.' Davy Klaassen en Lasse Schöne hoefden niet op lof te rekenen. 'Schöne kon nauwelijks een bal raken, Klaassen oogde wanhopig.'
Daily Mail: It's men versus boys as Ajax fail to show: Occasion proves too big for Dolberg and Co
Gefeliciteerd jongens. Heel Europa praat over jullie. Geniet ervan want over 2 weken heeft niemand het meer over de verliezer van de finale. Welkom terug.![]()
Hij heeft wel een leuke vriendinquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:41 schreef Tagliano het volgende:
Is gister ook al veel over gezegd, maar De Ligt praat ook gewoon al als een voetballer van begin 30 heOh.![]()
Hebben ook gewoon groot gelijk in hoor qua cijfers voor de finalequote:Op donderdag 25 mei 2017 11:43 schreef Maastoren het volgende:
'Alle verwachtingen over Dolberg werden tenietgedaan door de Engelse verdediging', aldus het Spaanse El Mundo Deportivo. Marca ging nog wat verder: 'Dolberg was het beste voorbeeld van de submissie van Ajax en Manchester United. Na 62 minuten werd hij als sterspeler gewisseld bij een 0-2 achterstand.'
France Football hield zich ook niet in wat betreft Dolberg, die een 4 kreeg als rapportcijfer. Alleen Davinson Sánchez, Matthijs de Ligt en Hakim Ziyech ontvingen een magere voldoende. El Mundo was het eens met het cijfer voor De Ligt. 'Pas zeventien jaar, maar niet te betrappen op zenuwen voor een Europese finale.' Davy Klaassen en Lasse Schöne hoefden niet op lof te rekenen. 'Schöne kon nauwelijks een bal raken, Klaassen oogde wanhopig.'
Daily Mail: It's men versus boys as Ajax fail to show: Occasion proves too big for Dolberg and Co
Gefeliciteerd jongens. Heel Europa praat over jullie. Geniet ervan want over 2 weken heeft niemand het meer over de verliezer van de finale. Welkom terug.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Weinig mis meequote:Op donderdag 25 mei 2017 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke vriendinMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
golddiggertjes zijn nooit ver wegquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke vriendin![]()
Wel tragisch dat de meest zure reacties hier van Feyenoorders komen.
Prima seizoen, op naar het volgende.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Probleem zit hem ook deels in het feit dat Ajax moeilijk United echt vast kon zetten. Dat heeft Mourinho gewoon goed gedaan. Als het dan opbouwend al helemaal niet lukt, krijg je een zware avond.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel onder hun kunnen spelen hoor
Ja; er is wat overhyped, maar als United ook maar iets avontuurlijker had gespeeld, had United het ook lastiger gekregen met deze selectie.![]()
Waarom zouden ze dat dan in godsnaam doen?quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probleem zit hem ook deels in het feit dat Ajax moeilijk United echt vast kon zetten. Dat heeft Mourinho gewoon goed gedaan. Als het dan opbouwend al helemaal niet lukt, krijg je een zware avond.
Ja; er is wat overhyped, maar als United ook maar iets avontuurlijker had gespeeld, had United het ook lastiger gekregen met deze selectie.![]()
Als het langer 0-0 was geblevenquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat dan in godsnaam doen?
nu was er snel geen noodzaak om iets te doen![]()
Wat een teleurstellende wedstrijd zeg. Toch wel opgelucht dat ik niet 1000+ euro heb betaald om er heen te gaan :pIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Maar de simpelste passes gingen ook al verkeerd, nu komt dat ook wel omdat ze weten dat er weinig ruimte is. Mourinho heeft weer een wedstrijd vermoord en daarmee een prijsje gepakt, jippie.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probleem zit hem ook deels in het feit dat Ajax moeilijk United echt vast kon zetten. Dat heeft Mourinho gewoon goed gedaan. Als het dan opbouwend al helemaal niet lukt, krijg je een zware avond.
Ja; er is wat overhyped, maar als United ook maar iets avontuurlijker had gespeeld, had United het ook lastiger gekregen met deze selectie.Oh.![]()
Ik vond Man utd juist vrij agressief starten aan de wedstrijd. Na de 1-0 werd het pas Mourinho tactics galore.![]()
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de simpelste passes gingen ook al verkeerd,
Maar goed; ik heb ook volledig niets met het voetbal van Mourinho; maar in plaats van erover jammeren, moet je er eenmaal een oplossing voor vinden. Dat werd gisteren door Ajax wel iets overdreven gedaan, maar kan teleurstelling zijn i guess.![]()
Hoe had jij dit opgelost dan als je Bosz was?quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.
Maar goed; ik heb ook volledig niets met het voetbal van Mourinho; maar in plaats van erover jammeren, moet je er eenmaal een oplossing voor vinden. Dat werd gisteren door Ajax wel iets overdreven gedaan, maar kan teleurstelling zijn i guess.Oh.![]()
Precies. Als ze dat hadden gedaan zouden ze zijn weggetikt en had Ajax gewoon een goede kans gehad op de overwinning. Nu was het na de 1-0 gewoon bekeken.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat dan in godsnaam doen?![]()
Geen Schone tegen Pogba is al een optie.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe had jij dit opgelost dan als je Bosz was?![]()
Dan had je Van de Beek ertegen. En dan?quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen Schone tegen Pogba is al een optie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Had je waarschijnlijk nog verloren.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had je Van de Beek ertegen. En dan?![]()
Ga jij nou ook zo irritant doen?quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:43 schreef Maastoren het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Heel Europa praat over jullie. Geniet ervan want over 2 weken heeft niemand het meer over de verliezer van de finale. Welkom terug.![]()
Dan had Ajax het echte Ajaxspel a la Cruijff en Barca kunnen spelen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Precies. Als ze dat hadden gedaan zouden ze zijn weggetikt en had Ajax gewoon een goede kans gehad op de overwinning. Nu was het na de 1-0 gewoon bekeken.![]()
Schöne was wel weer wat pijnlijk met zijn gebrek aan handelingssnelheid soms jaquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen Schone tegen Pogba is al een optie.Oh.![]()
Allereerst kan je weten dat United en dit Mourinho vanuit een stevige defensieve organisatie werkt en je fysiek de onderliggende bent. Mourinho werkt ook met veel koppeltjes op het middenveld in dit seizoen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe had jij dit opgelost dan als je Bosz was?
De middenvelders hadden wat meer ondersteuning kunnen bieden aan de zijkanten, waar ik Riedewald dat ook matig vond doen. Het centrum kan je eenmaal niet winnen als Ajax, je Ajax wordt niet geleid door een toptrainer als Guardiola die wel raad weet met dit soort muren.![]()
Een beetje net als Clasie, ziet er leuk uit in de Eredivisie en als het lekker loopt kan het Europees wel. Maar hij mist gewoon de power die nodig is. Ook niet heel gek, maar dat was wel schrijnend.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne was wel weer wat pijnlijk met zijn gebrek aan handelingssnelheid soms ja![]()
Waarbij je ook nog kunt zeggen dat Guardiola altijd iets beter materiaal heeft gehad dan wat er bij Ajax rondlooptquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allereerst kan je weten dat United en dit Mourinho vanuit een stevige defensieve organisatie werkt en je fysiek de onderliggende bent. Mourinho werkt ook met veel koppeltjes op het middenveld in dit seizoen.
De middenvelders hadden wat meer ondersteuning kunnen bieden aan de zijkanten, waar ik Riedewald dat ook matig vond doen. Het centrum kan je eenmaal niet winnen als Ajax, je Ajax wordt niet geleid door een toptrainer als Guardiola die wel raad weet met dit soort muren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vond het erg raar dat hij zichzelf goed vond spelen en de wissel niet snapte.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne was wel weer wat pijnlijk met zijn gebrek aan handelingssnelheid soms ja![]()
Ook in de wedstrijden dat het lekker liep was hij één van de minderen. Jammer, maar hij is niet de ervaren kracht gebleken waar de jongeren zich aan op kunnen trekken.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een beetje net als Clasie, ziet er leuk uit in de Eredivisie en als het lekker loopt kan het Europees wel. Maar hij mist gewoon de power die nodig is. Ook niet heel gek, maar dat was wel schrijnend.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:56 schreef Heeinz het volgende:
Wat is dit kut zeg, voor de wedstrijd eigenlijk geen moment gedacht dat we het niet zouden halendat ligt toch een beetje aan jezelf
![]()
Tamelijk bizar indien je daadwerkelijk de wedstrijd hebt gezien. Wat een beschamende vertoning.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
trots staat in de tt al als je kan lezenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Heel erg zonde maar Ajax was echt kansloos. Alsnog een uitzonderlijke Europese campagne natuurlijk.
Als Ajax zo blijft spelen in de voorronde CL dan zit het hoofdtoernooi er alsnog prima in.![]()
Even afwachten wie er komen en gaan en wat de loting is maar er liggen best kansen ja. In beide rondes ook geplaatst al kan je dan nog behoorlijk stevige tegenstanders tegenkomenquote:Op donderdag 25 mei 2017 12:01 schreef Tchock het volgende:
Heel erg zonde maar Ajax was echt kansloos. Alsnog een uitzonderlijke Europese campagne natuurlijk.
Als Ajax zo blijft spelen in de voorronde CL dan zit het hoofdtoernooi er alsnog prima in.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat kan ik helaas niet ontkennen. Moet ook zeggen dat alle hoop na 20 minuten eigenlijk al vervlogen was, sfeer op het museumplein was ook meteen wegquote:![]()
Als je alleen al kijkt hoe dichtbij het vorig jaar was en hoeveel beter Ajax sindsdien is gaan voetballenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We zijn gewoon tactisch te kort geschoten. Tevens hadden we pech met de 2 goals.
Bosz had Kluivert in moeten brengen. Veld was veel te smalHey![]()
Veltman kreeg van FOX Sports de vraag of hij nog invloed had op het spel van Davinson Sánchez, die volgens de zender minder stabiel was dan normaal. 'Sánchez verslikte zich een keer in de eerste helft en toen viel bijna de 0-2, maar hij sprintte ook Jesse Lingard eruit na rust. Hij weet zelf ook wel dat hij wel eens betere wedstrijden heeft gespeeld. Zelf speelde ik zoals ik het graag wil, fel en kort op de man. Op die manier hoop je die felheid ook op de rest van het team over te brengen.'![]()
Ah, ik was wel een stuk pessimistischer. Vooraf had ik er al niet al te veel vertrouwen in, maar was ik nog wel ontzettend gespannen. Na de 0-1 was die spanning eigenlijk gelijk weg en overheerste al het gevoel dat de finale verloren was.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:56 schreef Heeinz het volgende:
Wat is dit kut zeg, voor de wedstrijd eigenlijk geen moment gedacht dat we het niet zouden halen
Vooraf werd er wel lacherig gedaan over Fellaini, maar met dit anti-voetbal van Mourinho was het toch wel erg belangrijk dat ie erbij was helaas.![]()
Dat vond ik een vrij schrijnende quote jaquote:Op donderdag 25 mei 2017 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Veltman kreeg van FOX Sports de vraag of hij nog invloed had op het spel van Davinson Sánchez, die volgens de zender minder stabiel was dan normaal. 'Sánchez verslikte zich een keer in de eerste helft en toen viel bijna de 0-2, maar hij sprintte ook Jesse Lingard eruit na rust. Hij weet zelf ook wel dat hij wel eens betere wedstrijden heeft gespeeld. Zelf speelde ik zoals ik het graag wil, fel en kort op de man. Op die manier hoop je die felheid ook op de rest van het team over te brengen.'Kan best dat ie gelijk heeft maar zoiets roep je niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelf speelde ik zoals ik het graag wil, fel en kort op de man.
Fel en kort op Onana zeker![]()
Thanks. Was dat alles?quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:05 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/footbalifights/status/867671640863363073
Toppertjes'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Wat een debiel joh. Net als dat hij een tijdje geleden over zichzelf zei dat hij misschien niet veel opvalt, maar wel belangrijk isquote:Op donderdag 25 mei 2017 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Veltman kreeg van FOX Sports de vraag of hij nog invloed had op het spel van Davinson Sánchez, die volgens de zender minder stabiel was dan normaal. 'Sánchez verslikte zich een keer in de eerste helft en toen viel bijna de 0-2, maar hij sprintte ook Jesse Lingard eruit na rust. Hij weet zelf ook wel dat hij wel eens betere wedstrijden heeft gespeeld. Zelf speelde ik zoals ik het graag wil, fel en kort op de man. Op die manier hoop je die felheid ook op de rest van het team over te brengen.'![]()
![]()
Hou op man. Guardialo werkt altijd met het beste materiaal en selecties van 100 spelers. Echt superknap dat je dan meer keuzes en tactieken hebt om toe te passen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allereerst kan je weten dat United en dit Mourinho vanuit een stevige defensieve organisatie werkt en je fysiek de onderliggende bent. Mourinho werkt ook met veel koppeltjes op het middenveld in dit seizoen.
De middenvelders hadden wat meer ondersteuning kunnen bieden aan de zijkanten, waar ik Riedewald dat ook matig vond doen. Het centrum kan je eenmaal niet winnen als Ajax, je Ajax wordt niet geleid door een toptrainer als Guardiola die wel raad weet met dit soort muren.
Man man man![]()
In welk stadion kun je met de stoeltjes gooien?quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:05 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/footbalifights/status/867671640863363073
Toppertjes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: